Arbejdstidsplanlægger med alsidige administrative opgaver søges til Gladsaxe Handicaptilbud

dato

Botilbuddene Kellersvej 17-19, Gladsaxe Handicaptilbud søger en arbejdstidsplanlægger 37 timer pr uge.
Vi forestiller os, at du har erfaring med at arbejde i rul i døgntilbud. Du har erfaring med arbejdstidsplanlægning og er fortrolig med arbejdstidsreglerne indenfor området fra tidligere job. Du synes det er spændende og vil gerne arbejde i en kombineret stilling med arbejdstidsplanlægning, administration af borgernes økonomi, bestilling af håndværkere og kontorartikler samt forfalde arbejde.
Din arbejdstid vil fortrinsvis ligge i dagtimerne på hverdage.
Vi bruger SD, Optima Medarbejder, Loop app og Vikarservice i Optima som det vil være en stor fordel, at du har kendskab til.
Der afholdes netværksmøder i ATP-gruppen ca. hver uge

Dine primære opgaver vil være:

  • At sikre en stabil og fremadrettet planlægning af arbejdstidsplanen for to personalegrupper i samarbejde med daglige leder
  • At taste løn
  • At koordinere med vikarer, så der er dækket ind, når det faste personale er fraværende
  • Ansættelse af nye vikarer i samarbejde med daglig leder
  • Andre ledelsesunderstøttende opgaver for eksempel administration af borgernes økonomi, bestillinger af varer etc.

Du kan forvente
  • En dynamisk arbejdsplads, hvor du får mulighed for at tage ansvar.
  • Engagerede kolleger, der bestræber sig på at hjælpe hinanden i en travl hverdag.
  • At du bliver fagligt udfordret på en positiv måde.

Vi forventer, at du
  • Kan leve op til krav om høj etik.
  • Har en positiv tilgang til opgaverne og kan bevare den, også når du møder det uforudsete.
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Har et godt overblik og kendskab til økonomi.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte daglig leder Tina Jonassen på telefon 28 40 04 97

Ansøgningsfrist
25. juni 2025.
Vi holder samtaler i slutningen af uge 26
Kandidater der indkaldes til samtale via mail.

I Gladsaxe tager vi udgangspunkt i borgernes og virksomhedernes behov og trivsel i alt, hvad vi gør. Bæredygtig velfærd og udvikling er en mærkesag for os og vi arbejder for både social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed. Med FN’s verdensmål som ramme ser vi en bæredygtig fremtid som noget, vi skaber sammen – med borgere, virksomheder, foreninger og lokalsamfundet. Du kan læse mere om vores mål i Gladsaxestrategien.

Ingen ansatte i Gladsaxe Kommune må ryge eller bruge tobaksrelaterede produkter i arbejdstiden, som for eksempel snus og vapes.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn/identitet, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Gladsaxe Kommune, Rådhus Alle, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6db53fb8-58b7-4783-a6a5-ed164a01ccd8

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet