Er du datadrevet med god teknisk forståelse og en grundig viden om digitale markedsføringsdiscipliner og paid media samt indsigt i marketingplatformene? Har du stærke analytiske evner og erfaring med at benytte data til at måle og performanceoptimere, og kan du lide at have det sjovt og være sammen med dine kollegaer? Så kan det være, at du er vores nye MarTech specialist!
Stillingen er nyoprettet, og du har derfor stor mulighed for at være med til at forme rollen. Vi befinder os i en spændende og dynamisk tid, hvor vi står overfor blandt andet at skulle implementere SalesForce Marketing Cloud. Du vil både arbejde tæt sammen med marketingteamet men også med de andre afdelinger i Ofir for at sikre, at vi kan træffe de rette databaserede beslutninger og hele tiden forbedre vores marketingindsatser.
Om stillingen
Vi søger en MarTech specialist, som via teknisk forståelse og kendskab til de rette analyseværktøjer og marketingplatforme kan støtte vores ambitiøse digitale marketingindsatser gennem tracking, dataindsamling, analyse, optimering og performanceforbedring.
Du skal bidrage til at implementere et solidt datafundament, hvor al tracking fungerer optimalt på tværs af kanaler og kampagner, så vi kan optimere marketingprocesserne og øge den overordnede effekt af marketingstrategien.
Dine ansvarsområder vil være:
- Marketingtracking og dataorkestrering, hvor du vil være ansvarlig for at opsætte, samle og strukturere vores data og sørge for, at vi får det fulde udbytte til optimering af vores marketingindsatser.
- Performanceoptimering for at sikre, at marketinginitiativerne inden for både B2B og B2C giver bedst mulig effekt og afkast.
- Websiteoptimering og herunder bidrage til at optimere performance på Ofir’s hjemmeside.
- SEO og Google Ads, hvor du vil være ansvarlig for drift, optimering og rapportering.
- Marketing automation ved at supportere og levere datadrevne indsigter, rådgivning og anbefalinger.
- Dataanalyse og rapportering, hvor du vil være ansvarlig for analyse af marketingdata for at kunne tage de rette beslutninger samt stå for den interne rapportering og sikre vidensdeling på tværs af afdelinger.
Om dig
Du har en god kommerciel forståelse og minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling inden for digital marketing med fokus på digitale kanaler, data og analyse. Du har desuden kendskab til websiteoptimering og konverteringer, marketing automation, e-mails, leadgenerering og en god teknisk forståelse indenfor blandt andet Meta og LinkedIn, Google Ads, SEO, Google Analytics4, Matomo og Google Tag Manager.
Som person forventer vi, at du er:
- Analytisk, struktureret, detaljeorienteret og god til at prioritere dine opgaver
- Eksekverende, handlings- og løsningsorienteret, med evnen til at omsætte resultater til brugbare indsigter
- Innovativ, idérig og nytænkende og kan få enderne til at mødes og tingene til at ske
- Glad for vækst, udvikling og udfordringer
- Interesseret i at holde dig opdateret inden for den digitale udvikling, trends og tendenser
Har vi fanget din opmærksomhed, og kan du spejle dig i ovenstående beskrivelse, så er du måske lige den person, vi leder efter.
Om os
Du bliver en del af et ambitiøst team, som alle brænder for at sætte nye standarder. Du får muligheden for at arbejde i et innovativt, samarbejdsorienteret og inkluderende arbejdsmiljø. Vi fejrer vores succeser og har det sjovt sammen, og vi mødes til sociale og festlige arrangementer. Det er vigtigt for os, at det skal være sjovt at gå på arbejde og være glad for det vi laver.
Derudover tilbyder vi:
- Personlig og faglig udvikling.
- En fantastisk frokostordning fra Meyers med mulighed for at tage aftensmad med hjem.
- Veludstyret fitnesslokale til fri afbenyttelse.
- God beliggenhed tæt ved offentlig transport og egen parkeringsplads.
- Personalerum med bl.a. bordtennis og bordfodbold.
- Sociale arrangementer i både North Media koncernen og Ofir.
- Fordelagtig pensionsordning og sundhedsforsikring.
Interesseret?
Jobansøgning skal være nemt, så har vi fanget din interesse, skal du blot uploade dit CV (eller linke til din LinkedInprofil) og skrive et par sætninger om, hvorfor du kan blive en succes i rollen.
Ser vi et potentielt match, vil vi kontakte dig med henblik på en kort indledende dialog. Vi går grundigt til værks for at sikre, at det er et godt match for begge parter og inviterer til 1. og 2. samtaler løbende, med henblik på at vores nye kollega starter hurtigst muligt.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt Digital Marketingchef Heidi Luef på +45 2974 7002 eller heidi.luef@ofirjob.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Bliv klogere på din kommende arbejdsplads: Ofir
Ofir.dk er en af Danmarks største jobportaler med ca. 400.000 besøgende hver måned. Vi er dog meget mere end en jobportal. Vi er Danmarks største 'Google For Jobs'-partner. Vi er de førende i jobannoncering på Facebook, Instagram og LinkedIn. Og så har vi Danmarks største kandidatdatabase med over 400.000 kandidater, der abonnerer på jobmatches.
Se mere på vores ansøgersite: https://app.ofir.com/site/karriere
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b34d76f7)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ofir A/S, Gladsaxe Møllevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6154977