Konsulent til implementering af nye teknologier i social- og sundhedssektoren

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Staben i Social- og Sundhedsforvaltningen søger en energisk og erfaren konsulent med personlig gennemslagskraft og lyst til at arbejde med alle de processer, som en god implementering af nye teknologier kræver.

Hvis du har erfaring med at implementere digitale og hverdagsteknologiske løsninger og har kompetencer inden for projektstyring, ideudvikling og analyse af behov og arbejdsgange, så kan vi tilbyde et spændende og afvekslende job i et miljø med gode kollegaer.

Kompetencer og opgaver
Vi søger en kollega, der har gode samarbejdsevner og lyst til at arbejde tæt sammen med medarbejdere, ældre borgere og mennesker med handicap, som skal bruge de nye løsninger. Vores nye kollega skal kortlægge og analysere eksisterende arbejdsgange, afprøve og implementere hverdagsteknologier i samarbejde med brugerne og evaluere forandringen. Du må gerne have organisatorisk indsigt, forståelse for forandringsprocesser og være i stand til at opbygge og facilitere et netværk af fagpersoner til at understøtte processerne omkring brugen af hverdagsteknologi. Du skal kunne udfordre praksis og være synlig de steder, hvor teknologien skal implementeres. Du skal være nyskabende, opsøgende i forhold til alternative løsninger og kunne motivere medarbejdere til at forandre praksis.

Alt afhængig af dine kompetencer vil der være projektopgaver inden for eksempelvis telemedicin, kommunalt PRO, anvendelse af sensorer i forbindelse med pleje af inkontinente borgere, OPI-projekter og digitalt tilsyn. Derudover vil du indgå i opgaver, som omhandler vores hverdagsteknologilejlighed samt andre ad hoc opgaver.

Du har en relevant akademisk baggrund, fx inden for sociologi, antropologi, sundhedsteknologi eller en sundhedsfaglig/pædagogisk baggrund med relevant efter- eller videreuddannelse på master- eller kandidatniveau.

Vi forventer, at du:

  • er nysgerrig og har interesse for og flair for teknologi
  • har analytiske evner og kan skabe overblik over processer
  • har viden og erfaring inden for social- eller sundhedsområdet
  • er i stand til at levere korte og præcise beslutningsgrundlag
  • er dygtig til at samarbejde
  • kan facilitere og udvikle netværk på tværs af faggrupper og har erfaring med projektledelse

Lidt mere om din nye arbejdsplads / vi tilbyder
Arbejdet som konsulent er forankret i Staben i Social- og Sundhedsforvaltningen, som består af tre enheder; Administration og Udvikling, Digitalisering og Hverdagsteknologi samt Økonomi og Styring. I Staben er vi optaget af at samarbejde på tværs og levere en relevant og helhedsorienteret stabsunderstøttelse. I Staben arbejder i alt ca. 90 medarbejdere.

Digitalisering og Hverdagsteknologi består af 15 medarbejdere, som arbejder i 3 teams, hvor Hverdagsteknologiteamet er det ene. Du og dit team har base på Rådhuset, men du vil også tit befinde dig på pleje- og botilbud i kommunen, i hjemmeplejen eller andre steder, hvor man skal til at tage ny teknologi i brug.

Social- og Sundhedsforvaltningen består, udover Staben, af Borgerservice, Unge og Beskæftigelse (BUB), Sociale Tilbud og Indsatser (STI) og Sundheds- og Rehabiliteringsafdelingen (SR) og beskæftiger i alt ca. 2.800 medarbejdere.

Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en 37 timers stilling. Tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi er en arbejdsplads med gode muligheder for hjemmearbejde.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer senest den 15. december.
1. samtalerunde er planlagt den 17. december og 2. samtalerunde bliver den 19. december.

Vil du vide mere?
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Digitalisering og Hverdagsteknologi Anne Skjoldan telefon 39 57 55 26/24 90 23 12 eller sofasp@gladsaxe.dk.

Du kan læse mere om Gladsaxe kommune og Social- og Sundhedsforvaltningen på hjemmesiden.

Gladsaxe er den første kommune i Danmark, der har indarbejdet FN’s verdensmål i alt, hvad vi gør. Med verdensmålene som ramme arbejder vi for social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed og grøn omstilling. Det gør vi, fordi vi ønsker at gøre en forskel lokalt, der bidrager til en bæredygtig udvikling globalt.
Du kan læse mere om vores arbejde med FNs verdensmål i Gladsaxestrategien.


I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn/identitet, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Gladsaxe Kommune, Rådhus Alle, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6156672

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet