Har du lyst til at bruge din erfaring til at hverve flere medlemmer? Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og mulighed for at udføre en meningsfyldt opgave til gavn for dyrevelfærden
Som telemarketing fundraiser i vores Salg og Service afdeling får du:
- et deltidsjob med mening
- gode arbejdsforhold i form af en god fast timeløn, løn under sygdom, betalt spisepause og fleksibilitet mht. vagter.
- en god arbejdsplads, hvor der også er plads til sjov, motivation og godt socialt samvær med kolleger
I Dyrenes Beskyttelse lægger vi vægt på henvendelser til potentielle medlemmer og donorer sker med respekt og god etik. Vi sikrer, at du får de kvalifikationer, som du kan bruge for at løfte opgaven:
- en grundig oplæring, så du er godt rustet til at tale dyrenes sag med vores medlemmer/kommende medlemmer.
- coaching og salgstræning, der udvikler dine kommunikative evner
- opfølgning vialøbende performancesamtaler samt daglig coaching og træning
Du bliver del af et team, hvor der er højt til loftet, struktureret tilgang til tingene, fælles mål og ikke mindst god humor. Vi tror på, at en alsidig blanding af både unge og mere erfarne giver et godt inspirerende arbejdsmiljø for alle.
Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer
Erfaringer fra lignende stilling er ikke et krav, så længe du forstår vigtigheden i Dyrenes Beskyttelses arbejde og formål. Det vil naturligvis være en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med salg.
Vi forventer at:
- du finder det helt naturligt at tale med folk over telefonen – selvom du ikke kender dem
- du kan forklare, hvorfor Dyrenes Beskyttelse har brug for økonomisk støtte og hverve medlemmer/støtter
- du har en stærk personlighed og kan brænde igennem over telefonen
- du taler dansk
- du går op i ordentlighed, god etik og moral
Som person er du positiv og imødekommende, idet vi hos Dyrenes Beskyttelse går vi meget op i, at du fremstår motiveret og glad, når du taler i telefon med vores medlemmer/kommende medlemmer. Det er vigtigt, at du evner at fortælle om Dyrenes Beskyttelses formål og arbejdsområder og har god gennemslagskraft.
Om ansættelsen
Du skal kunne tage mindst 2 vagter pr. uge à 5 timers varighed. Vagterne ligger primært i tidsrummet 10:00 til 15:00 eller fra 15:00 til 20:00, men med mulighed for lidt fleksibilitet.
Din arbejdsplads vil være i vores sekretariat på Buddingevej 308, 2860 Søborg – kun 3 minutter fra Buddinge Station.
Opstart af nye medarbejderhold består af 2 introdage fra 15:00 - 20.00. Det er obligatorisk at deltage begge dage, og de er lønnet.
Kontakt os gerne
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salg og Service afdelingen på følgende mail: tm@dyrenesbeskyttelse.dk.
Er du interesseret?
Ansøgning og CV sendes via dette link senest den 1. december 2024.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler løbende.
Bemærk, vi tager ikke imod ansøgninger sendt via mail eller via personligt fremmøde.
Vi benytter et rekrutteringssystem til at modtage og behandle din ansøgning. Læs mere om hvordan vi behandler dine data i forbindelse med rekruttering her.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap, etnisk baggrund.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (8-36 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
DYRENES BESKYTTELSE I DANMARK, Buddingevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6145790