CFO - København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

- proaktiv og dynamisk profil

THE BRAND

Since 2004 Norse Projects has drawn upon its Scandinavian roots to inform a design language that supports an infrastructure for a highly adaptable wardrobe.

Drawing from naturalistic reference points, innovative materials cater to heightened functionality, while minimal yet distinctive basics extend a seasonal range of endless outfitting options. A dedication to quality garments lies at the heart of the Norse Projects philosophy, underscoring the maxim: CREATED FOR LIFE – GOOD FOR ALL SEASONS.

JOBBET

Som led i væksten i og udviklingen af Norse Projects søges en CFO, der udover at være strategisk sparringspartner for selskabets CEO og Founder også skal lede økonomifunktionen med hands-on erfaring og spille en vigtig rolle i virksomhedens udvikling. Som kommende CFO får du desuden til opgave at sikre videreudvikling af systemer og processer på tværs af virksomheden.

Som strategisk sparringspartner til selskabets CEO / Founder og øverste ansvarlige for økonomistyringen i virksomheden, varetager du selvstændigt hovedansvaret for økonomifunktionen og evt. og også logistikfunktionen.

Du vil få det ledelsesmæssige ansvar for 2 medarbejdere, som står for den samlede regnskabs- og bogholderifunktion i virksomheden.
Din hovedopgave bliver at udvikle de driftsøkonomiske styringsværktøjer i den samlede værdikæde, samt at sikre retvisende, forståeligt og visuelt beslutningsgrundlag for virksomhedens ledelse og ejerkreds.

Arbejdsstedet vil være i selskabets skønne kontorer på Kanonbådsvej i København.

OPGAVERNE

  • Overordnet ansvarlig for økonomirutinerne i Norse Projects.
  • Udarbejdelse af budgetter, forecasts, perioderapporter og KPI-målinger.
  • Løbende udvikling af økonomiske styringsværktøjer.
  • Betroet sparringspartner for Norse Projects’ CEO / Founder og proaktiv sparringspartner på alle niveauer i virksomheden.
  • Udarbejde og fremlægge ad hoc analyser og business cases ifm. nye forretningstiltag.
  • Sikre optimal anvendelse af ERP / Navision, så forretningsprocesserne understøttes.
  • Analyser og optimeringstiltag samt proaktiv opfølgning på de enkelte afdelinger.
  • Cash management og risikostyring.
  • Optimering og automatisering af interne administrative processer.
  • Ledelse og udvikling af medarbejdere.
  • Deltagelse i strategiprocesser.
  • Ansvarlig for alle kontrakter iht. firmaets retningslinjer.
  • Kontakt til bank, revisor og forsikringsselskab.

DIN FAGLIGE PROFIL

  • Du har min. 3-5 års erfaring i arbejdet med økonomistyring, regnskab og forretningsudvikling – gerne fra fashion- design eller livsstil (ikke et krav).
  • Du har dokumenteret hands-on erfaring med opgaverne ovenfor – du tager selv fat og går foran.
  • Du er cand.merc., cand.oecon., HD-R eller evt. revisoruddannet og har mindst 3 års erfaring i arbejdet med økonomistyring, regnskab og forretningsudvikling.
  • Stærk forståelse for mulighederne ifm. brugen og udviklingen af IT-systemer til procesoptimering, rapportering og analyser.
  • Du har erfaring med at sikre skalerbarhed i udviklingen af processer og forretningsgange.
  • Du har erfaring med at være en strategisk og proaktiv CFO.
  • Du er en erfaren ERP bruger (gerne Navision) og har været leder af IT-udviklingsprojekter.

DIN PERSONLIGE PROFIL

  • Du byder ind med præcise analyser, udfordrende spørgsmål og positiv opfølgning.
  • Du er god til både overblik og detaljer – er ”et skridt foran” i dine analyser.
  • Du er en synlig, transparent og energisk rollemodel - på tværs af virksomheden.
  • Du har et godt humør og stærke relationelle kompetencer på alle niveauer.
  • Du er en robust leder, der selv tager fat og overholder deadlines, også når det går rigtig stærkt.
  • Du er selvstændig og besidder et højt drive.
  • Du er team orienteret med en ”can-do” attitude.
  • Du behersker engelsk - mundtligt såvel som skriftligt.

DU TILBYDES

  • Et spændende og meget afvekslende job.
  • Du vil blive en del af et uhøjtideligt og spændende miljø, hvor vi reagerer hurtigt i beslutningsprocesser.
  • Mulighed for at spille en strategisk rolle ifm. Norse Projects’ internationale vækst.
  • Gode kolleger i et miljø, der er meget dynamisk og entreprenant og båret oppe af sunde værdier.
  • Løn- og ansættelsesvilkår på konkurrencedygtigt niveau.

ANSØGNING

UnikRecruitment bistår Norse Projects ved denne rekrutteringsopgave, der ikke vil blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

UnikRecruitment, Gammel Sellingvej 1 K,, 8370 Hadsten

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: http://unikrecruitment.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/19986&linkref=1001&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886709

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet