Key Account Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af rådgivende og relationsskabende salg, som skaber reel værdi for kunden? Vil du sidde med et produkt, som løser store hovedpiner for målgruppen? Og vil du være en del af en virksomhed, der vækstede sin omsætning fra 17 mio. i 2020 til 40 mio. i 2022?

Vi vokser og søger nye kollegaer til vores salgsteam, der kan tage ansvaret for:

  1. At opbygge en portefølje af de største danske virksomheder inden for en eller flere kundegrupperinger.
  2. At videreudvikle relationen og samarbejdet med eksisterende kunder, der falder inden for dine tildelte kundegrupperinger.
  3. At bidrage til Ofirs vækstrejse gennem godt kollegaskab og en professionel tilgang til markedet.

Du vil referere direkte til vores Salgschef, Stephen Becker, og blive en del af et professionelt salgsteam på 10 personer.

Dine arbejdsopgaver og dit impact

Selvom kalenderen siger 2023, så markedsfører de fleste virksomheder stadig deres job, som de gjorde i 00’erne: Udelukkende på jobportaler.

Det skal du hjælpe os med at ændre. For selvom Ofir driver Danmarks andenstørste jobportal, så er vi meget mere end det. Vi er nemlig Danmarks førende specialister i multikanal-jobannoncering. Det betyder, at vi markedsfører vores kunders job på Google, Facebook, LinkedIn, Ofir.dk, m.v.

Denne tilgang skaber resultater for vores kunder og er baggrunden for vores vækst.

Som Key Account Manager ligger der en stor opgave i at uddanne markedet i vores løsning. De fleste sidder fast i måden, de altid har gjort tingene på – og har i mange tilfælde accepteret, at de ikke kan komme i mål med deres rekrutteringer.

Her bliver du deres redning. For vores jobkampagner kan give dem resultater, som de ikke er vant til, og derved fjerne deres rekrutteringshovedpiner.

Lad os blive lidt mere konkrete på de tre områder, som du skal tage ansvar for:

  1. Opbygning af portefølje

Ofir er en challenger. Vi skal tage markedsandele og blive markedsleder. En Key Account Manager rolle hos os indebærer derfor en god portion opfølgende salg, da vi jo skal ud at vinde mere marked. I takt med at du opbygger din egen portefølje, vil andelen af nysalg selvsagt blive mindre.  

  1. Videreudvikling af eksisterende kunder

Ofir har allerede over 1000 kunder, og samarbejdet til disse kunder skal selvfølgelig videreudvikles, således kunden får de bedste resultater. Dette kræver god stakeholder management og solide kompetencer inden for relationsdannelse.

  1. Godt kollegaskab og professionel tilgang til markedet

Selvom der er fart over feltet, så gør vi tingene ordentligt. Der skæres ikke hjørner – hverken internt eller eksternt. Det er vigtigt for os, at vores kunder møder en rådgiver, der har interesse i, at kunden skal opnå succes – og ikke vælge Ofir for enhver pris. Ligeledes er det vigtigt, at vi har en kultur, hvor vi hjælper og gør hinanden bedre.

What’s in it for you?

I Ofir tror vi på, at størstedelen af din løn ikke skal ligge i provision og bonus. Vi giver derfor kun en mindre bonus og i stedet en højere grundløn, således du kan slippe for at være presset af tanken om, du kan betale dine regninger den næste måned – og i stedet fokusere på at hjælpe dine kunder med at opnå deres mål. Vi har fokus på opnåelsen af store resultater på den lange bane, fremfor det hurtige salg.

Derudover tilbyder vi:

  • En fantastisk frokostordning fra Meyers med mulighed for at tage aftensmad med hjem.
  • Veludstyret fitnesslokale til fri afbenyttelse.
  • God beliggenhed tæt ved offentlig transport og egen parkeringsplads.
  • Direkte reference til en erfaren Salgschef.
  • Den personlige og faglige udvikling, der følger med vores store vækstplaner.
  • At få 45 ambitiøse kollegaer, som alle brænder for at gøre Ofir til markedsleder.

 

Sådan søger du nemt jobbet

Jobsøgning skal være nemt. Du skal derfor ikke bruge tid på at skrive en motiveret ansøgning, men blot uploade dit CV (eller linke til din LinkedIn) og skrive et par sætninger om, hvorfor du kan blive en succes i rollen. 

Ser vi et potentielt match, giver Stephen Becker (Salgschef) eller Amanda Mehdi (Rekrutteringsmanager) dig et kald som en indledende samtale.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du skrive til Stephen Becker på stephen.becker@ofirjob.dk

Bliv klogere på din kommende arbejdsplads: Ofir.dk

Ja, nu bliver det lidt tørt og faktuelt, men vi vil gerne fortælle lidt om os: Ofir A/S er en del af den børsnoterede mediekoncern North Media A/S. Det betyder, at vi har ordnede forhold, har adgang til kapital og har et tværgående samarbejde med de andre virksomheder i koncernen, herunder bl.a. FK Distribution, BoligPortal og Bekey.

Hver måned hjælper Ofir virksomheder med at besætte +45.000 job og +400.000 kandidater med at finde de rette job at ansøge. Vi er dog meget mere end en jobportal. Vi er Danmarks største Google For Jobs partner. Vi er de førende i jobannoncering på Facebook, Instagram og LinkedIn. Og så har vi Danmarks største kandidatdatabase med over 380.000 kandidater, der abonnerer på jobmatches. Vores tilgang er, at jobannoncering skal eksekveres som marketing, og derfor markedsfører vi vores kunders job på tværs af vores stærke produktportefølje. Denne tilgang gør, at vi har været på en vild vækstrejse de sidste år - og vi har planer om at fortsætte den.


Se mere på vores ansøgersite: https://salg.ofir.com



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ad379bad)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ofir A/S, Gladsaxe Møllevej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955745

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet