BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du passioneret i rollen som Financial Controller/Manager, og værdsætter du at arbejde med vekslingen af drifts- og udviklingsopgaver - så er det måske dig, vi søger
Du befinder dig i dit rette element, når du professionelt og dynamisk arbejder med økonomisk rapportering, månedsluk og budgetter. I jobbet som Financial Controller/Manager hos Artelia A/S vil du få et væsentligt ansvar i at drive udviklingen og optimeringen af systemer og værktøjer med henblik på øget digitalisering af arbejdsgange og processer.
Kort om dig
Du er fleksibel og trives i et omskifteligt miljø med mange deadlines. Du har et godt humør, brænder for et uformelt arbejdsmiljø og synes, at en hverdag med både drift og udvikling er rigtig spændende.
Det er ikke et krav, at du har kendskab til branchen, men vi forestiller os, at du har en relevant økonomisk uddannelse såsom HD-R / Cand.merc.aud., at du har forretningsforståelse og har tilsvarende erfaring fra en økonomifunktion i en international koncern.
Afdeling
Stillingen som Financial Controller/Manager er placeret i Økonomi med direkte reference til Artelia Danmarks økonomichef i Artelias domicil i Buddinge, Buddingevej 272, 2860 Søborg.
I Økonomi har vi en uformel tone med plads til humor og grin. I Artelia generelt har vi fokus på det gode arbejdsmiljø, og vi leder efter dig, som kan bidrage til det fællesskab, der er en af vores kerneværdier.
Din profil
- Du har 5-10 års erfaring indenfor finansiel rapportering og budgetarbejde
- Du deler lysten til at udvikle og skabe løbende forbedringer
- Du forstår, hvad det betyder at arbejde i og være en del af en international koncern
- Du er analytisk stærk og hurtig til at få overblik over data
- Du er en loyal og passioneret teamplayer, der samtidig kan arbejde selvstændigt med opgaven
- Du arbejder struktureret og proaktivt
- Du trives i et tempofyldt, dynamisk og engageret arbejdsmiljø
- Du har stærke IT-kompetencer
- Du overholder naturligvis alle deadlines
- Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Dine primære arbejdsopgaver
- Du varetager udarbejdelsen af månedsregnskaber
- Du varetager afstemninger til måneds-/årsregnskab
- Du følger op på projekter/vurdering af igangværende arbejder
- Du varetager budgetprocessen, herunder optimering af processer
- Du udarbejder rullende forecast 2 gange årligt
- Du deltager proaktivt i digitaliseringen af det daglige arbejdsflow
- Du deltager i den løbende optimering af procedurer og processer, der underbygger forretningen
- Du foretager ad hoc analyser af økonomiske nøgletal
- Du deltager i afstemning/kontrol af moms og afgifter.
Vi tilbyder
- Mange spændende og udfordrende projekter
- Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
- En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
- Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
- En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
- Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
- Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Artelia A/S, Buddingevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953171