Butikschef til 7-Eleven Frederiksberg Allé Metro Station

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Butikschef til 7-Eleven Frederiksberg Allé Metro Station

 

Ønsker du at være en del af et engageret og mangfoldigt team? Har du erfaring med at lede et team, hvor det at skabe engagement hos medarbejderne og passionen for salg, er nøgleord for at skabe de gode kunderelationer? Så har vi lederjobbet til dig!

 

Jobbet:

Som butikschef for 7-Eleven Frederiksberg Allé, har du mulighed for at gøre en forskel, ved aktivt at engagere og motivere dine medarbejdere til at skabe oplevelser for kunden. Du får ansvar for en butik, hvor vi ser et stort vækstpotentiale, og hvor du er med til at præge retningen. Derudover er en vigtig del af din dagligdag, at coache og udvikle dine medarbejdere, så de yder deres bedste. Du har respekt for konceptet og du har et højt ambitionsniveau i forhold til butiksstandard og kundeservice, og du betragter kunden som vores øverste chef.

 

For at få succes i jobbet er det afgørende, at du har:

  • Erfaring i retailbranchen som leder for salgsmedarbejdere
  • Passion for at drive en butik med et godt købmandskab
  • Et godt overblik og formår at håndtere travle og tilspidsede situationer
  • En høj energi og arbejder med en god struktur

 

Butikschef med power og ambitioner
Som butikschef går du til opgaven med ildhu samt trives med at skabe resultater gennem dine medarbejdere. Du har stor indflydelse på den daglige drift og mulighed for at sætte dit personlige præg på butikken. Din positive, åbne og direkte personlighed skaber rammerne for et godt samarbejde mellem medarbejdere og inspirerer dem til at blive endnu bedre

 

Dine konkrete arbejdsopgaver er:

Du har i tæt samarbejde med Franchisetageren, ansvaret for butikken og den daglige drift, herunder:

  • Bemandingsplanlægning og indberetning af løn
  • Personaleledelse
  • Overordnet sikre overholdelse af retningslinjer
  • Opnå de daglige og månedlige salgstal og budgetter
  • Udarbejde salgskonkurrencer for medarbejderne
  • Aktiv deltagelse i lokalområdets events
  • Bestilling af varer
  • Tilberedning af mad
  • Varemodtagelse og opfyldning af varer
  • Afholde status med fokus på optimering af svindresultater
  • Afstemme bogføring og bankindbetalinger
  • Diverse ad hoc i en dynamisk hverdag

 

Ansættelsesforhold

Vi tilbyder dig gode ansættelsesvilkår, lønpakke efter aftale og individuelle kvalifikationer, samt mulighed for at deltage i lederudviklingsaktiviteter.

 

Vi gennemgår ansøgninger og holder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Michael Honoré på tlf. +45 3131 8331 eller michael.honore@7-eleven.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MH Convenience ApS, Buddingevej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944677

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet