Ansøgningsfrist: 10. marts 2025
Vi søger en dygtig teknisk ansvarlig til at bidrage til en samlet succesfuld og effektiv drift af vores kontrakt. Du vil have ansvaret for den generelle byggetekniske drift samt et dygtigt team bestående af teknikere. Du samarbejder med øvrige kolleger på kontrakten samt det tekniske bagland hos ISS.
Er du vores nye kollega?Dine generelle arbejdsopgaver og dit overordnede ansvar vil bestå af:
- Ledelse og design af tekniske serviceløsninger samt teknisk tilbudsgivning.
- Fakturering og økonomiopfølgning.
- Vedligeholdelse af bygningsporteføljen på kontrakten, f.eks. el- og vvs-installationer, ombygninger, køl og ventilation m.m.
- Drift og systematisk vedligeholdelse af bygningerne samt tilhørende tekniske installationer.
- Stort fokus på økonomi, nøgletal og benchmarking, samt budgetansvar, vedligeholdelsesplaner og gennemførelse af forbedringsprojekter, som du identificerer sammen med kunden.
Dine kunderelaterede opgaver og ansvar består af:
- Statusmøder med kundens ledelse
- Udarbejdelse og tæt opfølgning på kundens tekniske budget
- Opnå og bevare en stor indsigt i kundens forretning for bedst muligt at kunne rådgive dem.
Dine ledelsesmæssige opgaver vil bestå af:
- Personaleansvar og ledelse af en gruppe medarbejdere, hvor faglærte og ufaglærte arbejder tæt sammen om at løse opgaver inden for byggeteknisk vedligehold, vagt/sikring og handyman.
- Sikre at opgaven bliver løst, i tæt samarbejde med egne medarbejdere og underleverandører.
- Kvalifikationer:
- Fagligt har du mindst 2-3 års ledererfaring inden for service- eller byggebranchen og en faglig relevant uddannelse, som Maskinmester eller f.eks. service- /industrielektriker, kølemontør, automatiktekniker m.v.
- Derudover har du erfaring med service af bygningsinstallationer og tegnings- og projekterings forståelse og meget gerne også erfaring med energioptimering af bygninger og tekniske anlæg.
Du skal endvidere have godt kendskab til MS Office pakken og flair for kommunikation, da kunden skal involveres, når der foreslås en investering.
Som person er du en teamplayer, arbejder selvstændigt, er struktureret og har en logisk tankegang. Du er ukompliceret, fleksibel, positiv og har gode samarbejdsevner og humoristisk sans.
ISS tilbyder:
- Faglig sparring og videreuddannelse
- Løn efter kvalifikationer inklusive pension og sundhedsforsikring.
- Dit arbejdsområde vil primært være i Storkøbenhavn, besøg i Jylland må forventes fra tid til anden. Du vil få stillet alternativ kørselsordning til rådighed.
Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og glæder os til at høre fra dig. Vi afholder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt via linket senest d. 10 marts 2025. For yderligere information om stillingen kontakt venligst Casper Nielsen på mail casper.nielsen@dk.issworld.com
Why ISS
Since our founding in 1901, ISS has been a people-first company. We recognise the power of diversity, inclusion and belonging and celebrate the differences that make us unique. When everyone is free to be themselves, everyone benefits.
Our people feel safe, respected, represented, and supported as their authentic selves, allowing them to seize opportunities and reach their full potential. We take seriously our obligation to improve lives, make a difference in our communities, and protect our planet - because when we get things right, the world works better. And that is what drives us.
ISS is a Place to Be You.
Be who you are. Become what you want. Be part of something bigger.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f361e48d)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ISS Facility Services A/S, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/cf6a078f-cda5-4b36-ba1c-4dd526826067