Bliv IT Service Delivery Manager og optimer ISS' IT-tjenester i Søborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en erfaren intern IT Service Delivery Manager, der kan sikre den optimale serviceoplevelse? Har du flair for at styre og optimere licensporteføljer? Og vil du være med til at drive vores Service Delivery funktion til nye højder gennem et tæt samarbejde med leverandører? Så kunne du være den, vi leder efter. 


Om stillingen

Vi søger en IT medarbejder i supportfunktionen, som vil spille en afgørende rolle i at sikre den smidige levering af vores tjenester. Du vil få ansvaret for servicekvaliteten og brugeroplevelserne, hvor du skal sikre, at alle IT-services fungerer optimalt for dine ISS-kolleger.


Derudover vil dine arbejdsopgaver bl.a. indeholde:

  • Udvikling af teamet og definition og beskrivelse processer. Ansvaret for hele Proces Management  for at sikre den fortsatte udvikling af teamet og arbejde på at forbedre og ensarte processer og værktøjer
  • IT indkøb og leverandørkontakt samt sikre de bedste aftaler og stabile, tidsbesparende leverancer
  • Bidrage til tilbudsgivning og presale-støtte. Du deltager i tilbudsgivning og hjælper teamet med teknisk viden og koordinerer med kundens behov
  • Identificere potentielle problemer og risici i serviceleveringsprocessen
  • Håndtering af og ansvar for vores selvbetjeningsportaler for mobiltelefon og indkøb
  • Udarbejdelse af interne og eksterne vejledninger
  • Ansvaret for vedligeholdelse og drift af vores IT Asset Management System samt opfølgning
  • Omkostningsstyring og ansvar for en stor licensportefølje, der kontinuerligt udvikler sig
  • Holde sig opdateret på nye teknologitrends og muligheder
  • Rådgive ledelsen om passende IT-services, både økonomisk og teknologisk

Du vil blive en del af vores Service Desk team med 9 dygtige og kompetente kolleger, som er en del af vores samlede IT-afdeling på 35-40 ambitiøse kolleger, hvor der er mulighed for kontinuerlig sparring og vidensdeling. Vores Service Desk supporterer 6.000 ISS-medarbejdere i hele Danmark, hvorfor du får stor indflydelse og mulighed for at levere 1st class support til alle kolleger og kunder.


Arbejdsstedet er i Søborg, men der kan være behov for at besøge kundernes lokationer og vores afdeling i Jylland.


Om dig

Som IT Service Delivery Manager forestiller vi os, at du besidder en kombination af følgende kompetencer og erfaring:

  • Erfaring med IT Service, Asset Management, licensstyring, it indkøb og forhandling med leverandører
  • Erfaring med forhandling af leverandørkontrakter og omkostningsstyring
  • Flere års erfaring inden for IT-service, gerne fra en større virksomhed
  • Solidt kendskab til Microsoft teknologier og Office365-pakken
  • Erfaring med at supportere mobile platforme såsom Android og iOS
  • Kan kommunikere på dansk og engelsk, i såvel skrift og tale

Derudover er du struktureret og proaktiv, og forstår vigtigheden af at dokumentere, styre og optimere serviceleveringsprocesser. Du har fremragende kommunikations- og samarbejdsevner, hvilket fremgår på alle organisatoriske niveauer. Du leverer enestående service, og det er en selvfølge for dig i dit daglige arbejde. Du arbejder selvstændigt du trives i et dynamisk miljø med afveksling i opgaverne. Afslutningsvis er du en teamplayer med stort T og bidrager til god stemning i teamet.


Det er vigtigt at være en holdspiller, have sans for god kundeservice og være i stand til at bevare overblikket, selv i pressede situationer. Kommunikationsevner på flydende dansk og engelsk er påkrævet.


Vi tilbyder

En interessant og udfordrende stilling samt spændende karriere- og udviklingsmuligheder, både i din nuværende og fremtidige stillinger på tværs af organisationen.

En høj professionalisme, engageret ledelse og en uformel kultur med humor, åbenhed og plads til et godt grin.

En kompensationspakke, der bl.a. indeholder pensionsordning, sundhedsforsikring og andre fordele. Derudover får du en række personalegoder i form af rabatordninger, feriehusprogram i Danmark og udlandet, og et fantastisk socialt netværk.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller har brug for assistance i rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte Head of IT Support, Merete Gravers, på merete.gravers@dk.issworld.com.

Ansøgningsfrist

27. oktober 2024.

Vi afholder samtaler løbende.


Det er ikke påkrævet at inkludere en motiveret ansøgning; dog opfordrer vi dig til at inkludere en kort beskrivelse i dit CV om, hvorfor du søger denne stilling.

Vi forpligter os til en inkluderende og retfærdig rekrutteringsproces samt lige muligheder for alle ansøgere.

Why ISS

Since our founding in 1901, ISS has been a people-first company. We recognise the power of diversity, inclusion and belonging and celebrate the differences that make us unique. When everyone is free to be themselves, everyone benefits.

Our people feel safe, respected, represented, and supported as their authentic selves, allowing them to seize opportunities and reach their full potential. We take seriously our obligation to improve lives, make a difference in our communities, and protect our planet - because when we get things right, the world works better. And that is what drives us.

ISS is a Place to Be You.

Be who you are. Become what you want. Be part of something bigger.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b399ea6a)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services A/S, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6126990

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet