Dygtig Asset Manager søges til attraktiv kunde i Storkøbenhavn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ansøgningsfrist: 31. december 2023

 

Er du drevet af at udvikle og implementere procesforbedringer inden for asset management processer for at forbedre forretningsresultater? Så kan du måske være vores nye Asset Manager hos vores attraktive kunde i Storkøbenhavn.

 

Udvikling af asset management og tekniske serviceleverancer

Som vores nye Asset Manager vil du i samarbejde med vores dygtige tekniske team sørge for at sikre løbende opdatering af asset data, support til driften, styring af dokumentation samt oprettelse af nye vedligeholdelsesplaner i ISS’ styringsværktøj, FMS.

 

Derudover vil rollen bestå i at sikre korrekt vedligeholdelse, optimering og udvikling af vores serviceleverance, der matcher kundens behov og placerer ISS i spidsen for førende asset styring og teknisk servicelevering på markedet. Du vil arbejde med et komplekst IT-system, hvor du vil sikre overholdelse af lovgivningsmæssige og kontraktlige leveringskrav.

 

Solid teknisk kunnen og et helikopterperspektiv

For at lykkes i denne rolle, skal du være en dygtig projektleder og altid have øje for igangværende projekter. For dig er det afgørende at få korrekte data og benchmarkes på plads for at sikre korrekt prioritering og udnytte potentialet i de forbedringsmuligheder, der eksisterer på kontrakten. Endelig ved du hvorfor og hvordan de rigtige processer, IT-systemer, arbejdsinstruktioner og dokumentation af services understøtter vores levering.

 

Som vores Asset Manager forestiller vi os derfor, at du besidder en kombination af følgende kompetencer og erfaring:

  • Du har en faglig teknisk uddannelse, gerne som elektriker og/eller maskinmester. Alternativt 5+ års erfaring med lignende arbejde
  • Gode IT-kompetencer, da du blandt andet skal arbejde i Office pakken, især MS Excel
  • Gode kommunikationsevner både mundtlig og skriftlig på dansk
  • Erfaring med projekter indenfor asset management er en fordel


Kernen i vores forretning er mennesker. Derfor er din tilgang til kolleger og stakeholders vigtigt for os for at støtte hinanden, udvise respekt samt være til rådighed for sparring og videndeling.

Vi ser derfor, at du som person er en teamplayer og imødekommende, som formår at skabe sammenhæng mellem dit arbejde, driften og kunden.

Jobbet kræver, at man har et godt overblik over alt asset registrering og data herunder, hvorfor en struktureret tilgang i sit arbejde er en afgørende faktor.

 

Lyder dette som drømmejobbet for dig?

Bliv en del af en global virksomhed og verdens førende udbyder af facility services. Hos ISS får du 350.000 kolleger globalt og 6.000 i Danmark, som er eksperter inden for facility management, ledelse, catering, technical services, cleaning og support services. Nøgleordet, der binder os sammen, er service, hvor vi fokuserer på at levere de bedste facility services og skabe den arbejdsplads, som vores kunder drømmer om. Vi stræber efter at være et sted, hvor alle føler sig hørte, værdsatte og respekteret, som de er. Diversitet og inklusion har altid været en del af vores DNA, og vores mangfoldige medarbejderstab har spillet en afgørende rolle i at fremme vores innovation, virksomhedskultur og økonomiske vækst.

 

Vi tilbyder dig en interessant og udfordrende stilling, dygtige og ambitiøse kolleger samt spændende karriere- og udviklingsmuligheder, både i din egen stilling og i nye jobs på tværs af organisationen.

Vi tilbyder et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse, høj faglighed og en uformel kultur med humor, åbenhed og plads til et godt grin.

 

Lønpakken indeholder pensionsordning, sundhedsforsikring, feriefridage og andre fordele. Derudover får du en række personalegoder i form af rabatordninger, feriehusprogram i Danmark og udlandet, kunstforening og diverse sociale arrangementer.

 

Ansøgning

Lyder dette som en spændende rolle for dig, skal du uploade din ansøgning og dit CV hurtigst muligt og senest den 31. december 2023. Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning i dag frem for i morgen – det kan være dig, vi leder efter.

Vi har fokus på at afvikle en inkluderende og retfærdig rekrutteringsproces og lige muligheder for alle kandidater. Hvis du har spørgsmål til stillingen eller har brug for assistance i rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte: Kenneth Andreasen, Head of Technical Operations på tlf:  41 73 37 49.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Følg ISS Facility Services Danmark på LinkedIn, Instagram og Facebook, hvis du vil vide mere om vores arbejdskultur og få notifikationer om fremtidige jobmuligheder.

 

dk.issworld.com

#APlaceToBeYou [#LI-DNI]

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953125

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet