BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger ambitiøse Køkkenchefer til vores FOOD by Coor kantinedrift hos vores kunde i København K, som brænder for at lave lækker mad til vores glade gæster.
Du vil få mulighed for at komme med på en spændende rejse i en af Nordens førende Facility Management virksomheder.
Vil du sætte de kreative og økonomiske rammer for en kantine, der leverer mad, som rækker ud over det sædvanlige?
Så kom, og stå i spidsen for en kantine bemandet af madlavningsnørder, der bruger lokale råvarer, fokuserer på bæredygtighed og insisterer på at lave mad fra bunden.
Lokale råvarer og høj kvalitet
I samarbejde med resten af holdet laver du kvalitetsmad i vores FOOD by Coor kantine hos vores kunde. Vi tror på, at vores mad skal emme af friskhed, ansvarlighed og kreative nuancer.
Der er stor efterspørgsel på måden, vi tænker madlavning på. Vi sørger for, at du bliver lært grundigt op i vores arbejdsgange og metoder af erfarne kolleger.
Et skræddersyet ledelsesteam
Alle vores kantiner er ledet af en Køkkenchef, og de større også af en Souschef. Det er oftest Køkkenchefen, som har flest administrative ledelsesmæssige opgaver og kundekontakt, mens Souschefen leder slagets gang i køkkenet.
Men vi skræddersyer gerne opgaverne til dig, hvis du som Køkkenchef ønsker at bruge mere tid på gulvet. Det afhænger alt sammen af dine kompetencer og dine kollegaer i køkkenet.
Sæt rammerne for medarbejderne, og skab god kontakt med kunden
Om vi tilbereder en salat med årstidens grøntsager eller nørkler med de gode udskæringer på dyret, så er det altid med økologi, omhyggelighed og reduktion af madspild i fokus. Som leder sørger du for, at medarbejderne holder fast i den kurs og har det generelle ansvar for personaleledelsen.
Du har ansvaret for et team bestående af 8-15 medarbejdere. Du bestemmer, hvad vi skal servere indenfor de rammer, vi har aftalt med kunden. Det er dig, der står for kreativiteten, men du kan naturligvis sparre med dine kollegaer i køkkenet.
Det bliver også dig, der:
- varetager kontakten med kunden med fokus på mersalg og den gode relation
- sikrer budget, fakturering og avancen
- planlægger menuen i samarbejde med dit team
- sætter dit eget hold af Kokke, Catere, køkkenpersonale osv.
- varetager administrative opgaver samt registrering og opfølgning på afvigelser
- varetager arbejdet med reduktion af madspild
Start: Senest den 01. november 2023.
Arbejdssted og tid
Dit kommende arbejdssted bliver i København K. Stillingerne er på 37 timer fra mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 06.00 - 16.00. Du og nærmeste leder vi aftale den præcise arbejdstid. Enkelte gange laver vi mad til særlige arrangementer – fx større aftenmenuer til bestyrelsesmøder. Derfor skal du være indstillet på at arbejde uden for den normale arbejdstid, når der er behov for det.
Hvad kan Coor tilbyde mig?
Hos Coor får du en fantastisk arbejdsplads med en masse gode kollegaer. Udover det får du:
- løn i henhold til gældende overenskomst for området og efter dine kvalifikationer samt ansvaret i jobbet
- en god pensionsordning
- sundhedsforsikring, som betyder, at du hurtigt kan få behandling hos fx fysioterapeut, kiropraktor mv.
- feriehusordning (lejlighed i Spanien og sommerhuse i Danmark)
- en personaleforening, som tilbyder billetter til attraktive priser samt Logbuy rabatordning (elektronik, tøj, restauranter mv.)
I Coor bliver du også en del af en virksomhed med
- mulighed for at tale med din leder, hvis du har behov for fx ændring af din arbejdstid/dit arbejdssted, så I sammen kan forsøge at finde nye løsninger
- plads til dine idéer, fordi vi har en udbredt forbedringskultur
- høj grad af diversitet og hjælpsomme kollegaer
- et trygt og sikkert arbejdsmiljø hvor vi arbejder aktivt med at forebygge arbejdsulykker
- fokus på din trivsel, udvikling og uddannelse. I Coor er der mange karrieremuligheder, og dette job kan evt., på sigt, være springbrættet til andre spændende muligheder i Coor
Du har gode ideer til både smag og minimering af madspild
Vi ser gerne, at du er en nørd ligesom os. At du holder dig opdateret på de nyeste trends i madverdenen og brænder for at tænke kreativt i forhold til smag, præsentation, minimering af madspild og brugen af hele dyr. Samtidig er du empatisk, involverende og nyder at gå forrest, så du passer ind i vores ”passion for people” tankegang.
Du har et godt kundetække og en sans for økonomi og administration i høj nok grad til, at du kan varetage de dele af jobbet med hjælp fra vores backoffice – god mad gør det ikke alene.
Derudover har du:
- minimum 2 års ledelseserfaring fra kantinebranchen
- en uddannelse som Cater, Kok, Smørrebrødsjomfru eller lignende
- kørekort til kategori B
Er du i tvivl om du kan alt hvad jobbet kræver? Så bare send din ansøgning afsted alligevel. Du kan måske ikke sætte flueben ved 100% af det vi har listet op i stillingsopslaget, men det er også helt ok. Så længe vi kan mærke din passion og lyst til at arbejde med os, er vi åbne for et eventuelt samarbejde uanset, hvilken baggrund du medbringer. Det kan jo være, at det er lige præcis dig, der er det perfekte match til Coor og jobbet. Vi glæder os til, at modtage din ansøgning/dit CV.
Vigtigt. Du har mulighed for at blive PET-sikkerhedsgodkendt, som er en forudsætning for ansættelse. Og desuden kan vi indhente en Børneattest uden væsentlige påtegninger.
Hvordan søger jeg jobbet?
Du søger jobbet ved at klikke på den grønne knap ”Send ansøgning”. Vi indkalder løbende til samtaler og fjerner opslaget, når den rette kandidat til jobbet er fundet. Vi modtager ikke ansøgninger på mail, fordi vi passer på dine personfølsomme oplysninger (GDPR).Vi opfordrer til, at du undlader at have et billede på dit CV/din ansøgning, da vi foretrækker en så upartisk rekrutteringsproces som muligt.
Nysgerrig på at vide mere?
Coor leverer serviceydelser, derfor er det vigtigt, at du som medarbejder kan yde ”Service i Stjerneklasse” – med dette menes at leve op til Coors tre ledestjerner, der symboliserer virksomhedens værdier og ligger til grund for, hvordan vi udfører vores arbejde i det daglige:
* vi ser lidt længere frem
* vi er lydhøre
* vi skaber fremgang
Vi har stort fokus på, at alle medarbejdere arbejder i et godt og sikkert arbejdsmiljø, hvor man trives og kan gå glad på arbejde hver dag.
Du kan læse mere om Coor og FOOD by Coor her:
- Food by Coor
- Coor.dk
- Coors tre ledestjerner
- "Passion for People" og "Passion for Service"
- Coor som arbejdsplads
- Coors vision
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
COOR SERVICE MANAGEMENT A/S, Hørkær, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://coor.easycruit.com/vacancy/3213527/239037?iso=dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889908