Contract Manager til Center for Indkøb og Forsikring i Københavns Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Københavns Kommune er i en rivende udvikling indenfor indkøbsområdet – vil du være en del af holdet?
Vi gennemfører udbud og kontraktstyrer med solidt afsæt i kategoristyring, som er med til at sikre velfærd, samtidig med at vi er ambitiøse, når det kommer til miljøhensyn, bæredygtighed og innovation i offentlige indkøb.

I Københavns Kommune foretages der hvert år indkøb for ca. 13 mia. kr. I Center for Indkøb og Forsikring (CFI) skal vi sikre, at børnehaver, skoler, bosteder, sundhedstilbud og idrætsanlæg m.fl. i Københavns Kommune har adgang til de rigtige varer og ydelser til den rette pris.

I Kontoret Udbud og Kontraktstyring – Entreprise, Facility Management og Teknik er vi i øjeblikket 15 medarbejdere, fordi en god kollega har søgt nye udfordringer udenfor kommunen. Derfor søger vi friske kræfter og en ny kollega til kontraktstyring og implementering kommunens indkøbspolitik.

Om stillingen
For stillingen gælder, at du får selvstændigt ansvar for en etableret portefølje af kontrakter og leverandører indenfor Facility Management, hvor du bl.a. har til opgave at:

  • medvirke til implementering af kontrakter – primært rammeaftaler, herunder samarbejde med vores udbudsjurister og i tæt dialog med indkøberne i kommunens forvaltninger
  • drive din kontraktportefølje, herunder sikre, at priser og sortiment er opdateret, at dine aftaler er tilgængelige og forståelige for brugere/bestillere samt, at dine aftaler forlænges og prisreguleres rettidigt
  • følge op på leverandørperformance og varetage den løbende dialog med leverandører omkring kontraktlige og kommercielle forhold
  • følge op på kommunens anvendelse af kontrakten, herunder følge forbrugsdata på området og varetage dialog med forvaltningerne herom
  • strukturere og konsolidere din aftaleportefølje med henblik på effektiv kontraktdrift og konkurrenceudsættelse gennem udbud
  • være velorienteret i markedsudviklingen, brugernes nuværende brug og fremtidige behov indenfor din kontraktportefølje
  • eksekvere på udvalgte omkostningsbesparende tiltag
Du får en afvekslende hverdag, hvor du i høj grad selv styrer og planlægger dine opgaver, som kan bestå af leverandørbesøg, markedsdialoger og -analyser, besøg i forvaltningerne i forbindelse med implementering af en aftale eller forberedelse til udbud indenfor dine områder – to dage ligner ikke hinanden.

Om dig
Hvis du er nyuddannet med relevant uddannelse indenfor økonomi, jura, handel eller indkøb, så 'matcher' vi din nysgerrighed og teoretiske fundament med en mentor, der assisterer dig på dine første kontrakter og giver en grundig introduktion til Københavns Kommune som arbejdsplads og indkøbsorganisation.

Hvis du kommer med kontraktstyringserfaring fra en anden offentlig myndighed eller større organisation eller med anden relevant, kommerciel erfaring og har udpræget forretningsforståelse, så 'matcher' vi din erfaring og med store kontrakter, komplekse kommercielle problemstillinger. Derudover tilbyder vi efteruddannelse, så dine 'værktøjer holdes skarpe'.

Som person er du ansvarsfuld, udadvendt og har et godt humør. Du er fleksibel, og du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater på egen hånd og i samarbejde med andre. Det er væsentligt, at du værdsætter vidensdeling og sparring, og at du både kan modtage og bidrage til udvikling af et stærkt fagligt miljø.

Du er proaktiv og arbejder struktureret, er selvkørende og følger dine opgaver helt til dørs. Du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt og formår at formidle kernen i en sag til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere. Du har gennemslagskraft og kan skabe gode relationer på tværs af en stor organisation.

Om os
Du bliver ansat i Center for Indkøb og Forsikring, der pt. består af ca. 90 medarbejdere fordelt på fem kontorer.

Stillingen er placeret i Udbud og Kontraktstyring – Entreprise og Facility Management, der pt. består af seks udbuds-/entreprisejurister, fem Contract Managers og to studenter. En god blanding af kommerciel indsigt og juridisk tyngde, der arbejder tæt sammen for at levere gode resultater.

Vi tilbyder dig et udfordrende og afvekslende job, hvor du bliver en del af et godt og engageret fagligt miljø med god sparring og en uformel omgangstone. Vi tager kompetenceudvikling alvorligt, og opgaver, beslutninger og ansvar ligger i høj grad hos medarbejderne. Vi prioriterer godt samarbejde og at vi udvikler os – både individuelt og som team. Vi giver udfoldelsesmuligheder og frihedsgrader, men forventer til gengæld engagement, præstationer, samarbejde og vidensdeling. Arbejdstid og sted er fleksibel, den fysiske arbejdsplads er placeret ved Fuglebakken Station, centralt i København.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse med løn- og ansættelsesforhold efter relevant overenskomst med Københavns Kommune. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling, så du har de bedste forudsætninger for at være en succes i din opgaveløsning. Arbejdsugen er på 37 timer inklusive frokost.

Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Pia Ziegler på 2917 7427.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedlægge CV og eksamensbevis.

Søg via linket senest søndag den 13. august 2023
Vi forventer at holde samtaler i uge 33-34.

Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, indkøb, CSR og forsikring, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 700 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord et administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune. Mød os på www.koncernservice.kk.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193095&DepartmentId=23232&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862877

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet