Bliv en vigtig del af vores team som administrativ medarbejder i Gladsaxe Kommunes personale- og administrationsteam

dato

Vil du være en del af en stor organisation, hvor du får mulighed for både at lære nyt og specialisere dig?

Vi søger en administrativ medarbejder, der vil bidrage til, at hverdagen kører smidigt – og som motiveres af at skabe værdi gennem samarbejde, struktur og faglig kvalitet.

Om jobbet
I Personale- og administrationsteamet du bliver en del af et team, der løser opgaverne i fællesskab og lægger vægt på at spille hinanden gode. Hos os får du mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt – både gennem opgaverne og i tæt samspil med kollegerne. Vi beskæftiger vi os med en bred vifte af administrative opgaver. Vi bistår ledere i vores organisation med diverse administrative opgaver såsom udvalgssager, stillingsopslag, løn, IT, post mv.

Teamet er bindeled for hele processen omkring rekruttering fra A-Z. Det betyder at lederne bruger os som sparringspartnere på alt hvad denne proces indebærer, lige fra stillingsopslag til løn og ansættelse.

Vi bistår også lederne med bestilling af IT-udstyr til nye og eksisterende medarbejdere. Vi er IT-superbrugere, og er dermed også i kontakt med medarbejdere der har spørgsmål til adgange eller udstyr.

Teamets kompetencer spænder bredt og vi sætter en dyd i at være brede på viden på tværs af opgaver. Det betyder også, at du vil møde kollegaer, som kan bistå dig i oplæring i opgaver for hele teamet.

Administration- og Personaleteamets opgaver omfatter bl.a.

  • varetagelse af personaleadministrative opgaver, herunder ansættelse, løn, ferie- og fravær for en stor del af forvaltningen
  • scanning, journalisering og distribuering af al papir- og elektronisk post til forvaltningens fagafdelinger og stabsenheder
  • IT-support på forskellige IT-systemer til sagsbehandling, personaleadministration, organisationsstruktur, IT-brugeradgange o.a. samt administration og support af telefoner og hardware på rådhuset
  • diverse bestillinger af blandt andet inventar samt praktiske opgaver for afdelingerne
  • betjening af forvaltningens tre politiske udvalg
  • tovholder på indsigt og aktindsigt
  • sekretærbistand

Vi tilbyder
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor faglighed, samarbejde og trivsel går hånd i hånd. Vi lægger vægt på at skabe et arbejdsmiljø med tillid, åbenhed og plads til humor – også når der er travlt.

Hos os får du:
  • en grundig introduktion til opgaverne og støtte fra erfarne kolleger,
  • mulighed for løbende kompetenceudvikling, så du kan udvikle dig fagligt,
  • en hverdag præget af samarbejde, læring og gensidig respekt,
  • et meningsfuldt job, hvor din indsats understøtter forvaltningens medarbejdere og den daglige drift

Hvad er du god til?
Du trives i et miljø, hvor der er mange opgaver i gang, og hvor samarbejde og sparring er en naturlig del af hverdagen.

Du:
  • tager ansvar og følger opgaver til dørs – eller overdrager tydeligt til kollegerne.
  • prioriterer dine opgaver løbende og går i dialog med din leder, når du har brug for sparring.
  • bruger din nysgerrighed til at finde løsninger og udvikle smartere arbejdsgange.

Din baggrund
Du har formentlig en kontoruddannelse og erfaring fra en administrativ funktion – måske inden for HR, løn eller offentlig forvaltning.
Vi lægger vægt på din indstilling og lyst til at lære – uanset om du er nyuddannet eller har mange års erfaring.

Dine primære opgaver
  • Ansættelser og løn for hele Social- og Sundhedsforvaltningen
  • Rådgivning og sparring med ledere om løn- og ansættelsesvilkår
  • Administrativ understøttelse af ledelsen og bidrag til driftsopgaver på tværs af forvaltningen
  • IT-support på fagsystemer og udstyr i samarbejde med teamets øvrige kolleger
  • Løbende ajourføring af viden om gældende overenskomster og aftaler – vi håndterer ansættelser på tværs af alle overenskomster

Vi forventer, at du
  • er kontoruddannet eller har erfaring fra en lignende stilling
  • arbejder systematisk, analytisk og struktureret
  • trives med mange forskellige opgaver og deadlines
  • er fortrolig med ESDH-systemer (SBSYS), Office-pakken og Silkeborg Data
  • kan arbejde selvstændigt – og samarbejde på tværs af organisationen
  • er nysgerrig og grundig i dit arbejde og sikrer, at alt håndteres i overensstemmelse med gældende overenskomster

Om teamet
Administrationsteamet består af otte medarbejdere og en teamleder, når du starter.

Vi lægger vægt på faglighed, samarbejde og humor i hverdagen – og tror på, at tydelige arbejdsgange og fælles retning giver de bedste resultater for både teamet og forvaltningen.

Teamet er en del af Staben, der i alt tæller ca. 90 medarbejdere. Her arbejder vi på tværs for at sikre helhedsorienterede og effektive løsninger.

Social- og Sundhedsforvaltningen består, udover Staben, af Borgerservice, Unge og Beskæftigelse (BUB), Sociale Tilbud og Indsatser (STI) og Sundheds- og Rehabiliteringsafdelingen (SR) og beskæftiger i alt ca. 2.800 medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår
Lønnen fastlægges efter gældende overenskomst.
Stillingen er fast 37 timer om ugen.

Yderligere information
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder i Administration-og Personaleteamet Mariana Bodlovic på telefon 39 57 57 02.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 24. november 2025 kl. 12.00.

Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.

Tiltrædelse efter aftale, gerne snarest muligt.

I Gladsaxe tager vi udgangspunkt i borgernes og virksomhedernes behov og trivsel i alt, hvad vi gør. Bæredygtig velfærd og udvikling er en mærkesag for os og vi arbejder for både social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed. Med FN’s verdensmål som ramme ser vi en bæredygtig fremtid som noget, vi skaber sammen – med borgere, virksomheder, foreninger og lokalsamfundet. Du kan læse mere om vores mål i Gladsaxestrategien.

Ingen ansatte i Gladsaxe Kommune må ryge eller bruge tobaksrelaterede produkter i arbejdstiden, som for eksempel snus og vapes.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn/identitet, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Gladsaxe Kommune, Rådhus Alle, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-11-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/ca3a0abe-3417-4f02-945a-de1ff8e01cd2

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet