BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hver måned besøger over 100.000 unikke personer Dyrenes Beskyttelses hjemmeside. Vil du være med til at give dem en optimal digital oplevelse med god brugeroplevelse, så de bliver lidt længere?
Dyrenes Beskyttelses hjemmeside er omdrejningspunktet for at synliggøre foreningens holdninger og forretning. Den skal derfor være brugervenlig og gøre det let for besøgende at finde det ønskede indhold. Samtidig skal hjemmesiden understøtte vores forretning - adoption af dyr og fundraising gennem gode brugerrejser på siden. Webmasteren har ansvaret for at udvikle og vedligeholde den tekniske del af hjemmesiden, og sikre optimal brugeroplevelse i samarbejde med webredaktøren og blandt andet de kampagneansvarlige.
Din hverdag hos os
Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Teknisk udvikling og optimering af hjemmeside, så brugerne sikres en god brugeroplevelse på hjemmesiden
- Sikre optimale brugerrejser på hjemmesiden i samarbejde med webredaktøren for at undgå dead-ends, og sikre at brugerrejsen ender med konvertering
- Oprette og holde styr på Sleeknotes, QR-koder, URL’er, samt sikre oprettelse af domains, redirects mv.
- Sikre måling, rapportering og optimering af hjemmesidens performance, især med hensyn til konverteringer, både baseret på Google Analytics og CRM-data, samt at følge op på effekten af digitale kampagner på hjemmesiden
- Teknisk udvikling og optimering af webshop, herunder deltage i forventet kommende projekt med konvertering af vores webshop forventelig til Shopify
- Oprette nye landingpages, URL’er, redirects mv., bistå med indsættelse af indholdsskabeloner og mindre rettelser af indhold, samt sikre løbende oprydning i sider
- Samarbejde og koordinering med digitale samarbejdspartner og webbureau, herunder sikre drift, lede udviklingsprojekter og styre økonomi
Du vil indgå i et stærkt og resultatorienteret fællesskab sammen med de øvrige 20 kolleger i Engagement og fundraisingafdelingen. Vi er digitalt ambitiøse og har samtidig høje performancemål på blandt andet medlemshvervning.
Vi er en arbejdsplads præget af tillid, arbejdsglæde og engagement, hvor du vil være med til at præge, hvordan opgaver og hverdag skal planlægges. Vi prioriterer godt samarbejde både internt og eksternt, klar kommunikation og ansvarlig ledelse. Vi har et stærkt fagligt miljø med store ambitioner og et aktivt samarbejde på tværs af afdelinger.
Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer
Du har en relevant faglig uddannelse og nogle års erfaring med teknisk ansvar for hjemmeside, gerne med kendskab til Drupal. Vi forventer, at du har kendskab til Google Analytics, forståelse for digital performancemåling og gerne forståelse for marketing/fundraising. For at udfylde stillingen skal du også have kendskab til projektledelse af udviklingsprojekter.
Du kommer til at arbejde tæt sammen med webredaktøren, de kampagneansvarlige og dine nærmeste kolleger i det digitale engagementsteam. Derfor forventer vi, at du er god til at involvere andre, samarbejde og i det hele taget bidrage til et godt kollegialt klima.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- arbejder struktureret, planlægger din opgaveløsning og udarbejder procedurer for at sikre effektivitet
- brænder for at måle effekt af indsatser og opnå resultater sammen med andre
- er ambitiøs i løsningen af dine opgaver, så indsatserne løbende forbedres
- bidrager til et godt socialt fællesskab
Som person er du imødekommende og samarbejdsorienteret. Du opsøger selv relevant information og deler gavmildt ud af din faglighed samt er nysgerrig efter, hvad andre kan bidrage med i de mange forskellige opgaver og situationer, som du bliver en del af. Du arbejder selvstændigt, samtidig med at der er gode muligheder for sparring med kolleger og chefer.
Vi tilbyder
Dyrenes Beskyttelse er kendetegnet ved en uformel omgangstone med vægt på sparring samt åbne døre på alle niveauer. Vi tilbyder en dynamisk og lærerig hverdag på en arbejdsplads, der prioriterer faglig udvikling og arbejdsglæde meget højt. Du vil få en stor kontaktflade og komme til at arbejde sammen med meget engagerede og kompetente kolleger.
Vi tilbyder et meningsfuldt arbejde på et område med stort fokus, faglige udfordringer og mange spændende opgaver.
Om ansættelsen
Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost.
Arbejdssted er på vores kontor i Søborg, tæt på Buddinge Station.
Stillingen er ledig til besættelse senest pr. 1. juni 2024.
Kontakt os gerne
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af digitalt engagementsteam Kasper Wahl Egede på KWE@dyrenesbeskyttelse.dk eller engagement og fundraisingchef Tina Engberg på TE@dyrenesbeskyttelse.dk.
Er du interesseret?
Ansøgning og CV sendes via dette link senest den 21. april.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler løbende efter den 15. juni.
Bemærk, vi tager ikke imod ansøgninger sendt via mail eller via personligt fremmøde.
Vi benytter et rekrutteringssystem til at modtage og behandle din ansøgning. Læs mere om hvordan vi behandler dine data i forbindelse med rekruttering her.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap, etnisk baggrund.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
DYRENES BESKYTTELSE I DANMARK, Buddingevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025340