BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med at rådgive offentlige og private bygningsejere med henblik på at sikre en stabil og bæredygtig drift af ejendomme og anlæg, så er det måske dig, vi søger til vores afdeling Driftsherrerådgivning.
Vi søger en erfaren teknisk rådgiver til at styrke vores team og bidrage til fortsat vækst inden for driftsherrerådgivning – Asset & Facilities Management med fokus på eksisterende byggeri, digitalisering og dataanalyse. Hvis du har teknisk flair og evnen til at kommunikere komplekse problemstillinger på en enkel og forståelig måde, er det måske dig, vi søger.
Vi forestiller os, at du har en baggrund som fagingeniør inden for HVAC eller elinstallationer, og at du de seneste år har haft rollen som projekt- og projekteringsleder på større renoveringsprojekter. Du er nu klar til at tage næste skridt i din karriere og rykke tættere på bygherre i rollen som driftsherrerådgiver med fokus på strategisk og taktisk rådgivning.
I rollen som Chefrådgiver i Driftsherrerådgivning er du ansvarlig for at skabe udvikling og vækst, og du leder dit ansvarsområde på baggrund af mange års erfaring med projektledelse, salg/markedsføring og stor viden inden for det område, du har ansvaret for. Du indgår i et strategisk partnerskab med kunden, og i tæt samarbejde med Artelias øvrige specialister sikrer du bygherre en god afleveringsproces. Dertil skal du sikre, at kunden har et kvalificeret beslutningsgrundlag og analyse for en løbende optimering af den daglige drift, herunder velfungerende serviceaftaler og dokumentation af det aftalte kvalitetsniveau.
Dine opgaver inkluderer:
- Kommunikation af strategier for de fysiske rammer og optimering af arbejdsprocesser
- Projektledelse, planlægning og udførelse af drifts- og vedligeholdelsesarbejder
- Procesledelse ved idriftsættelse af bygninger og tekniske anlæg
- Udarbejdelse af tilstandsvurdering og bygningsgennemgang
- Teknisk rådgivning ved afleveringsforretninger, 1. og 5. års eftersyn, samt effektiv opfølgning på afhjælpning af fejl og mangler
- Screening, udbud og implementering af tekniske serviceaftaler og Facility Services
- Bistå bygherre med overblik og transparens via dataudtræk og rapportering
- Granskning og udarbejdelse af udbudsmateriale samt koordinering af driftens tekniske indkøb og inventar
Du bliver en del af et erfarent team bestående af driftsrådgivere med speciale i digitalisering, asset- og facilities-management, hvor vi rådgiver bygningsejere og driftsherrer inden for både den private og offentlige sektor. Vores ekspertise sikrer brugervenlighed og varig værdiskabelse for vores kunder.
Om os
Artelia er en fagligt stærk rådgivende ingeniørvirksomhed med bred kompetence og ekspertise inden for flere nicheområder. Du får rig mulighed for sparring og direkte adgang til teknisk viden, der sikrer afklaring af faglige spørgsmål gennem hele processen.
Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads med gode kollegaer, faglig udvikling, videndeling og inspirerende forhold. En kultur, hvor det er rart at gå på arbejde. Hvis du er klar til at bidrage til vores succesfulde team og trives med at arbejde i et miljø præget af faglig dygtighed og samarbejde, ser vi frem til at høre fra dig.
Din profil
- Du har en uddannelse som bygningskonstruktør, ingeniør, arkitekt eller tilsvarende.
- Du har mindst 10 års erfaring fra branchen, gerne som projekterende fx HVAC/el-ingeniør, og har et godt kendskab til branchens aktører samt byggebranchens processer.
- Du har erfaring med projektledelse og økonomistyring.
- Du brænder for at udvikle dig i rollen som driftsherrerådgiver.
- Du har ambitioner om faglig og personlig udvikling inden for strategisk rådgivning.
- Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld, engageret og har gode samarbejdsevner.
- Du er struktureret og god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt.
- Du er positiv af væsen og har et ønske om at bidrage til fællesskabet.
Dine primære arbejdsopgaver er, at
- udarbejde analyser af kunders nuværende og fremtidige teknologiniveau, processer og ressourceforbrug, herunder udarbejdelse af digitaliseringsstrategier.
- analysere og afdække behov og sammenhænge mellem lovgivning og bygherreønsker/-krav, herunder ABR18 og driftskrav i projekter.
- udarbejde portefølje- og ejendomsstrategier, nøgletal for drift, vedligeholdsplaner og totaløkonomiske budgetter.
- rådgive offentlige og private bygningsejere og driftsherrer til udarbejdelse af udbud, kravspecifikationer, udvælgelse og implementering af en driftsteknisk indkøbsstrategi.
- medvirke til at opbygge datagrundlag for driftsorganisationer i form af tegninger, modeller, dokumentation og informationer.
- udvikle koncepter og understøtte FM-løsninger for morgendagens driftsorganisation, der fx gør brug af simulering og optimering af driftsstrategier mv.
Vi tilbyder
- Mange spændende og udfordrende projekter
- Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
- En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
- Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
- En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
- Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
- Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Artelia A/S, Buddingevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079523