Bliv central Business/Project Controller i ingeniørprojekter med fokus på økonomiske analyser og strategisk udvikling

Profilbillede
dato

Har du en passion for økonomiske analyser og rapportering? Trives du med at veksle mellem drifts- og udviklingsopgaver, og ønsker du at gøre en forskel i en virksomhed, der arbejder med innovative og komplekse ingeniørprojekter?

Som Business/Project Controller hos os får du en central rolle i økonomistyringen på både drifts- og projektniveau. Du vil blive en værdifuld sparringspartner for vores projektledere og ledelsen og få ansvar for at drive udviklingen af værktøjer og systemer, der understøtter vores vækst og digitaliseringsstrategi.

En væsentlig del af din rolle bliver at udarbejde af økonomiske analyser og rapporteringer, der sikrer et klart overblik over virksomhedens performance og optimerings muligheder.

Derudover skal du assistere med general business controlling samt projekt controlling, hvor du bidrager til økonomisk opfølgning på komplekse projekter og sikrer optimal styring af omkostninger.

I denne stilling får du i høj grad mulighed for at sætte dit præg på vores fremtidige økonomiske processer og blive en vigtig brik i den løbende optimering af vores forretningsgange.

Kort om dig

Du er fleksibel og trives i et omskifteligt miljø med mange deadlines. Du har et godt humør, trives i et uformelt arbejdsmiljø og synes, at en hverdag med både drift og udvikling er rigtig spændende.

Det er ikke et krav, at du har kendskab til branchen, men vi forestiller os, at du har en relevant økonomisk uddannelse såsom HD-R / Cand.merc.aud., at du har forretningsforståelse og har tilsvarende erfaring fra en økonomifunktion i en international koncern.

Afdeling

Stillingen som Business/projekt controller er placeret i Økonomi med direkte reference til Artelias danske CFO på hovedkontoret i Gladsaxe lige ved Buddinge Station.

I Økonomi har vi en uformel tone med plads til humor og grin. I Artelia generelt har vi fokus på det gode arbejdsmiljø, og vi leder efter dig, som kan bidrage til det fællesskab, der er en af vores kerneværdier.

Din profil

  • Du har 5-10 års erfaring indenfor business controlling og rapportering
  • Du deler lysten til at udvikle og skabe løbende forbedringer
  • Du forstår, hvad det betyder at arbejde i og være en del af en international koncern
  • Du er analytisk stærk og hurtig til at få overblik over data
  • Du er en loyal og passioneret teamplayer, der samtidig kan arbejde selvstændigt med opgaven
  • Du arbejder struktureret og proaktivt
  • Du trives i et tempofyldt, dynamisk og engageret arbejdsmiljø
  • Du har stærke IT-kompetencer
  • Du overholder naturligvis alle deadlines
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Du har lyst til at sparre og have en tæt dialog med forretningen.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Du bidrager til varetagelsen af udarbejdelse af månedsregnskaber
  • Du varetager afstemninger til måneds-/årsregnskab
  • Du følger op på projekter/vurdering af igangværende arbejder
    Du identificerer og analysere kostbesparelser centralt og på tværs af forretningen
  • Du udarbejder rapporter til ledelsen og giver anbefalinger til optimeringer
  • Du udarbejder og supporterer forretningen med relevant support og analyser
  • Du deltager i den løbende optimering af procedurer og processer, der underbygger forretningen
  • Du sparrer med forretningen på udvalgte områder
  • Du foretager ad hoc analyser af økonomiske nøgletal

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Artelia A/S, Buddingevej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133907

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet