Gartner/Specialarbejder til Driftsafdelingen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Flere medarbejdere er gået på pension og vi har fået tildelt nye opgaver, derfor søger vi lige nu engagerede og dygtige medarbejdere, med erfaring inden for vejområdet, natur og grøn pleje ved kommunale bygninger.

Vi søger fagligt stærke medarbejdere til en dynamisk arbejdsplads, der har øje for fremtiden. Du vil få en alsidig arbejdsdag med mange forskelligartede opgaver. Vi lægger vægt på udvikling af såvel den enkelte medarbejder som den samlede organisation i et arbejdsmiljø præget af stor aktivitet, faglige ambitioner, teamarbejde og personlig frihed under ansvar i løsning af opgaverne.

I Driftsafdelingen passer vi på hinanden – både som menneske og kollega. Det er derfor vigtigt, at du også vil være noget for andre – vi kan kun lykkes sammen. Det er afgørende for os, at du vil bidrage til at udvikle en stærk holdånd, i samarbejde med de øvrige medarbejdere.

Du vil blive ansat som enten gartner eller specialarbejder, og stillingerne er ledig til besættelse pr. 1. april 2024 eller hurtigst muligt herefter.

Vi søger medarbejdere med erfaring og kompetence indenfor

  • Vedligehold af veje, fortove og cykelstier
  • Pleje af vejbede, parker og naturområder
  • Drift og vedligeholdelse af grønne områder ved kommunale ejendomme
  • Du skal have kørekort til personbil (B) og trailerkort kan erhverves efter ansættelse
  • Du skal have blik for kvalitet og detaljer

Vi forventer at du
  • kan arbejde selvstændigt, er åben og imødekommende
  • er teamorienteret og har lyst til at samarbejde med dine kollegaer
  • kan deltage i kommunens vintervagt
  • har masser af humor og energi
  • er serviceorienteret, kvalitetsbevidst og punktlig
  • kan udvise engagement og initiativ
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til Ny Løn og efter overenskomst med 3F.

Ansættelsesforholdet er på fuld tid og fast ansættelse.

Der indkaldes løbende til ansættelsessamtaler.

Yderligere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til Driftsleder Kim Sørensen (Kommunale ejendomme) på mobil 21 20 92 50, Driftsleder Ole Skree Andersen (Tværgående Grøn) på mobil 21 35 80 14 og Aweng Barzanji (Vej) på mobil 20 42 94 10.

Driftsafdelingen har ansvaret for den daglige drift og vedligeholdelse af kommunens offentlige arealer. Afdelingen er placeret på Turbinevej 12, 2860 Søborg, og beskæftiger ca. 70 medarbejdere.

Driftsafdelingen er en afdeling under By- og Miljøforvaltningen. Afdelingen er organiseret i et Sekretariat, 4 driftsområder (Vej, Kommunale Ejendomme, Tværgående Grønt og Værksted og Genbrug). Driftsafdelingen er en arbejdsplads, hvor ansvar, dynamik og fornyelse er nøgleord i hverdagen. Det medfører en konstant udvikling af arbejdspladsen, hvor vi forventer at medarbejderne deltager aktivt. Det er en arbejdsplads, der er i bevægelse, stiller krav men også udvikler og uddanner den enkelte medarbejder efter ønsker og behov.

Gladsaxe er den første kommune i Danmark, der har indarbejdet FN’s verdensmål i alt, hvad vi gør. Med verdensmålene som ramme arbejder vi for social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed og grøn omstilling. Det gør vi, fordi vi ønsker at gøre en forskel lokalt, der bidrager til en bæredygtig udvikling globalt.
Du kan læse mere om vores arbejde med FNs verdensmål i Gladsaxestrategien.


I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Driftsafdelingen, Turbinevej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993544

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet