BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beskrivelse
Er du omstillingsparat, nysgerrig af natur og brænder du for allroundbogholderiet? Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en passioneret regnskabsafdeling på syv medarbejdere, hvor du vil få en spændende og alsidig hverdag med gode udviklingsmuligheder inden for hele regnskabsfunktionen. Du bliver desuden en del af en spændende dansk fødevarevirksomhed, som tilbyder et engageret arbejdsmiljø, godt kollegialt sammenhold og en bred pallette af arbejdsopgaver med mulighed for fleksible arbejdstider.
Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en uformel- og engageret atmosfære, hvor dine kommende kollegaer er gode til at hjælpe og støtte hinanden i dagligdagen. Derfor er det væsentligt, at du besidder gode evner til både at arbejde selvstændigt og sammen med andre, da du vil være backup for dine kollegaer, der ligeledes også vil dække ind for dig i forbindelse med sygdom eller ferie. Dine arbejdsopgaver spænder bredt, og du vil både sidde med debitor-, kreditor- og finansbogholderiet samt deltage i måneds- og årsafslutning.
Dine opgaver vil blandt andet være:
Arbejdsopgaver
- Debitorbogholderi – herunder registrering af indbetalinger, fakturering og opfølgning på dårlige betalere samt inkassostyring
- Kreditorbogholderi
- Finansbogholderiet – herunder bogføring, moms, afstemninger af kasse- og bank
- Øvrige afstemninger
- Deltagelse i måneds- og årsafslutning
- Være backup for kolleger
- Ad hoc-opgaver
Virksomheden er en velkendt dansk fødevarevirksomhed, som har eksisteret i flere årtier og er førende inden for sit område. I virksomheden har de et stort fokus på bæredygtighed, økologi og den danske madkultur. På hovedkontoret beskæftiges omkring 70 engagerede medarbejdere, hvor du som regnskabsmedarbejder vil få din daglige arbejdsgang i et åbent kontormiljø i det centrale København.
Du tilbydes
- 37 timer
- Fleksible arbejdstider
- 5 ugers ferie + 5 feriefridage
- Frokostordning
- Sundhedsforsikring
- Sociale arrangementer
Som person trives du i en omskiftelig hverdag, hvor man løfter de daglige arbejdsopgaverne i flok. Derudover er du detaljeorienteret, trives med selvstændige arbejdsopgaver og finder det naturligt at hjælpe og støtte dine kollegaer i dagligdagen. Slutteligt er du god til at bevare et overordnet overblik samtidigt med at du trives med, at have mange bolde i luften.
IT-kompetencer
Erfaring med Navision, Business Central eller lignende systemer.
Erfaring og uddannelse
Min. 5 års erfaring fra lignende allround stilling. Erfaring vægtes højere end uddannelse.
Sprog
Dansk.
Kontaktpersoner
Søren Christiansen og Caroline Jakobsen.
Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.
ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.
Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=46c8bf55)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Proselection ApS, Hammerensgade, 1267 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=46c8bf55&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882664