Driftsafdelingen kan tilbyde en praktikplads som anlægsgartnerelev.
Vi søger en anlægsgartnerelev til en dynamisk arbejdsplads, der har øje for fremtiden. Du vil få en alsidig arbejdsdag med mange forskelligartede opgaver. Vi lægger vægt på udvikling af såvel den enkelte medarbejder som den samlede organisation i et arbejdsmiljø præget af stor aktivitet, faglige ambitioner, teamarbejde og personlig frihed under ansvar i løsning af opgaverne.
Afdelingen udfører drifts- og anlægsopgaver i parker og naturområder, på legepladser, børne- og ældreinstitutioner, folkeskoler, samt på øvrige grønne områder mm.
Vi tilbyder dig
- Et spændende, alsidigt og stærkt fagligt arbejdsmiljø
- En seriøs tilgang til elevopgaven
- Gode muligheder både inden for pleje- og anlægsteknik
- En arbejdsplads som har høje forventninger til kvalitet og som benytter digitale løsninger
- En god arbejdsplads med gode kolleger
Vi søger elever som
- Er stærkt motiverede for uddannelsen
- Ønsker at kommunikere positivt
- Stiller krav til sig selv – og til os som uddannelsessted
- Har sans for humor
- Vil være med til at sikre god kvalitet til borgerne
- Har fokus på at ville bidrage til at sikre god drift
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til overenskomst for gartnerelever, indgået mellem 3F og Kommunernes Landsforening.
Betingelse for ansættelse er en gennemført grunduddannelse for anlægsgartnere, fortrinsvis den grønne linje.
Det er en fordel at du har kørekort til almindelig vogn, kategori B, men det er ikke et krav. Vi forventer at kunne hjælpe dig med at tage kørekort til trailer, BE.
Ansættelsestidspunktet forventes at blive 1. juni 2025, eller efter nærmere aftale.
Yderligere oplysninger
fås ved henvendelse til driftsleder Salli Holmstrøm på mobil 23 26 64 41 eller Driftsleder Ole Skree Andersen på mobil 21 35 80 14.
Ansøgningsfrist
11. maj 2025.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 20 og 21, 2025.
Driftsafdelingen er en afdeling under By- og Miljøforvaltningen. Afdelingen er organiseret i et Sekretariat, i 4 driftsområder (Vej, Kommunale Ejendomme, Natur og Grøn Vej, Værksted og Genbrug). Driftsafdelingen er en kontraktstyret virksomhed, hvor ansvar, dynamik og fornyelse er nøgleord i hverdagen. Det medfører en konstant udvikling af virksomheden, hvor vi forventer at medarbejderne deltager aktivt. Det er en arbejdsplads, der er i bevægelse, stiller krav men også udvikler og uddanner den enkelte medarbejder efter ønsker og behov.
Driftsafdelingen har ansvaret for den daglige drift og vedligeholdelse af kommunens offentlige arealer. Afdelingen er placeret på Turbinevej 12, 2860 Søborg, og beskæftiger ca. 70 medarbejdere. I Driftsafdelingen passer vi på hinanden – både som menneske og kollega. Det er derfor vigtigt, at du også vil være noget for andre – vi kan kun lykkes sammen.
I Gladsaxe tager vi udgangspunkt i borgernes og virksomhedernes behov og trivsel i alt, hvad vi gør. Bæredygtig velfærd og udvikling er en mærkesag for os og vi arbejder for både social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed. Med FN’s verdensmål som ramme ser vi en bæredygtig fremtid som noget, vi skaber sammen – med borgere, virksomheder, foreninger og lokalsamfundet. Du kan læse mere om vores mål i Gladsaxestrategien.
Ingen ansatte i Gladsaxe Kommune må ryge eller bruge tobaksrelaterede produkter i arbejdstiden, som for eksempel snus og vapes.
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn/identitet, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Driftsafdelingen, Turbinevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8a3633e0-6130-4e6b-845a-f64c0061fe5d