Administrative medarbejdere til Justitsministeriets departement

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Justitsministeriets departement søger administrative medarbejdere til tiltrædelse snarest muligt. Stillingerne er på nuværende tidspunkt primært tilknyttet et forkontor i en af Justitsministeriets afdelinger.

Dine arbejdsopgaver
Vi tilbyder et spændende job med alsidige opgaver og gode kolleger i et dynamisk og engageret arbejdsmiljø.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

  • Sekretærfunktioner for afdelingschefer og kontorchefer (kalenderstyring mv.)
  • Mødeplanlægning og -afvikling, herunder forplejning og modtagelse af gæster
  • Indledende sagsbehandling mv. i relation til oprettelse af folketingsspørgsmål
  • Journalisering, søgning mv. i ESDH-systemet (WorkZone)
  • Rejsebestilling og -afregning samt fakturahåndtering (i IndFak)
  • Tidsregistrering i mTime
  • Oplæring af kontorelever
  • Diverse ad hoc-opgaver
Du vil i det daglige være tilknyttet ét af ministeriets kontorer. Du vil samtidig indgå i et tværgående netværk med andre administrative ansatte i samme funktion som dig, og der vil derfor være god mulighed for samarbejde og sparring på tværs af afdelingerne.

Dine kvalifikationer
Vi forventer, at du har en kontoruddannelse, interesse for administrativt arbejde samt gode evner for samarbejde. Vi forventer endvidere, at du er serviceorienteret, struktureret, venlig, effektiv og fleksibel.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst med HK. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Ansættelsesområdet er Justitsministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted er Justitsministeriets departement, Slotsholmsgade 10, 1216 København K.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes.

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning vedhæftet kopi af relevante eksamenspapirer og eventuelle anbefalinger. Stillingen søges elektronisk på www.justitsministeriet.dk under Karriere, og din ansøgning skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest den 21. juli 2023.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorleder Pia Fisker, HR-kontoret, på telefon 40330267 eller på mailadresse ppf@jm.dk.

Læs mere om Justitsministeriet på vores hjemmeside www.justitsministeriet.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Justitsministeriet, Slotsholmsgade 10, 1216 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170777&DepartmentId=6049&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875272

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet