Jobineurope søger Jobkonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en proaktiv, resultatorienteret person med gode kommunikationsevner? JobInEurope søger en dynamisk og drevet Jobkonsulent til at blive en del af vores team. Du vil spille en central rolle i at udvide vores kundekartotek og skabe nye relationer til virksomheder. Hvis du har evnen til at komme i kontakt med mennesker og har en baggrund inden for rekruttering, vil vi meget gerne høre fra dig.

Om Jobineurope.eu

JobinEurope.eu er en virksomhed bosiddende i Danmark, som er dedikeret til at forbinde jobsøgere med spændende muligheder i hele Europa. Vi fungerer som et værktøj for personer, der ønsker at udforske karrieremuligheder, finde jobopslag og få adgang til væsentlige oplysninger om arbejdstilladelser, flytning og jobmarkeder i europæiske lande. Jobineurope.eu påtager sig ansvaret for jobsøgningsprocessen og gør det nemmere for kandidater at opdage og ansøge om stillinger, der matcher deres kvalifikationer og ambitioner. JobinEurope.eu er en one-stop destination for dem, der søger en karriere i Europa og fungerer som en bro mellem jobsøgende og arbejdsgivere, og med et stort juristkontor bag os, tilbyder vi ikke kun hjælp til jobsøgning, men udarbejder også ansøgninger til eksempelvis opholds- og arbejdstilladelser.

Job beskrivelse:

Som Jobkonsulent hos JobInEurope får du ansvaret for at etablere og pleje relationer til potentielle klienter. Dit primære fokus vil være at identificere og engagere sig med nye klienter og pleje disse forbindelser for at opbygge varige relationer.

Dine daglige aktiviteter vil omfatte:

 

Opsøgende arbejde: Kontakt potentielle kunder via telefonopkald og andre kommunikationskanaler.

Kundeengagement: Effektivt formidle værdien af JobInEuropes ydelser til potentielle kunder.

Relationsopbygning: Etablering og vedligeholdelse af stærke, langvarige kunderelationer.

Markedsundersøgelse: Hold dig orienteret om branchetendenser og markedsmuligheder.

Feedbackintegration: Samarbejde med ledelsen for at optimere vores service og strategier baseret på kundefeedback.

 

Kvalifikationer:

Vi søger kandidater, der besidder følgende kvalifikationer:

  • Stærke kommunikationsevner: Stærke kommunikationsevner er afgørende for denne stilling. Du bør være overbevisende, velformuleret og selvsikker i telefonen og i skriftlig korrespondance.
  • rekrutteringsbaggrund: En baggrund inden for rekruttering er en væsentlig fordel, da det vil hjælpe dig med bedre at forstå og formidle vores tjenester og engagere dig effektivt med potentielle kunder.
  • Målorienteret: Du skal være motiveret af mål og have et ønske om at nå og overgå dem.
  • Relationsdrevet: Opbygning og vedligeholdelse af stærke, tillidsbaserede relationer med kunder bør være en af dine styrker.
  • Proaktiv attitude: Du er initiativrig, arbejder godt selvstændigt, og er ikke bange for at følge op på leads.

 

Stillingen vil som udgangspunkt være aflønnet efter en provisionsaftale, som vi kan komme nærmere ind på ved første samtale.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på telefon 39692020 eller send en e-mail til zt@jobineurope.eu

Hvis ovenstående lyder interessant for dig, så send dit CV til info@jobineurope.eu

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Digital Web Solutions IVS, Vandtårnsvej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935547

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet