Bliv en central del af Rejsekort & Rejseplans kvalitetsteam som Test Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du passioneret omkring kvalitetssikring og ønsker at spille en nøglerolle i udviklingen af Rejsekort og Rejseplanens IT-løsninger? Har du erfaring med at lede testprocesser, udvikle teststrategier og sikre høj kvalitet i vores data? Så kan du blive Rejsekort & Rejseplans nye Test Manager.

Hos Rejsekort & Rejseplan arbejder vi hver dag for at gøre rejser med kollektiv transport nemmere for alle passagerer. Flere millioner danskere anvender i dag Rejsekort som deres primære billetløsning, når de rejser med kollektiv transport, og vi har 1,5 millioner daglige søgninger i Rejseplanen. I efteråret 2023 lancerede vi RejseBillet, som er en app til billetkøb på tværs af transportmidler i den kollektive transport og i foråret 2024 lancerede vi første version af Rejsekort som app til et begrænset antal brugere. Over de kommende år står vi overfor udvikling og lancering af flere spændende projekter.

Som Test Manager vil du blive en essentiel del af vores ’maskinrum’, hvor du sikrer, at vores softwareløsninger lever op til de højeste standarder for kvalitet. Sammen med et team på 6 erfarne SAS-udviklere og 3 Azure-eksperter skal du være med til at planlægge og gennemføre testprocesser, der dækker hele spektret fra unit tests til systemintegrationstest og brugertest med fokus på sikring af datakvaliteten. Det er desuden en fordel, hvis du har hands-on erfaring og selv kan kode tests.

Dine primære opgaver vil være:

  • Planlægning af test og ledelse af testafvikling for at sikre optimal testdækning.
  • Udvikling og implementering af teststrategier og -planer for at sikre, at kvaliteten ikke daler over tid, især på vores Dataplatform.
  • Koordinering af udførelsen af testplaner, herunder styring af ressourcer og tidsplaner.
  • Udførelse af test design, implementering og tests (både automatiserede og manuelle), der dækker både funktionelle og non-funktionelle områder.
  • Sikring af en løbende optimering af testprocesser gennem automatisering og effektivisering.
  • Rapportering af testresultater og kvalitetsstatus til projektledelsen og interessenter.

Vi forventer, at du:

  • Har solid erfaring med testledelse og kvalitetssikringsprocesser, inklusive udvikling af teststrategier, automatisering af testprocesser og håndtering af test i cloudmiljøer.
  • Kan udvikle automatiserede tests (Programmeringssproget er C#).
  • Har praktisk erfaring med Azure DevOps / Azure, samt Visual Studio med C#.
  • Besidder en stærk forståelse for SQL.
  • Måske er certificeret ISTQB Test Manager, men det er dog ikke et krav for stillingen.
  • Har en relevant uddannelsesbaggrund inden for IT, Software Engineering eller beslægtede områder på både BSc- og MSc-niveau.

Som person forestiller vi os, at du:

  • Er procesorienteret, struktureret og analytisk, med en stærk evne til at arbejde udviklingsorienteret.
  • Har en naturlig nysgerrighed og en evne til at følge med i de nyeste tendenser inden for test og kvalitetssikring.
  • Besidder fremragende samarbejdsevner og trives i en rolle, hvor du skal navigere mellem tekniske og administrative opgaver i komplekse teknologiske miljøer.
  • Er en stærk kommunikator, der kan formidle komplekse tekniske emner på en forståelig måde til forskellige interessenter.

Kollegerne
Du bliver en del af en organisation, hvor godt humør er en vigtig del af hverdagen. Omgangstonen er anerkendende og involverende, og dine kolleger vil være parate til at sparre med dig og bakke op om dig og dine projekter. Vi har fredagsbar en gang om måneden, og så er der halvårlige fester og andre sociale arrangementer. Kort sagt kan vi godt lide hinandens selskab, både i afdelingen og på tværs af organisationen.

Løn og personalegoder
Vi matcher dine kvalifikationer og kompetencer lønmæssigt. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 15%. Alle vores ansatte er omfattet af overenskomster, hvilket er en vigtig værdi for os, da det sikrer lige vilkår for alle. Desuden tilbyder vi sundhedsforsikring gennem PFA samt en række andre fordele såsom frokostordning, massageordning, gratis parkering samt kvalitetsprodukter som fairtrade kaffe og økologisk frugt og grønt. Vi lægger stor vægt på et fleksibelt arbejdsliv, der giver dig mulighed for at balancere arbejde og hverdag bedst muligt. Dette er en central del af vores værdier. Derudover tilbyder vi også mulighed for hjemmearbejde, når det passer ind i opgaveløsningen.

Ansøgning og kontakt
Vi samarbejder med Avenida om denne rekruttering.
Du kan sende din ansøgning online, eller hvis du ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlige Mashiah Moltrup-Ryom via e-mail på mmoltrup@avenida.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt, og indkomne ansøgninger vurderes løbende.
Processen afsluttes, når vi har fundet den rette kandidat.

Som led i ansættelsen vil du blive bedt om at indsende en straffeattest.

Du kan læse mere om Rejsekort & Rejseplans produkter, udvikling, værdier og kultur her.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Avenida, Svanemøllevej, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6095898

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet