ISS Facility Services A/S: Engageret Application Manager med lyst til at indgå i spændende transitionsproces

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbeskrivelse:

Ansøgningsfrist: 14. august 2023

 
Brænder du for IT og for at være bindeled mellem IT, Operations og vores Core-Business? Vil du påvirke og være en del af transformationen af vores applikationslandsskab? Og vil du være en del af et ambitiøst og dygtigt IT-team på ISS Danmarks danske hovedkontor i Søborg, hvor du vil arbejde tæt sammen med vores globale IT-organisation? Hvis ja, er du måske vores nye Application Manager. 


ISS Danmark søger en dygtig Application Manager med dyb proces-indsigt og stor interesse i at forstå driftsprocesserne i vores kerneforretning. Du er second-to-none til at levere og prioritere de rette løsninger, også ved down-times på vores systemer og applikationer.

 

Vi er midt i en transformation, hvor vi optimerer og fremtidssikrer vores applikationslandskab. Et andet fokusområde i vores transformation er standardisering og udvikling i samarbejde med global IT og andre ISS-lande med det formål at etablere en stabil, agil og cybersecure IT-drifts- og serviceleverance. 

 

Tillid, gennemsigtighed og samarbejde er kernen i vores måde at arbejde på.

 

Opgaver og ansvar: 

Du bliver en del af Application Management teamet med 13 gode kolleger, hvis formål er at sikre og drive lifecycle management for vores applikations-portefølje, herunder at sikre compliance ift. gældende regler, lovgivning, IT-security og risk management. 

 

Din primære opgave er at arbejde med vores Facility Management System, IBM Tririga, som er fundamentet for vores service leverancer hos vores mange kunder og den efterfølgende fakturering. 


Derudover omfatter dit ansvarsområde følgende:  

  • Daglig Application Management, herunder drift, vedligeholdelse og incident management
  • Change og release management, herunder initiering, redigering, dokumentation og godkendelse af ændringer i overensstemmelse med vores release management processer og retningslinjer
  • Etablere stærke netværk og relationer til ledere og kolleger fra operations, med henblik på at få solid indsigt i forretningsprocesserne og omsætte viden til værdiskabende ændringer og implementeringer. 
  • Tæt samarbejde og sparring med Business Application Developers, for at sikre vidensdeling og relevante input
  • Gennemgang og implementering af kravspecifikationer fra driften fx ifm. implementering af nye kunder og transitions
  • Leverandørstyring med henblik på at sikre leverancer og skabe cost-transparens.

 

Derudover kommer du til at spille en afgørende rolle i system- og procesforbedringer og skal derfor have en dyb indsigt i Application Management og værktøjer. 

 

Dine kompetencer og færdigheder: 

Du er en erfaren IT-specialist med praktisk erfaring med at arbejde med Application Management eller IT Service Management, gerne fra en større virksomhed. Du har en videregående uddannelse inden for IT, eller praktisk erfaring der opvejer dette. 


Derudover har du: 

  • Stor Application- og systemerfaring, gerne med FM-systemer og med systemkonfigurationer  
  • Solid drifts- og forretningsforståelse kombineret med dyb teknisk indsigt
  • Gerne erfaring med change- og release management
  • Erfaring med ITIL eller tilsvarende er en fordel 
  • Solide Excel-kompetencer
  • Gode kommunikationsevner, flydende på både dansk og engelsk
  • Et struktureret og analytisk approach og mind-set 
  • Evnen til at håndtere stor kompleksitet i opgaverne, men samtidig også evne at dykke i detaljen, når det kræves 
  • En høj grad af energi, resultatorientering og proaktivitet

 

Derudover trives du i et dynamisk miljø og med at have flere bolde i luften. 

 

Hvad kan vi tilbyde dig? 

Vi tilbyder dig en spændende rolle, hvor du har mulighed for at arbejde med dygtige og ambitiøse kolleger i en af Danmarks største virksomheder, og hvor der er god mulighed for faglig udvikling og en langsigtet karriere. Vores kultur er præget af høj faglighed og en uformel kultur med humor, åbenhed og plads til et godt grin. 

 

Du bliver en del af   IT-funktionen på vores danske hovedkontor i Søborg, hvor du får 30 dygtige og passionerede kolleger, der alle skaber værdi for vores interne og eksterne kunder. Inden for IT har vi en strategisk ambition, der går hånd i hånd med kompetenceudvikling og en stærk samarbejdskultur. 

 

Lønpakken indeholder pensionsordning, sundhedsforsikring og feriefridage. Derudover får du forskellige personalegoder, såsom rabatordninger og feriehusprogram i Danmark og udlandet. 


Ansøgning

Vi ser frem til at kunne byde vores nye kollega velkommen - og vi glæder os derfor til at modtage din ansøgning via linket 'Ansøg nu' senest den 14. august 2023. Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning i dag frem for i morgen – det kan være dig, vi leder efter.

 

Vi stræber efter at afvikle en inkluderende og retfærdig rekrutteringsproces og lige muligheder for alle kandidater. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Kasper Storgaard Andersen, FMS Team Leadmail: kasper.storgaard.andersen@dk.issworld.com

 

Kasper afholder ferie indtil den 7. august 2023, hvor han glæder sig til at besvare din henvendelse. 

 

Vi ser frem til at høre fra dig!


dk.issworld.com


#APlacetoBeYou

Uddannelsesniveau: Erhvervsuddannelse
Arbejdserfaring: 1-2 år

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services A/S, Gyngemose Parkvej 50, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://iss-world-services-as.contactrh.com/jobs/10868/41833433/da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5896735

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet