Cphbusiness søger en engageret koordinator, der brænder for at udvikle vores studieliv, arbejde med frivillige og drive events (barselsvikariat)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) søger en dygtig og ansvarsbevidst koordinator, der synes det er sjovt og værdifuldt at arbejde med studieliv og events. En koordinator der har erfaring og stortrives med at samarbejde med vores frivillige studerende og sociale fælelskaber.

På Cphbusiness gør vi viden til værdi gennem det personlige lederskab. Vores dimittender skal kunne mestre et personligt lederskab på både den korte og længere bane. Et lederskab, som uanset uddannelsens faglighed, kan bidrage til at omsætte den enkeltes potentiale i forhold til sig selv, arbejdsmarkedet og det omgivende samfund. Vi opfatter diversitet som en styrke, og vores studiemiljøer skal understøtte den enkeltes læring og trivsel.

Vi søger en erfaren koordinator til afdelingen Studieliv & Læring, der brænder for at bidrage til at udvikle vores studerendes personlige lederskab, læring og trivsel.


Om afdelingen
Som koordinator vil du blive en del af afdelingen ’Studieliv og Læring’, der overordnet bidrager til at skabe gode rammer for vores studerendes læring, studieliv og trivsel.

Vi arbejder bl.a. med at udvikle meningsfulde sociale fællesskaber, skabe en tryg og inkluderende studiestart og understøtte vores studenterråd, hvor de studerende har medansvar for udviklingen af deres studiemiljø.

Vi har ansvaret for at koordinerere events såsom åbent hus og i forbindelse med studiestart. Vi driver vores korps af frivillige studerende, der bl.a. deltager i tutorkorpset og i vores rekrutteringsaktiviteter.


Om jobbet
Som koordinator vil du få stort handlerum med ansvar for indsatser og opgaver fra idé- og konceptudvikling til udførelse.

Du vil få ansvar for:

  • At planlægge, koordinere og afvikle events og aktiviteter såsom åbenthus arrangementer og og studiestarts events.
  • At drive og udvikle samarbejdet med vores frivillige studerende herunder rekrutteringen, ledelse og onboarding af de nye frivillige til tutorkorpset og events.
  • At udvikle og producere markedsførings- og kommunikationsprodukter herunder produktion af SoMe-content, videoproduktion, samt grafiske materialer til bl.a. sociale medier og print
  • Ad hoc-opgaver
Derudover vil du have en bred kontaktflade ud til vores samarbejdspartnere i og uden for Cphbusiness.

Vores hverdag er ofte uforudsigelig, og vi hjælper hinanden med opgaver, hvis der skulle være behov for det.


Dine kvalifikationer
Vi søger en kollega, der:

  • Kan arbejde selvstændigt og agere proaktivt
  • Er serviceminded, ansvarsfuld og ikke bange for at smøge ærmerne op
  • Trives i en hverdag, hvor to dage sjældent er ens og hvor arbejdstider kan variere
  • Er struktureret og vedholdende, og kan overskue mange detaljer på én gang
  • Har erfaring med event management
  • Har erfaring med udvikling og produktion af markedsførings- og kommunikationsopgaver herunder produktion af SoMe-content, videoproduktion, samt grafiske materialer til bl.a. sociale medier og print
  • Kan administrere SoMe-platforme (særligt Facebook og Instagram)
  • Er dygtig til dansk og engelsk – både skriftligt og mundtligt
Det er en fordel, hvis du:

Har erfaring med Adobe-pakken (særligt Illustrator og Photoshop)

  • Har mod på at medvirke i videoer (til interne platforme og på sociale medier)
  • Har erfaring med at arbejde med og motivere grupper af frivillige og med at facilitere sociale fællesskaber

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og den relevante faglige organisation. ​

Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.


Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sabrina Bøgelund, chef for afdelingen Studieliv & Læring enten på e-mail: sas@cphbusiness.dk eller på telefon: 3615 4759


Sådan søger du
Du søger via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Ansøgningsfristen er den 11. september 2023, klokken 12.00. Vi holder ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen.

Stillingen er et barselsvikariat på 1 år på 37 timer pr. uge.


Tiltrædelse efter aftale og senest 1. november 2023.

Cphbusiness er landets største erhvervsakademi med afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter i Rønne. Vi tilbyder en bred vifte af videregående uddannelser op til professionsbachelor- og diplomniveau, der er stærkt forankret i erhvervslivets praksis. Som offentligt ejet uddannelses- og forskningsvirksomhed er det vores ambition at gøre viden til værdi gennem det personlige lederskab, og det vil vi gøre for stadig flere, stadig bedre og stadig mere effektivt. Vi har årligt omkring 12.000 studerende og tæller godt 450 medarbejdere i arbejdsfællesskabet Cphbusiness. Et arbejdsfællesskab, hvor alle er forpligtet på ambitionen under mottoet We dare, we share, we care.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171490&DepartmentId=8122&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891448

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet