Bliv en del af fremtidens digitale løsninger i den kollektive transport som Service Delivery Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Service Delivery Manager til fremtidens digitale løsninger i den kollektive transport i Danmark

Kan du levere, og er du skarp til at forstå nye teknologier? Kan du skabe og fastholde overblikket og håndtere servicemål ud mod interessenter? Så kan du blive Rejsekort & Rejseplan’s nye Service Delivery Manager. Her får du indflydelse, god sparring, opbakning og et engageret og socialt arbejdsmiljø.

Rejsekort & Rejseplan arbejder hver dag på at gøre rejser med kollektiv transport nemmere for alle passagerer. Flere millioner danskere anvender i dag Rejsekort som deres primære billetløsning, når de rejser med kollektiv transport, og Rejsekort og Rejseplan har 1,5 millioner daglige søgninger i Rejseplanen. I efteråret 2023 lancerede Rejsekort & Rejseplan ’RejseBillet’, som er en app til billetkøb på tværs af transportmidler i den kollektive transport. Over de kommende år står Rejsekort & Rejseplan overfor en udvikling og lancering af flere spændende projekter, hvor de bl.a. er ved at udvikle og implementere Rejsekort som app.

IT-organisationen

I Rejsekort & Rejseplan’s IT-organisationen sørger de for stabil og sikker drift af deres løsninger til Rejsekort, Rejseplanen og Datawarehouse, RejseBillet - og snart også Rejsekort som app. De leverer løbende udviklingsprojekter, ændringer og vedligehold af produkterne og systemerne, så de lever op til behovene og kravene fra vores kunder. De leverer kritisk infrastruktur til flere millioner kunder, og derfor er kravene til Rejsekort & Rejseplan høje. De har således stort fokus på løbende at forbedre deres produkter, systemer og processer.

Alt dette kan du være med til at støtte op om som Service Delivery Manager ved at tage driftsansvar og sikre kvaliteten af deres produkter og de tilhørende systemer og services.

Det er en rolle, hvor der er gode muligheder for faglig udvikling, og hvor du vil være omgivet af gode kolleger, der brænder for deres arbejde og den kollektive transport i Danmark.

Som Service Delivery Manager kommer du til at referere til Enhedschefen for Digitale Billetter. Organisatorisk hører Digitale Billetter under IT-direktøren, som også leder Rejsekortsystemet, Rejseplansystemet, Datawarehouse, Service Operations og IT-arkitektur.

Opgaverne

Dit ansvar omfatter at tage ansvar for en stabil drift og støtte videreudvikling, vedligeholdelse, og ændringshåndtering af digitale billetløsninger – det hele i et samspil med bl.a. Rejsekort & Rejseplan’s forretningsudviklere, testere, kundesupport, drift, leverandører og trafikvirksomheder.

Udvikling af IT-løsningerne ligger hos eksterne leverandører, så dine koordinerende evner er afgørende.

Du får følgende opgaver som Service Delivery Manager:
  • Tage driftsansvar for fremtidens kritiske billetløsninger og sikre dig at Rejsekort & Rejseplan’s leverandører håndterer sikker og stabil drift, løser fejl og løser videreudviklingsopgaver effektivt
  • Være Single-Point-of-Contact for fremtidens kritiske billetløsninger for offentlig trafik – primært mellem trafikselskaberne og Rejsekort & Rejseplan’s it-leverandør.
  • Medvirke til løsning af driftsproblemer i samarbejde med leverandørerne, Rejsekort & Rejseplan’s egen driftsorganisation, trafikvirksomhederne og kundesupport.
  • Håndtere og prioritere incidents, defects og problems.
  • Monitorere service.
  • Leverandør- og kontraktstyring.
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af processer og procedurer.
  • Projektledelse på udvalgte mindre projekter, primært indenfor IT-afdelingen.
Dig

Du skal have god systemforståelse og kunne navigere i krydsfeltet mellem det faglige og det administrative i et komplekst teknologisk landskab. Vi forventer, at du:

  • har en relevant akademisk IT-uddannelse – eller tilsvarende erfaring
  • har erfaring som Service Delivery Manager, projektleder eller lignende IT-stilling, hvor du har arbejdet struktureret med eksterne leverandører og interne interessenter
  • har godt kendskab til ITIL i bredere forstand
  • kan kommunikere med såvel kolleger som eksterne samarbejdspartnere på alle niveauer
  • er procesfokuseret, struktureret, analytisk og udviklingsorienteret
  • har god forståelse for sammenhængen mellem IT-udvikling, IT-drift og forretning
  • er resultatorienteret, selvstændig og vedholdende, og at du kan holde mange bolde i luften på samme tid uden at miste overblikket
  • har gode formidlingsevner i skrift og tale på både dansk og engelsk
  • er en tydelig holdspiller med gode samarbejdsevner på tværs af organisationen, og at du besidder evnen til at gå i dialog på alle niveauer i og uden for organisationen.
Kollegerne

Du bliver en del af en organisation, hvor godt humør er en vigtig del af hverdagen. Rejsekort & Rejseplan går motiveret på arbejde, og de ved, at samarbejde er centralt for, at de lykkes. Omgangstonen er anerkendende og involverende, og dine kolleger vil være parate til at dele erfaringer, viden og sparre med dig. Der er fredagsbar en gang om måneden, og så er der halvårlige fester og andre sociale arrangementer. Kort sagt kan Rejsekort & Rejseplan godt lide hinandens selskab både i programmet og på tværs af organisationen.

Lønnen og personalegoderne

Rejsekort & Rejseplan matcher dine kvalifikationer og kompetencer lønmæssigt. De har en attraktiv arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 15 %, overenskomster for alle ansatte i organisationen og sundhedsforsikring gennem PFA. Der er kantineordning, massageordning, gratis parkering, fairtrade kaffe samt økologisk frugt og grønt. Du kommer til at arbejde i et fleksibelt arbejdsmiljø, som tillader dig at balancere hverdagen, så den passer bedst muligt ind i dit liv. Der er også mulighed for at arbejde hjemmefra, hvis det vel at mærke passer ind i opgaveløsningen.

Interesseret?

Avenida Consult forestår denne rekruttering for os.
Hvis du er interesseret, så send din ansøgning snarest, da vi besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.

Hvis du ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlige, Ulrik Calum, via e-mail på ucalum@avenida.dk

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vi ser frem til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Avenida, Svanemøllevej, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6057424

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet