BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ny medarbejder til at indgå i vores team...er du den helt rigtige?
Om os:
Vi er en mindre virksomhed med 6 ansatte.
Vi udfører forskellige typer af arbejdsopgaver indenfor levering og montering af møbler, samt forskellige typer af flytteopgaver, primært erhvervsflytning.
Firmaet er velfunderet og har eksisteret i 17 år. De sidste 13 år har vi været beliggende i Søborg.
Vi betjener en bred vifte af faste erhvervskunder. Afhængig af dine kompetencer samt ønsker, tilbyder vi en varieret dagligdag bestående af forskellige typer af opgaver. Dagligdagen kan bestå af arbejde i såvel hold som individuelt.
Rækker evnerne og lysten til det har vi også opgaver med montage af møbler og andet inventar.
Vores primære arbejdsopgaver ligger typisk inden for Storkøbenhavn og omegn.
Vi tilbyder:
En varierende dagligdag hvor dine gode ideer og forslag til personalepolitik samt aktiviteter vil blive taget seriøst.
Mulighed for en 3 eller 4 dages arbejdsuge.
Mulighed for videreuddannelse.
En konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer.
Kvalifikationer og forventninger:
Kørekort B er et krav og C vil være en fordel.
Du skal være pålidelig samt mødestabil.
Du har lysten til at levere et godt stykke arbejde og en god kundeservice.
Du skal gerne have erfaring indenfor enten flyttebranchen eller møbelbranchen.
Løn:
Lønnen sættes efter nærmere aftale i henhold til kvalifikationer med mulighed for regulering, når du er kommet godt på plads i virksomheden.
Lønnen udbetales månedsvis bagud sidste hverdag i måneden.
Tak fordi du tog dig tid til at læse vores jobannonce. Hvis du finder den interessant så send os din ansøgning til Booking@privatogerhverv.dk hurtigst muligt.
Vi ser frem til at høre fra dig.
We are looking for a new employee to be part of our team - Are you just the one?
About us:
We are a small but well-established business with currently 6 employees.
For the past 13 years we have been situated in Søborg, close to Copenhagen.
Our main area of business is delivery and assemply of different types of office furniture, and corporate moving and relocations.
We service a wide variety of different corporate clients. Depending on skillset and wishes we can offer broud array of tasks in the everyday life. You will have the option of working both in teams and on your own.
Our main area of operation is in Zealand, primarily within the outskirts of greater Copenhagen.
We can offer a 4 days workweek if wanted.
What are we looking for:
We are loking for an reliable and meeting stable collegeaue who takes pride in doing a good job and keeping our clients happy.
Experience from former occupation is definately an advantage.
Driverslicense B is a requirement and C is only a plus.
Salary:
Salary is based on skills and experience and is agreed upon employment.
The salary is payed out monthly backwards on the last workday of the month.
Thank you for taking the time to read this jobadvert. If you found it interesting please contact us on booking@privatogerhverv.dk as soon as possible.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Somers ApS, Generatorvej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909752