BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ansøgningsfrist: 31. december 2023
Vil du stå i spidsen for vores samlede driftsleverance til vores helt nye offentlige kundekontrakt – Bygningsstyrelsens Bølge 3? Motiveres du af opstart af en stor kontrakt, som har fokus på bl.a. professionalisering af FM-ydelserne, bæredygtige løsninger og ikke mindst at sikre en høj serviceleverance i samarbejde med et stort team?
Som Customer Director bliver det dit overordnede ansvar at sikre en stærk serviceleverance, af en fuld integreret facility management løsning, spredt over +150 lokationer fordelt i hele Danmark, som dagligt servicerer ca. 14.000 statsligt ansatte og spreder sig over 60 statslige institutioner.
Kontrakten med kunden starter officielt op pr. 1. maj 2024, dog med leverancer allerede fra 1. februar 2024 på flere lokationer.
Organisatorisk vil du referere til vores Key Account Director, som har det samlede ansvar for både Bygningsstyrelsens Bølge 1 og Bølge 3.
Dine kerneopgaver bliver først og fremmest at starte leverancen op, i samarbejde med kunden inden for alle servicespor; reception, cleaning, food, ejendomsservice, vinduespolering, vagt og sikkerhed m.fl., således vores kunde oplever en tryg og stabil leverance. Hertil er en proaktiv og relationsskabende kundedialog i fokus, da du som Customer Director har ansvaret for en bredt forankret kundedialog. Derudover vil også have ansvaret for den strategiske udvikling, overholdelse af KPI’er og SLA-krav med fuld P&L for organisationen.
Som Customer Director er du interesseret i at udvikle skarpe handlingsplaner, stå for økonomi og budgethåndtering samt indgå i strategiske kundemøder.
Du vil stå for fastlæggelsen af faglige og personlige mål, for både ledere og medarbejdere, for at sikre trivsel og højt medarbejderengagement. For at lykkedes med dette, er det vigtigt at inddrage medarbejdere i beslutninger, og sikre kontinuerlig dialog gennem transparens og synlig ledelse.
Driftsorienteret people leder, der agerer kulturbærer i driften
Kernen i vores forretning er mennesker. Derfor er din tilgang til kolleger og stakeholders vigtig for ISS for at støtte hinanden, udvise respekt samt være til rådighed for sparring og videndeling.
Som Customer Director forestiller vi os, at du besidder en kombination af følgende kompetencer og erfaring:
- Erfaring som Kundedirektør, Driftschef eller i en tilsvarende rolle med lignende ansvarsområder og høj kompleksitet
- Erfaring med ledelse af ledere, heriblandt kompetencer til at motivere, lede og udvikle en organisation
- Kommercielt mindset
- Stor økonomisk indsigt med fokus på budgethåndtering og bundlinjeorientering.
Derudover er du en resultatorienteret og imødekommende person, der leverer gode resultater, men i lige så høj grad fokuserer på at levere den bedste service. Du delegerer arbejdsopgaver på en måde, der frembringer ejerskab for ledere og medarbejdere. Du har fokus på kundepleje og sikring af, at kundens behov opfyldes og ofte overgås.
Vi tilbyder
Vi tilbyder dig et hamrende spændende og udfordrende job, hvor du i høj grad får mulighed for at sætte dit eget præg på organisationen, og hvor du samtidig får en tæt sparring med dine øvrige lederkolleger på opstart af en stor offentlig kompleks kontrakt. Du bliver en del af et lederfællesskab, hvor vores kerneværdier er Ærlighed – Nysgerrighed – Sammenhold – Fokus. Foruden dette vægter et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse, høj faglighed og en uformel kultur med humor, åbenhed og plads til et godt grin.
Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke, der indeholder pensionsordning, sundhedsforsikring, feriefridage og andre fordele. Derudover får du forskellige personalegoder, såsom rabatordninger, feriehusprogram i Danmark og udlandet samt et godt socialt netværk.
Ansøgning
Indsend dit CV, motiveret ansøgning og andre relevante dokumenter senest den 31. december 2023. Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning i dag frem for i morgen – det kan være dig, vi leder efter.
Vi stræber efter at afvikle en inkluderende og retfærdig rekrutteringsproces og lige muligheder for alle kandidater. Hvis du har spørgsmål til stillingen eller har brug for assistance i rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte
Frederik Nexøe-Larsen, Key Account Director, på +45 41 10 55 38.
Vi ser frem til at høre fra dig!
dk.issworld.com
#APlaceToBeYou
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ISS Facility Services, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953064