Bliv financial controller hos Artelia med fokus på drifts- og udviklingsopgaver i et dynamisk miljø

dato

Er du passioneret i rollen som Financial Controller, og værdsætter du at arbejde med vekslingen af drifts- og udviklingsopgaver - så er du måske det nye medlem i vores team.

Du befinder dig i dit rette element, når du professionelt og dynamisk arbejder med økonomisk rapportering, månedsluk og budgetter. I jobbet som Financial Controller hos Artelia vil du yderligere få et ansvar for delområder i månedsluk og årsregnskabet, ligesom du vil få ansvar for at videreudvikle og optimere systemer og værktøjer, særligt i forbindelse med regnskabsudarbejdelse, budgetprocessen og forecast.

Kort om dig

Du er fleksibel og trives i et omskifteligt miljø med mange deadlines. Du har et godt humør, føler dig tilpas i et uformelt arbejdsmiljø og synes, at en hverdag med både drift og udvikling er rigtig spændende.

Det er ikke et krav, at du har kendskab til branchen, men vi forestiller os, at du har en relevant økonomisk uddannelse såsom HD-R / Cand.merc.aud., at du har forretningsforståelse og har tilsvarende erfaring fra en økonomifunktion i en international koncern. Det vil være et stort plus (men er dog ikke et krav), hvis du har kendskab til Maconomy.

Afdeling

Stillingen som Financial Controller er placeret i Finance med direkte reference til Artelia Danmarks CFO i Artelias domicil i Buddinge, Buddingevej 272, 2860 Søborg.

I Finance har vi en uformel tone med plads til humor og grin. I Artelia generelt har vi fokus på det gode arbejdsmiljø, og vi leder efter dig, som kan bidrage til det fællesskab, der er en af vores kerneværdier.

Din profil

  • Du har 5-10 års erfaring inden for finansiel rapportering og udarbejdelse af budgetter
  • Du deler lysten til at udvikle og skabe løbende forbedringer
  • Du forstår, hvad det betyder at arbejde i og være en del af en international koncern
  • Du er analytisk stærk og hurtig til at få overblik over data
  • Du er en loyal og passioneret teamplayer, der samtidig kan arbejde selvstændigt med opgaven
  • Du arbejder struktureret og proaktivt
  • Du trives i et tempofyldt, dynamisk og engageret arbejdsmiljø
  • Du har stærke IT-kompetencer
  • Du overholder naturligvis alle deadlines
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Du bidrager til varetagelsen af udarbejdelse af månedsregnskaber
  • Du varetager afstemninger til måneds-/årsregnskab
  • Du varetager budgetprocessen, herunder optimering af processer
  • Du udarbejder rullende forecast 2 gange årligt samt likviditetsforecast
  • Du deltager i den løbende optimering af procedurer og processer, der underbygger forretningen
  • Du foretager ad hoc-analyser af økonomiske nøgletal.

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.

I Artelia er der plads til forskellighed, og vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle kvalificerede til at søge stillingen – uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Artelia A/S, Buddingevej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-01-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/a65f1708-96b8-4219-badd-d9dcca88ccf0

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet