Digital Marketing Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du udvikle din viden og kompetencer inden for digital B2B-markedsføring gennem e-mail & marketing automation, tracking, digitale kampagner, video content, customer experience og AI? Træffer du dine beslutninger på baggrund af data og analyser fra bl.a. Google Analytics, Facebook Business Manager og Matomo, uden at du mister din kreative og inspirerende tilgang til opgaverne? Så kan det være, at du er vores nye Digital Marketing Manager!

Det lyder måske af meget – det er det også. Vi har høje forventninger til vores nye Digital Marketing Manager, for vi er på den vildeste udviklingsrejse og tempoet er højt. Vi har netop udrullet en ny strategi og søger endnu en ambitiøs medarbejder, der vil være med til at implementere og realisere den gennem tværfunktionelt samarbejde, hvor hver især byder ind med deres viden, erfaringer og fagområder.

Om stillingen

Med reference til CCO, Stephen Erik Becker, vil du blive en del af vores marketingafdeling med to spor; B2C, der orienterer sig om kandidaterne og B2B, der arbejder med vores kunder, virksomhederne, hvilket vil være dit ansvarsområde. Som det ofte er i en virksomhed, der er i udvikling, vil en typisk uge være præget af bred vifte af opgaver; Vi kan i hvert fald love dig, at du ikke kommer til at kede dig!

Dine hovedopgaver vil være:

  • Projektledelse og styring af B2B kampagner.
  • Optimering af B2B website.
  • Udvikling af marketing funnels og kortlægning og udvikling af kunderejsen.
  • Udvikle, opstille og eksekvere vores B2B e-mail automation og leadgenerering.
  • Arbejde aktivt med tracking, med forståelse for cookie politikker & GDPR.
  • Sikre tættere involvering og tilknytning af kunder og nøglepersoner.
  • Drive og implementere brugen af AI i marketing
  • Indhente, forstå og bearbejde analyser og data og videreformidle dem til resten af organisationen.
  • Aktivt bruge data som udgangspunkt for alle tiltag.

Du vil desuden blive leder for vores SEO/SEM-specialist, så har du prøvet kræfter med ledelse, er det en fordel – men ikke et krav.

Om dig

For at lykkes med og trives i stillingen, vil du være bedst rustet, hvis du har en relevant bacheloruddannelse eller højere, samt 3-5 års erfaring fra lignende rolle, hvorigennem du har fået erfaring med; B2B-marketing, projektledelse, omnichannel-kampagner, e-mail-marketing, tracking og analyse, samt brugen af AI i marketing. Hvis du har erfaring med Salesforce Marketing Cloud og/eller Salesforce Data Cloud eller tilsvarende MA-platform, er det en fordel, da vi netop står overfor implementering heraf.

Som person forventer vi, at du er:

  • analytisk, struktureret og god til planlægning,
  • grundig og detaljeorienteret uden at miste overblikket,
  • initiativrig, nysgerrig, modig og forandringsparat,
  • teamorienteret, inkluderende, med gode sociale kompetencer,
  • ansvarsfuld og ordentlig,
  • løsningsorienteret.

Har vi fanget din opmærksomhed? Kan du spejle dig selv i ovenstående beskrivelse, er du lige den person, vi leder efter.

Om os

Du bliver en del af en ambitiøs flok på 45 dygtige kollegaer, som alle brænder for at sætte nye standarder. Du får muligheden for at arbejde i et innovativt, samarbejdsorienteret og inkluderende arbejdsmiljø. Vi fejrer vores succeser og har det sjovt sammen, og vi mødes også til en masse sociale og festlige arrangementer uden for arbejdstiden.

Derudover tilbyder vi:

  • Ansvar for et område, der spiller en central rolle i vores fremtidige vækst.
  • Personlig og faglig udvikling, i tråd med vores ambitiøse vækstplaner.
  • En fantastisk frokostordning fra Meyers med mulighed for at tage aftensmad med hjem.
  • Veludstyret fitnesslokale til fri afbenyttelse.
  • God beliggenhed tæt ved offentlig transport og egen parkeringsplads.
  • Personalerum med bl.a. bordtennis og bordfodbold.
  • Sociale arrangementer i både North Media koncernen og Ofir.
  • Fordelagtig pensionsordning og sundhedsforsikring.

Interesseret?

Jobansøgning skal være nemt, så har vi fanget din interesse, skal du blot uploade dit CV (eller linke til din LinkedInprofil) og skrive et par sætninger om, hvorfor du kan blive en succes i rollen.

Ser vi et potentielt match, vil Stephen Erik Becker (CCO) eller Amanda Mehdi (Rekrutteringsmanager) kontakte dig med henblik på en kort indledende dialog. Vi går grundigt til værks for at sikre, at det er et godt match for begge parter og inviterer til 1. og 2. samtaler løbende, med henblik på at vores nye kollega starter hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Stephen på +45 2285 4064.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Bliv klogere på din kommende arbejdsplads: Ofir.dk

Ja, nu bliver det lidt tørt og faktuelt, men vi vil gerne fortælle lidt om os: Ofir A/S er en del af den børsnoterede mediekoncern North Media A/S, der i dag omsætter tæt på 1,5 mia. dkk årligt.

Hver måned hjælper vi virksomheder med at besætte +45.000 job og +400.000 kandidater med at finde de rette job at ansøge. Vi er dog meget mere end en jobportal. Vi er Danmarks største Google For Jobs partner. Vi er de førende i jobannoncering på Facebook, Instagram og LinkedIn. Og så har vi Danmarks største kandidatdatabase med over 400.000 kandidater, der abonnerer på jobmatches. Vores tilgang er, at jobannoncering skal eksekveres som marketing, og derfor markedsfører vi vores kunders job på tværs af vores stærke produktportefølje.


Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d2fd0907)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ofir A/S, Gladsaxe Møllevej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6002902

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet