BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for korrekt løn til tiden, og har du solid erfaring med lønadministration og eventuelt erfaring fra en rådgivende virksomhed, er det måske dig, vi søger.
Til Artelia A/S søger vi en erfaren lønbogholder, der vil være med til at sikre korrekt løn til tiden til Artelias 1.100 medarbejdere. Du vil blive en del af en kvalitetsfokuseret og velfungerende afdeling i Finance og et lønteam på 3 medarbejdere.
Du vil få din daglige gang på Artelias hovedkontor i et lyst og moderne domicil. Domicilet ligger lige ved Buddinge Station, hvilket gør det nemt at komme til og fra, hvad enten du rejser med bil, cykel eller offentlig transport.
Arbejdsopgaver
- Lønkørsel for både måneds- og timelønnede - herunder afstemning af eIndkomst, skat og finans
- Bogføring af lønkørsel m.v.
- Lønafregning
- Afregning af ferie, pension, skat m.v.
- Vedligeholdelse af medarbejderstamdata sammen med HR
- Administrative forhold vedr. ansættelser og biler m.v.
- Indberetninger til Danmarks Statistik
- Kontrol af medarbejdernes tids- og ferieregistreringer
- Support til medarbejdere og ledere omkring løn, tidsregistrering, barsel, sygdom mv.
- Deltage i optimering af processer og systemer (tidsregistrering og løn) og ad-hoc analyser og rapportering.
Din profil
Du tager ansvar, er selvkørende, struktureret og er fagligt stærk. Du er serviceminded og nysgerrig og finder det naturligt at yde lidt ekstra, når det er nødvendigt. Du har et godt humør.
For os er din erfaring vigtigere end din uddannelsesmæssige baggrund. Det er dog et krav, at du har erfaring med Lessor Løn og det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til Maconomy.
Da vi er en international organisation, er det også vigtigt, at du kan begå dig på både dansk og engelsk.
Vi tilbyder
- Mange spændende og udfordrende projekter
- Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
- En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
- Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
- En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
- Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
- Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.
Ansøgning
Hvis du synes, stillingen lyder interessant, kan du sende din ansøgning og dit cv via linket her på siden snarest muligt og senest den. 18. september 2023. Vi holder samtaler løbende, og lukker rekrutteringen, når vi har ansat den rette kandidat.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Finance Carsten W. Hansen på telefon 4018 7727 eller mail. cwha@arteliagroup.dk. Du er også velkommen til at besøge vores hjemmeside www.artelia.dk, hvor du kan læse mere om virksomheden.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Artelia A/S, Buddingevej 272, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://arteliagroup.dk/stilling.php?jobid=161838&linkref=133365&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5902625