Genopslag - Studerende med generalistkompetencer til KUs Fælles HR-afdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at understøtte arbejdet med HR på Danmarks største universitet? Interesserer du dig for mangfoldighed, udvikling, arbejdsmiljø og samarbejde? Så skal du søge denne stilling.

Det bliver du en del af

Du bliver en del af sektionen HR Udvikling & Arbejdsmiljø, som er forankret i den centrale HR-afdeling på universitetet. Du vil møde ind om morgenen i de smukke, fredede bygninger på Frue Plads og planlægge dagen sammen med kompetente kolleger. I Udvikling & Arbejdsmiljø er vi 12 konsulenter indenfor ledelsesudvikling, karriereudvikling, arbejdsmiljø og mangfoldighed samt tre kursuskoordinatorer, der får tingene til at hænge sammen. I din ansættelse vil du potentielt komme til at arbejde med alle områder.

Vores opgaver favner bredt, men fælles for dem er, at vi altid har opgaverne og fagligheden i centrum i et arbejdsmiljø, hvor et godt og anerkendende kollegaskab er afgørende for os. Vi har en uformel tone og lægger vægt på, at vi også skal have det sjovt, når vi er på arbejde.

HR på Københavns Universitet er organiseret i tre decentrale HR-centre samt en central HR-afdeling med 5 sektioner: Udvikling & Arbejdsmiljø, Jura & Løn, Forretningsudvikling, Digitalisering samt International Staff Mobility.

Vi arbejder alle sammen for at gøre KU til en bedre, tryggere og mere inkluderende arbejdsplads. Hvis du vil bidrage til dette, så vil vi meget gerne modtage din ansøgning.

Om dig

  • Du har stærke generalistkompetencer og er god til at sætte dig ind i nye faglige områder
  • Du er struktureret og systematisk i din arbejdsform, og du er god til at holde overblik og afslutte opgaver
  • Du er velformuleret og kan kommunikere på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
  • Du er studerende på en relevant videregående uddannelse og har gerne et par år tilbage på studiet
Om jobbet

Nedenstående opgaver kan indgå i stillingen:

  • Hjælp til seminarer, webinarer, konferencer og workshops, herunder bookinger, lokaler og forplejning
  • Data- og analyseopgaver
  • Mindre oversættelsesopgaver
  • Svar på henvendelser fx i funktionspostkasser
  • Kommunikationsopgaver
Vi tilbyder

  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Engagerede, kompetente, hjælpsomme og sjove kollegaer
  • Et travlt og uformelt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og arbejdsglæde
  • Gode muligheder for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden
Du refererer ledelsesmæssigt til sektionschefen, men vil på de enkelte opgaver referere til forskellige konsulenter i sektionen.

Løn- og ansættelsesvilkår

  • Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK/Stat) med indplacering som studerende
  • Tiltrædelse snarest muligt
  • Arbejdstiden vil gennemsnitligt være på 15 timer pr. uge og bliver planlagt i samarbejde med dig
  • Minimumstimelønnen er kr. 132,24 (april 2023-niveau). Du vil blive lønindplaceret på baggrund af tidligere ansættelser
  • Det er en forudsætning for ansættelse, at du er indskrevet og aktiv studerende ved en videregående uddannelse.
Vi frabeder os foto og personlig information (alder, køn mv.). Vi ønsker at afspejle det omgivendesamfund og opfordrer alle uanset baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

KU - FA - Kbh K, Universitetsfirkanten, Nørregade 10, 1165 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=159701&DepartmentId=19014&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875715

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet