BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Dygtig faglig koordinator med egen sagsstamme søges til Team Ressource og Aktivitetsparat
Hvad kan vi tilbyde?
Som faglig koordinator i vores team får du et meningsfuldt arbejde hvor du hjælper og støtter aktivitetsparate og ressourceforløbsborgere tilbage til arbejdsmarkedet.
Du får i Team Ressource og Aktivitetsparat 18 dygtige og engagerede kolleger, hvor hele teamet arbejder målrettet med borgernes ressourcer.
Vi hjælper hinanden i hverdagen og er fokuserede på at skabe trygge rammer for læring og udvikling. Et godt arbejdsmiljø er et fælles ansvar.
Vi er optaget af udvikling af vores indsats til gavn for borgerne, derfor skal vi i gang med at afprøve og implementere sammenhængende borgerforløb, hvor du også vil få en understøttende rolle.
Værdierne Ordentlig, Fælles og Faglig er måden, hvorpå vi møder og samarbejder med borgere, virksomheder, ledere og medarbejdere.
Der er mulighed for at arbejde hjemmefra.
Om dig:
- Du brænder for at hjælpe aktivitetsparate og ressourceforløbs borgere tilbage til arbejdsmarkedet.
- Du er uddannet Socialrådgiver eller Socialformidler.
- Du har stor erfaring med Aktivitetsparat og ressourceforløbs borgere, kendskab til lovgivningen på området er en forudsætning
- Du har et godt kendskab til Handicap Kompenserende ordninger, samt seniorpension og socialt frikort
- Du har ledelsesmæssige kompetencer
- Du trives i en hverdag med mange skift og udfordringer - og er god til at lære fra dig.
- Du er lyttende og forstående samt formår at stille realistiske og udviklende krav til både borgere og kolleger. Du arbejder struktureret, ansvarligt og selvstændigt i opgaveudførelsen.
- Du har flair for at koordinere og planlægge og trives med at gribe de opgaver der kommer ind fra sidelinjen og som kræver handling med det samme.
- Du mener at det er en naturlig del af opgaveløsningen at levere en god borgerservice. For dig går kommunikation og myndighedsudøvelse hånd i hånd.
Arbejdsopgaver:
Faglig sparring med kollegerne i forbindelse med udfærdigelse af forberedende del til rehabiliterende team, samt borger i ressourceforløb. Ligeledes faglig sparring angående aktivitetsparate borgeres virksomhedspraktikker og andre forløb.
Udbrede ny viden om lovgivning herunder f.eks. nye principmeddelelser på området.
Udarbejdelse og opdatere arbejdsgange på området.
Rådgive og vejlede ift. Lov om beskæftigelsesindsats, Lov om socialpension, Handicap kompensationslove, og andre relevante lovgivninger.
Ansøgningsfrist:
Der er ansøgningsfrist den 20. november 2023.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. november 2023.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Der er tale om fuldtidsstilling på 37 timer ugentlig.
Start senest den 02. januar 2024, eller efter aftale.
Ansættelse vil ske efter overenskomst med HK eller DS.
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder i Ressource og Aktivitetsparat.
Caroline Gert Nielsen 20 43 04 08
Gladsaxe er den første kommune i Danmark, der har indarbejdet FN’s verdensmål i alt, hvad vi gør. Med verdensmålene som ramme arbejder vi for social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed og grøn omstilling. Det gør vi, fordi vi ønsker at gøre en forskel lokalt, der bidrager til en bæredygtig udvikling globalt.
Du kan læse mere om vores arbejde med FNs verdensmål i Gladsaxestrategien.
I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Gladsaxe Kommune, Rådhus Alle, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5925636