ISS søger en Operations Manager med teknisk baggrund til kunde på Sjælland

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ansøgningsfrist: 1. marts 2024

 

Formår du at sikre en hurtig og professionel serviceleverance og samtidig arbejde med udvikling og effektiv implementering af initiativer? Besidder du et kommercielt mindset, og kan du samtidig lede andre til succes? Så er det måske dig vi søger som Operational Manager til at drive og udvikle en stor landsdækkende kontrakt i ISS.

 

Som Operational Manager vil dit primære ansvarsområde være at drive, optimere og udvikle den daglige serviceleverance på kontrakten, i overensstemmelse med kundens ønsker og den indgåede kontrakt. Dette vil du gøre gennem ledelse af dit Area Manager team med lokationer på hele Sjælland. Derudover vil du være en strategisk samarbejdspartner for ledergruppen, hvor du vil bidrage til at sikre en fortsat stærk kunderelation og løbende udvikle serviceleverancen på kontrakten, i overensstemmelse med kundens nutidige og fremtidige behov, indenfor blandt andet bæredygtighed og innovation. Du vil derudover være bindeleddet mellem kontrakten og øvrige supportfunktioner internt i ISS.

Hvem er du?

For at lykkedes er det afgørende, at du evner at skabe relationer og godt samarbejde på tværs af organisationer, niveauer og teams. Du kan se udviklingsmuligheder - og endnu vigtigere, så forstår du at konkretisere og implementere disse. Som leder inspirerer du til forandring, har et højt drive og trives i et energisk miljø, hvor du formår at skabe succes gennem et stærk team.

 

Du kan sige ja til følgende:

  • Leder teknisk baggrund, og gerne i kombination med kommerciel erfaring. 
  • Forretnings- og økonomiforståelse, opnået gennem drift og ledelse.
  • Nogle års praktisk erfaring med serviceopgaver og bygningsinstallationer, hvor det er naturligt for dig at sikre en høj kvalitet og lønsomhed i leverancen.
  • Bidrager konstruktivt med sparring og faglig udvikling i ledergruppen.
  • Erfaring med forandringsledelse er en fordel.

 

Derudover er du erfaren bruger af MS Office pakken. Du arbejder struktureret og formår at skabe struktur og proces for dine medarbejdere. Som person er du positiv og har godt humør, samt har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
Du bliver en del af et lederteam, der vægter vidensdeling, samarbejde og tillid højt. Du får gode muligheder for faglig og personlig udvikling på en kompleks kontrakt, med en kunde der vil samarbejdet og ønsker udvikling. Du bliver leder for dygtige og engagerede Area Managers, som er motiverede for at sikre høj kvalitet og en tilfreds kunde. 

Hvad kan vi tilbyde dig?

Vi tilbyder en spændende funktion i en af Danmarks største virksomheder. Du bliver en del af et forretningsområde i udvikling, hvor vi kontinuerligt arbejder på at løse opgaverne bedre og mere effektivt i dag end i går. Du indgår i et lederteam, kendetegnet ved den enkeltes faglige ekspertise, og hvor man sætter pris på at hjælpe hinanden, og altid er klar til sparring. I ISS er du en del af en virksomhed, hvor det er sjovt og inspirerende at går på arbejde, og hvor højt humør er velkomment.


Lønpakken inkluderer pensionsordning, sundhedsforsikring og firmabil. Ydermere får du en række personalegoder, som f. eks rabatordninger, firmaarrangementer, samt mulighed for at leje feriebolig i ind- og udland.

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst Head of Technical Operations - Kenneth Andreasen - kenneth.andreasen@dk.issworld.com Eller på tlf. 41 73 37 49 hverdage imellem kl: 13:00 - 14:00
 
 dk.issworld.com
#APlacetoBeYou #LI-DNI

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986618

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet