Er du ISS' nye Area Manager for Fyn & Jylland til en spændende kunde i udvikling?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ansøgningsfrist: 11. marts 2024 

 

Brænder du for at sikre en professionel serviceleverance og samtidig arbejde med udvikling og effektiv implementering af initiativer? Besidder du et kommercielt mindset, og kan du samtidig guide andre til succes? Så er det måske dig vi søger som Area Manager til at drive og udvikle serviceleverancen på Fyn og i Jylland, hos en stor landsdækkende kontrakt i ISS.

 

Alsidigt job med fokus på kundetilfredshed, serviceleverance og effektive driftprocesser


Som Area Manager vil dit primære ansvarsområde være at drive, optimere og udvikle den daglige serviceleverance på Fyn & i Jylland, i overensstemmelse med kundens ønsker og den indgåede kontrakt. Dette vil du gøre gennem ledelse af to Service Managers med over 6 lokationer fordelt på Fyn og i Jylland. Vores arbejde er ude hos kunden på deres lokationer, og der vil derfor være fleksibilitet i forhold til mødested og tid. Når ikke du er ude på lokationerne, vil din primære arbejdslokation være i Fredericia eller Aarhus.

 

 

Udviklingsprofil med ledelseserfaring og god forretningsforståelse


For at lykkedes er det essentielt, at du evner at skabe relationer og godt samarbejde på tværs af organisationer, niveauer og teams. Du kan se udviklingsmuligheder - og endnu vigtigere, så forstår du at konkretisere og implementere disse. Som leder inspirerer du til forandring, har et højt drive og trives i et energisk miljø, hvor du formår at skabe succes gennem et stærkt team. Vi forventer, du kan tænke innovativt og bæredygtigt i en praktisk kontekst, da det er vigtigt for vores kunde.

 

Derudover ser vi gerne at den rette kandidat identificerer sig med følgende:

Du er udadvendt, formår at skabe en god relation til kunden, har en proaktiv tilgang til jobbet og er ikke bange for at foreslå nye ideer, tiltag, forbedringer etc.
Du har erfaring med ledelse af ledere og kan skabe en tydelig retning for hele din organisation
Du kan skabe en tydelig transparens i din forretning og kan udlede og anvende nøgledata i din hverdag
Du har erfaring med økonomistyring, budgetansvar og kontraktudvikling fra tidligere stillinger og er vant til at arbejde med KPI’er
Du formår at analysere og kommunikere udviklingstiltag både på et strategisk, taktisk og operationelt niveau
Du har driftserfaring med ledelse af mange medarbejdere på flere lokationer

 

Vi tilbyder


ISS er en arbejdsplads, hvor du kan være dig selv – et sted hvor du kan ”Be who you are, Become what you want, and Be part of something bigger”.

Vi tilbyder dig en interessant og udfordrende stilling, dygtige og ambitiøse kollegaer samt spændende karriere- og udviklingsmuligheder.  Vores kultur er præget af høj faglighed og en uformel kultur med humor, åbenhed og plads til et godt grin.

Lønpakken indeholder bl.a. pensionsordning, sundhedssikring og feriefridage. Derudover får du forskellige personalegoder, såsom rabatordninger, feriehusprogram i Danmark og udlandet og sociale arrangementer.

Du bliver en del af et lederteam, der vægter vidensdeling, samarbejde og tillid højt. Du får gode muligheder for faglig og personlig udvikling på en kompleks kontrakt, med en kunde der vil samarbejdet og ønsker udvikling. Du bliver en del af et team på i alt 3 Area Managers, som alle er motiverede for at sikre høj kvalitet og en tilfreds kunde.

 

 

Ansøgning


Selvom vi går op i at yde en professionel service til vores kunde, er vi enige om, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning, vedlagt CV, via ovenstående link senest den 11. marts 2024. Vi behandlinger ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

 

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst Key Account Director, Thomas Østergaard, thomas.oestergaard.rasmussen@dk.issworld.com.

Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt. ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 350.000 kolleger globalt og 6.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.

 

dk.issworld.com

#APlacetoBeYou #LI-DNI 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6002984

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet