Bliv en del af PET som AD-specialist og vær med til at definere løsninger og sætte retning for vores services

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Søborg, Politiets Efterretningstjeneste

Har du erfaring med IT-infrastruktur, og vil du specialisere dig i AD? Er du samarbejdsorienteret og god til at se sammenhænge? Så er du måske vores kommende AD-specialist.

Vær med til at definere løsninger, tage teknisk ansvar og sætte retning for vores services
Som AD-specialist hos PET skal du fordybe dig i vores løsninger, så du kan bidrage til løbende at videreudvikle og modernisere vores infrastrukturservices. Du har muligvis ikke set noget helt magen til før – men dine kompetencer, din nysgerrighed og dine dygtige kollegaer skal nok hjælpe dig godt på vej.

Du kommer til at sidde i hjertekulen af vores it-drift, hvor vi via regler og politikker definerer og styrer alle dele af PET’s it-infrastruktur. Vi har helt naturligt et skærpet fokus på kvalitet og sikkerhed, og du kan se frem til at fordybe og specialisere dig i AD-strukturer og -sammenhænge.

Vi arbejder udelukkende med on-premise-løsninger, som vi selv bygger, styrer og videreudvikler, så de bedst understøtter vores unikke organisation og den samlede opgaveløsning. Du får derfor indflydelse på de rammer, som kollegaer på tværs af organisationen arbejder under. Gennem dit arbejde kan du være med til at sikre, at de kan løse vigtige opgaver på en ny og mere effektiv måde

Du bliver en del af vores platformsektion, hvor vi har ansvaret for bl.a. AD og Exchange samt for at skabe optimal sammenhæng mellem de grundlæggende infrastrukturservices i PET. Rollen som AD-specialist passer til dig, hvis du vil være med til at definere løsninger, tage teknisk ansvar og sætte retning for vores services.

Få en hverdag, der aldrig bliver hverdag
Det kræver IT-profiler at værne om frihed, mennesker og demokrati og PET er en stor IT-arbejdsplads. Nogle har valgt PET for at arbejde med store og komplekse opgaver. Andre faldt for, at vi selv designer mange af vores løsninger fra bunden, udvikler og implementerer dem. Vores kollegaer skal bruge vores arbejde, og vi er med fra start til slut. Endelig har mange af os valgt jobbet, fordi vi har et højere formål.

Vores arbejdsplads er som ingen andre. Som AD-specialist i PET bliver du en del af en hverdag, der er præget af opgaver, som ikke findes andre steder, og hver dag byder på nye udfordringer, som ikke fandtes i går. Vi har en hverdag, der aldrig bliver hverdag, og det kan du også få

Du er struktureret og god til at samarbejde
Det vigtigste er din evne til at se sammenhænge og arbejde struktureret. Derudover skal du bruge din gode dømmekraft til at træffe de rette valg – også når vilkårene for din opgave ændrer sig.

Vi ser gerne, at du har:
- erfaring med AD-infrastruktur – du behøver ikke være specialist, men du har lyst til at blive det
- en god forståelse for alle brugeres behov ift. applikationer, grupper, inddelinger og politikker
- god forstand på de omkringliggende komponenter og deres integration ind i AD
- gode samarbejdsevner

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. I stedet lægger vi vægt på din nysgerrighed og dit mod til at lære nyt og udvikle dig.

Fællesnævneren for de kollegaer, vi ansætter, er dedikation, robusthed, god dømmekraft, en positiv tilgang til udfordringer samt kapacitet til at gennemskue store mængder information og løse nye typer af opgaver.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsesstart pr. 1. november eller efter aftale.

Vi søger medarbejdere til både fuldtidsstillinger, deltidsstillinger, tidsbegrænsede projekt-stillinger (1-2 år) og plustidsstillinger (op til 42 timer), så vi kan helt sikkert ramme dit ønske på dette område. Skriv i din ansøgning hvilken ansættelsesform du ønsker.

Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.
Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelses-periode.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen. Det betyder, at ligesom vi ikke fortæller nogen, at du har søgt en stilling hos os, bedes du tilsvarende ikke dele denne oplysning med nogen.

Kontakt og ansøgning

Har du nogen spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte HR på mail: HR-rekruttering@politi.dk eller telefon +45 24621845.
Du kan også finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og om politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.

Vi forventer at påbegynde samtaler i uge 37, og afslutte processen inden udgangen af september måned.

Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Søger du flere stillinger, skal du lægge én ansøgning og ét cv ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Når du søger en stilling hos PET, giver du samtidig lov til, at vi må indhente dit CPR-nummer via CPR-registeret med henblik på identifikation af dig i forbindelse med rekrutteringsprocessen. Vi indhenter dit CPR-nummer med det formål, at vi sikkert kan fremsende relevante og nødvendige dokumenter til dig via Digital Post.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist: 28. august 2024

Træd ind i en lukket verden, der åbner nye døre, hvor vi udvikler os, træner og bygger videre på det, vi kan. Om vi udvikler nye systemer, analyserer data eller finjusterer fodstillingen til skydetræning, så er vi altid på tæerne. Det skaber gode muligheder for, at du kan rykke dig med os, vokse med opgaverne og åbne nye døre i dit arbejdsliv.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Politiets Efterretningstjeneste, Klausdalsbrovej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6085907

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet