BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Folketingets Administration søger en kontormedarbejder til vores økonomikontor. Stillingen ønskes besat den 1. august 2023 eller snarest derefter.
Dine primære arbejdsopgaver
- Administration af rejser og udlæg for folketingsmedlemmerne og ansatte.
- Administration af betalingskort m.v.
- Afstemningsopgaver.
- Bistå med forskellige administrative opgaver i relation til Økonomikontorets opgaver.
Din arbejdsplads
Som medarbejder i Økonomikontoret bliver du en del af holdet på en af landets mest traditionsrige og spændende arbejdspladser. Du vil igennem dit arbejde være med til at understøtte folketingsmedlemmerne samt alle enheder og ansatte i Folketingets Administration.
Økonomikontoret betjener Folketingets Administration og ledelse med bl.a. økonomistyring, ledelsesinformation, juridisk assistance i forbindelse med kontrakthåndtering og udbud, registrering af udgifter og indtægter, administration af folketingsmedlemmernes rejseafregninger og udbetaling af tilskud til folketingsgrupperne.
Du får 11 servicemindede, engagerede og professionelle kolleger i Økonomikontoret. Vi er drevet af at finde professionelle løsninger, der gør administrationens drift enkel, effektiv og brugervenlig. Vi fokuserer på god kvalitet og høj service. Vi er et godt team, der sætter pris på hinanden.
Din profil
Du er en solid og troværdig person og kan begå dig i et politisk og interessebaseret miljø.
Du har en god talforståelse og er grundig og detaljeorienteret. Du arbejder ansvarsbevidst, løsningsorienteret og struktureret.
Du har erfaring med opgaverne i et økonomikontor, herunder i særlig grad administration af rejser og udlæg. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.
Du trives godt i et uhøjtideligt og ligefremt miljø, hvor der er gåpåmod, vilje og fokus på praktisk anvendelige resultater. Du kan håndtere, at der nogle gange er travlt, afbrydelser og hasteopgaver.
Det er en fordel, hvis du har erfaring med
- Rejseadministration og rejseadministrative systemer (f.eks. RejsUd, Zexpense og Navision Stat).
- Ledelsesinformation og talanalyser.
- Mundtlig og skriftlig formidling af rejseregler til forskellige målgrupper.
Stillingen er en fuldtidsstilling. Ansættelse sker efter overenskomst mellem Folketingets direktør og CO10/OAO-S samt organisationsaftale for kontorfunktionærer i Folketingets Administration. Du vil blive indplaceret og aflønnet efter erfaring og kompetencer.
Der vil være mulighed for hjemmearbejde efter aftale.
Der er tale om en tidsbegrænset stilling, som har en varighed på 6 måneder med eventuelt mulighed for forlængelse.
Du skal sikkerhedsgodkendes i forbindelse med din ansættelse. Sikkerhedsgodkendelsen skal kunne opretholdes under hele din ansættelse.
Information og ansøgning
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos økonomichef Karsten Lund Jørgensen, tlf. 3337 3041 eller chefkonsulent Tina Carlsen, tlf. 3337 3361.
Send din ansøgning med cv og relevante eksamenspapirer via stillingsopslaget på www.ft.dk.
Ansøgningsfrist: onsdag den 31. maj 2023, kl. 12.00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 24 og 25.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Folketingets administration, Christiansborg Slot 1, 1218 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=168869&DepartmentId=7338&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833320