Sæt dig i spidsen for udvikling af fremtidens infrastruktur
Er du en erfaren leder med passion for komplekse vejprojekter og infrastruktur? Vil du stå i spidsen for en dygtig vejafdeling hos en førende rådgivende ingeniørvirksomhed og drive store, tværfaglige projekter, der former fremtidens veje? Træd ind i en central rolle, hvor din ekspertise og ledelseskompetencer vil få stor betydning – både for vores afdeling og for nogle af Danmarks mest spændende infrastrukturprojekter.
Vi søger en ambitiøs leder til at videreføre vores afdeling Vej – Rådgivning & Udland i København. Her vil du få en central rolle i den fortsatte styrkelse af vores gode markedsposition, og en forventning om at udvikle en afdeling, som kan eksekvere på store komplekse, tværfaglige projekter for blandt andet Vejdirektoratet, Metroselskabet og entreprenører.
I tæt samarbejde med vores anden vejafdeling, Vej – Projektering, arbejder vi med en bred vifte af vejprojekter. Opgaverne spænder fra projektering af store vejanlæg såsom Letbanen langs Ring 3 i København til mere specifikke rådgivningsopgaver indenfor tværfaglig granskning, trafikafvikling under udførelse, byggeledelse og arbejdsmiljøkoordinering af anlægsopgaver m.fl.
Som afdelingsleder får du ansvar for at udvikle teamet, sikre høj kvalitet i projektleverancer og samarbejde tæt med andre fagområder. Vi har en forventning om en nærværende ledelsesstil, hvilket fører til tilfredse medarbejdere og fundamentet for at skabe vækst af afdelingen.
Du bliver leder af en afdeling med 12 medarbejdere i København, og får ansvar for både personaleledelse og fagligheden. Det forventes således, at du følger afdelingens projekter tæt og sikrer et skarpt fokus på tid, pris og kvalitet. Du skal have stærke kompetencer inden for ledelse, projektledelse og evnen til at skabe faglig udvikling. Samtidig skal du have erfaring med tilbudsgivning og markedsføring, da dette er en vigtig del af jobbet.
I afdelingen er der to erfarne projektchefer og to kompetencechefer, der bistår dig med afdelingens udvikling, tilbud, strategi mv. Vi har fra ledelsesmæssig side et stærkt fokus på at opretholde og videreudvikle vores høje faglige niveau, så dette er et vigtig strategisk punkt for dig som ny afdelingsleder at arbejde med.
Som en del af den globale koncern Artelia Group arbejder vi løbende sammen med vores udenlandske kollegaer, bl.a. på projekter i Island og Norge. Der vil således være mulighed for at blive en del af det team, som er ved at opbygge et stærkt netværk ift. vejprojekter uden for Danmark.
Du bliver en del af lederteamet i Transport-divisionen, og du vil komme til at samarbejde med de 11 øvrige afdelinger, som arbejder med Infrastruktur i København samt med koncernens øvrige divisioner fordelt over hele landet. På tværs af landet har Artelia i alt mere end 250 medarbejdere, som arbejder med Infrastruktur.
I Artelia har vi fokus på sikre et ansvarsfuldt og godt arbejdsmiljø for alle, hvor vores medarbejdere har stor indflydelse på deres egen udvikling, og en god balance mellem arbejde og fritid. Filosofien har skabt et unikt og attraktivt arbejdsmiljø med en høj grad af frihed under ansvar og en behagelig, uformel tone i hverdagen. Du skal medvirke til at sikre den fortsatte vækst i en kultur, hvor vi fejrer vores succeser og fællesskabet. Holdånden er stor, lederne er nærværende og kontor og omgivelser er af høj standard. Du vil møde masser af initiativ, motivation og højt engagement i Artelia – en kultur, hvor vi støtter hinanden og er sociale.
Din profil
- Du har en uddannelse som ingeniør
- Du har minimum 10 års erfaring herunder erfaring som rådgiver
- Du har projektledererfaring gerne fra projekter for store offentlige bygherre eller entreprenører
- Du har erfaring med personaleledelse
- Du har lyst til at videreudvikle dine lederkompetencer og indgå i ledergruppen i divisionen
- Du er vant til kundekontakt og har et godt netværk
- Du er engageret og har ambitioner om faglig og personlig udvikling
- Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld, engageret og har gode samarbejdsevner
- Du både skriver og taler på dansk og engelsk
- Du har et godt humør, er positiv af væsen og har personligt overskud.
Dine primære arbejdsopgaver
Du bliver ansvarlig for:
- udvikling af afdelingen
- ledelsen af medarbejderne i afdelingen
- tilbud, salg og markedsføring i samarbejde med projektchefer
- ressourcestyring i afdelingen
- de faglige kvalifikationer og kompetenceudvikling i afdelingen
- at bistå med den faglige sparring og udvikling i samarbejde med projektchefer og kompetencechefer
- at bidrage til udvikling og implementering af strategi inden for forretningsområdet med Divisionsledelsen
- at fungere som projektansvarlig og projektleder inden for eget fagområde
Vi tilbyder
- Mange spændende og udfordrende projekter
- Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
- En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
- Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
- En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
- Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
- Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.
Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, så ring gerne til Divisionschef | Transport Camilla Hummer på 2429 4914.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Artelia A/S, Buddingevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147775