Bliv sagsleder/koordinator i et støttende arbejdsmiljø på Sjælland med mulighed for fastansættelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en sagsleder/koordinator til en tidsbegrænset stilling på 1 år pr. 1. januar 2025 med mulighed for fastansættelse.

I StøtteCompagniet er vi lige nu 25 støttekontaktpersoner og 4 sagsledere i vores afdeling på Sjælland, som du vil blive en del af. Derudover har vi en afdeling i Jylland samt en administration, der er tilknyttet begge afdelinger.

Vores indsatser kommer primært fra kommunerne, som bevilger opgaver på børne- og familieområdet eller på voksenområdet. Du vil blive tilknyttet begge områder. Målgruppen er børn, unge og voksne med udviklingsforstyrrelser, fx autisme, ADHD, angst, spiseforstyrrelse etc. og deres familier.

Er det noget for dig? Så tilbyder vi et stærkt, fagligt, støttende arbejdsfællesskab med dygtige kollegaer. Desuden er det et spændende job med forskellige typer opgaver og mange bolde i luften.

Du vil kunne tilrettelægge din tid selv med mulighed for at arbejde hjemmefra – dog med en forventning om, at du er mest på kontoret i Søborg, når du ikke kører ud til familierne, borgerne eller kommunerne på hele Sjælland.

Din opgave vil være at sagslede en række af vores indsatser. Du vil få en sagstamme, hvor du har ansvaret for at planlægge og strukturere indsatsen, ud fra handleplaner fremsendt af kommunen. Du skal være med til at sikre, at støttekontaktpersonerne arbejder ud fra målene. Du vil derudover også skulle tilbyde faglig sparring og vejledning for støttekontaktpersonerne i dine indsatser, og have øje for, at de trives i opgaven. Du vil koordinere med eventuelle forældre/pårørende samt med den kommunale bestiller af opgaven. I de indsatser, hvor der bevilges familiebehandling, der vil du skulle varetage denne i kombination med din rolle som sagsleder/koordinator for støttekontaktpersonen.

Vi arbejder ud fra tilgangen low arousal og lægger vægt på kvalitet, høj faglighed, tæt samarbejde, og betragter forældre, børn og unge samt kommunerne som vores vigtigste samarbejdspartnere. Det er vigtigt, at du kan spejle dig i StøtteCompagniets pædagogik og værdigrundlag, og deler vores værdier og tilgang til arbejdet med borgerne, og at du er engageret i at skabe en positiv og støttende atmosfære for både borgere og kollegaer.

Vi tilbyder dig:

  • At blive en del af en organisation med et godt arbejdsmiljø, hvor kollegialt sammenhold og sparring er i fokus. Her får du mulighed for løbende intern supervision på sager og opgaver, samt ekstern supervision ved behov.
  • En attraktiv sundhedsforsikring, der sikrer din trivsel og tryghed.
  • Mulighed for faglig udvikling gennem relevante kurser, workshops og intern uddannelse, som styrker dine kompetencer.
  • Samarbejde med dygtige kollegaer, der brænder for vores fag, og som vil bidrage til både din personlige og professionelle udvikling.
  • En mentor i StøtteCompagniet fra din første dag, som vil hjælpe dig godt i gang med rollen som sagsleder, og vil stå til rådighed for sparring i hele introduktionsforløbet.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog, lærer, socialrådgiver eller lignende gerne med en relevant efteruddannelse i familiebehandling.
  • Har erfaring fra at arbejde som familiebehandler.
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret i tæt samarbejde med dine kollegaer, samarbejdspartnere og familierne.
  • Er fleksibel i samarbejdet med borgerne, kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Har mulighed for at arbejde fleksibelt i hverdage, ligesom du kan arbejde sent i hverdagene og i weekender, når opgaverne kalder på det.
  • Har kørekort og bil, som du kan stille til rådighed i arbejdet.

Hvis du er blevet nysgerrig, og vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Anette Schmidt på mail: Anette.Schmidt@humana.dk.

Ansøgningsfrist: Mandag den 11. november 2024 og du kan sende din ansøgning til Anette.Schmidt@humana.dk

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 21. november og 2. samtale 28. november 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker efter intern lønramme. Der vil ved ansættelse blive indhentet straffeattest og børneattest, og ansættelsen er betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Der er tale om en tidsbegrænset stilling på 1 år, med mulighed for fastansættelse.

Ansættelsen er på 37 timer pr. uge med start 1. januar 2025. Arbejdstiden ligger primært i dagtimerne mellem kl. 8-17 samt telefonpasning hver 10. uge i weekenden. Der kan forekomme arbejdstid efter kl. 17.00 i hverdagene samt i weekenden, hvis det giver mening for opgaven.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

STØTTECOMPAGNIET ApS, Sydmarken, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129786

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet