BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbeskrivelse:
Ansøgningsfrist: 15. September
Har du erfaring som receptionist og brænder du for at yde et højt serviceniveau? Så er det måske dig, vi søger?
Point of contact
Til vores kunde beliggende i Søborg søger ISS en serviceminded, positiv og udadvendt receptionist, som formår at levere et højt serviceniveau til vores kunder, gæster til huset og via telefonomstillingen. I receptionen er du ”point of contact”, hvorfor din rolle er altafgørende for serviceoplevelsen, når der kommer henvendelser. Du bliver vores kundes ansigt udadtil.
Blandt dine primære opgaver skal du – udover at tage imod henvendelser – behandle emails, booking af mødelokaler og forplejning samt sikre en daglig drift af de mange ad hoc-opgaver, som løbende kommer ind eksempelvis; oprettelse af adgangskort samt velkomst til nye medarbejdere og daglig drift. Derudover skal der foretages bestillinger blandt andet; taxa, blomster, kontorartikler, kurerforsendelser, postsortering og meget andet.
Som receptionist skal du kunne bevare overblikket selv på travle tidspunkter af dagen. Der kan enten komme mange gæster samtidig eller hvor der kan forekomme mange ad-hoc opgaver samtidig. Du skal kunne hjælpe til ved såvel stort som småt, og være fleksibel i forhold til at hjælpe dine kolleger.
I din dagligdag som receptionist skal du være imødekommende, smilende og behjælpelig. Det forventes, at du har fokus på serviceleverancen og samtidig sikrer en god serviceoplevelse til såvel gæster som kunder i receptionen.
Serviceminded og fleksibel
Sammen med dine kollegaer i receptionen, er det vigtigt, at det ligger til din natur at levere et højt serviceniveau. Derudover ser vi gerne, at du:
- Har erfaring som receptionist – men ikke et krav
- Er detaljeorienteret, kvalitetsbevidst og brænder for at yde særdeles god service
- Er smilende og motiveret for at yde en ekstra indsats for hhv. kunde, gæst og kollega på alle niveauer
- Kan bevare overblikket og arbejde selvstændigt
- Taler og skriver både dansk og engelsk, samt god forståelse for de nordiske sprog
- Har erfaring med Outlook og Teams som arbejdsredskab er en fordel, men ikke et krav
- Kan sikkerhedsgodkendes
Da ISS og kunden har en mangfoldig medarbejdersammensætning, forventes det derfor, at du kan navigere på alle organisatoriske niveauer og kommunikere på tværs af faglighed.
Hvad kan vi tilbyde?
Du bliver ansat af ISS med en dagligdag hos vores kunde i Søborg. Du bliver en del af et ISS Team bestående af 25 ISS-medarbejdere, der er fordelt på forskellige servicelinjer. Udover dig vil der være to andre receptionister. Receptionen opfattes som husets hjerte, da man har en stor berøringsflade med alle husets brugere og øvrige gæster af huset.
Stillingen vil være på 37 timer om ugen og du vil indgå i en vagtplan mandag til fredag, hvor arbejdstiderne vil være fra kl. 07:00 til 17:00.
Ansøgning
Indsend dit CV, motiveret ansøgning og andre relevante dokumenter via linket 'Ansøg nu' hurtigst muligt og senest d. 15. September 2023. Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning i dag frem for i morgen – det kan være dig, vi leder efter.
Vi stræber efter at afvikle en inkluderende og retfærdig rekrutteringsproces og lige muligheder for alle kandidater. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Heidi Madsen, Receptionsleder på: 91 85 23 47.
Vi ser frem til at høre fra dig!
dk.issworld.com
#APlacetoBeYou #LI-DNI
Uddannelsesniveau: Ingen
Arbejdserfaring: 1/2-1 år
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
ISS Facility Services A/S, Gyngemose Parkvej 50, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://iss-world-services-as.contactrh.com/jobs/10868/41830877/da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5896145