Dygtig pædagog til gruppeordingen på Søborg Skole

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig pædagog med specialpædagogisk kompetence til vores gruppeordning i indskolingen og SFO.

Drømmer du om at være med i et stærkt team, hvor vi hjælper og gør hinanden gode? Så har du nu mulighed for at blive en del af en velfungerende og udviklingsorienteret skole. På Søborg Skole møder du engagerede og professionelle kolleger, der elsker deres arbejde. Vi løfter i flok og er fælles om opgaverne i et miljø præget af mod og tillid. Vi har en stærk kollegial refleksion og prioriterer læringsfællesskaber og kapacitetsopbygning.

Søborg Skole er en mellemstor byskole i Gladsaxe og ligger i et ressourcestærkt lokalområde. Vi har 560 søde og arbejdsomme elever, hvis forældre bakker godt op om skolen og deltager i at skabe de bedste rammer omkring klassernes fællesskaber. Skolen er tosporet med 21 almenklasser og seks ADHD-grupper. Derfor er vi både nysgerrige på og dygtige til almen- og specialpædagogik.

Vores gruppeordning består af to indskolingsgrupper, to grupper på mellemtrinet og to i udskolingen. Lærere og pædagoger arbejder tæt sammen om den specialpædagogiske opgave. Grupperne er en del af Gladsaxe Kommunes ADHD-tilbud, og det er her du vil få din primære arbejdsopgave. Se beskrivelsen af vores tilbud her – Søgborg Skole | Gruppeordningen på Søborg Skole

Alle på Søborg Skole er en del af et årgangsteam med faglig ledelse tæt på. Sammen styrker vi elevernes læring og trivsel. I vores læringsfællesskaber er vi optagede af at diskutere god skole, læring og dannelse, teknologiforståelse, fremtidens læringsmiljøer og PALS.

Vores læringsmiljøer ombygges i de kommende to år, så de i langt højere grad understøtter vores pædagogiske og didaktiske ambitioner. Det betyder at mellemtrinnet og udskolingen skal genhuses på en nærliggende skolematrikel. Indskolingen er netop flyttet ind i nyrenoverede årgangsområder, der giver unik mulighed for varierede undervisningsformer.

Søborg Skoles lærere og pædagoger er

  • Fagligt kompetente med interesse for læring, trivsel og dannelse
  • Nysgerrige på at udvikle fælles praksis
  • Reflekterede og anerkendende over for elever, forældre og kolleger
  • Forventningsfulde ift. dem selv, elever, kolleger og ledelsen
  • Idérige, innovative og ansvarsfulde
  • Stærke i deres it-didaktiske kompetencer
  • Bevidste om at skabe deltagelsesmuligheder for alle

Som ny kollega på Søborg Skole får du din egen mentor og et grundigt opstartsforløb i Gladsaxes skolevæsens indsatsområder.

Om stillingen
Der er tale om en fast pædagogstilling på fuld tid i den ene af vores indskolingsgrupper og omfatter både skoletimer og SFO.

Den ønskes besat fra den 1. april 2024.

Vil du vide mere
Se mere her om os på Søborg Skoles hjemmeside og om Gladsaxe Kommunes skolevæsen her – Læring og dannelse | Gladsaxe Kommune.

Kontakt gerne skoleleder Johan Rønne på telefon 61 33 03 40 eller faglig leder for gruppeordningen Mette Munkholm Madsen på telefon 26 22 26 15.

Ansøgningsfrist
Fredag d. 23. februar kl. 10.00.
Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse, udtalelser og andre relevante bilag bedes vedhæftet.

Gladsaxe er den første kommune i Danmark, der har indarbejdet FN’s verdensmål i alt, hvad vi gør. Med verdensmålene som ramme arbejder vi for social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed og grøn omstilling. Det gør vi, fordi vi ønsker at gøre en forskel lokalt, der bidrager til en bæredygtig udvikling globalt.
Du kan læse mere om vores arbejde med FNs verdensmål i Gladsaxestrategien.


I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Søborg Skole, Frødings Alle, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988384

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet