Kontorassistent til direktions- og bestyrelsesrelateret arbejde (barselsvikariat)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Leder du efter ny faglig og personlig udvikling i din rolle som kontorassistent? Er du motiveret for at være bindeled i en bred vifte af opgaver, som praktisk hjælp til direktionens og bestyrelsens arbejde i en børsnoteret koncern? Så har vi måske det perfekte job til dig i North Medias direktionssekretariat.

North Media A/S er en børsnoteret koncern, der skaber og udvikler volumenforretninger med fokus på platforme og services, der gør hverdagen nemmere for de danske forbrugere. Vi søger en ansvarlig og struktureret barselsvikar til stillingen som kontorassistent med ansvar for at assistere og varetage praktiske og administrative opgaver med henblik på at betjene bestyrelsen, koncerndirektionen samt direktører i datterselskaber.

Om Jobbet
Du vil indgå i et tæt samarbejde med vores leder af direktionssekretariatet, og dine arbejdsopgaver vil afspejle de administrative aktiviteter, som er aktuelle for direktionen og bestyrelsen i løbet af året samt de projekter, som prioriteres løbende.

Dine primære ansvarsområder vil være at:

  • forberede og færdiggøre materiale i Word og Adobe PDF i forbindelse med møder, projekter og rapporter. Dette inkluderer også korrekturlæsning for at sikre, at alt materiale er fejlfrit og professionelt præsenteret,
  • opdatere og vedligeholde koncernens website, der er bygget på WordPress-platformen. Det indebærer at sikre, at indholdet er opdateret og relevant samt at løse eventuelle tekniske problemer,
  • opdatere materialer og arbejde i forskellige IT-systemer (Admincontrol, CIMS, MS Teams),
  • udføre forefaldende kontoropgaver, som eksempelvis koordinering af og forberedelse til møder, arkiveringsopgaver, print mv.

Om dig
Du har erfaring som kontorassistent og foretrækker en alsidig hverdag med mange forskelligartede opgaver i løbet af en dag, hvor du uhindret kan skifte mellem opgaver uden at tabe overblikket. Du har en gymnasial eksamen og har måske også gennemført en uddannelse som kontorelev med speciale inden for administration. Du er motiveret til at yde en professionel og imødekommende service – også i en til tider meget travl hverdag. Du har integritet og er følelsesmæssigt selvbehersket med fokus på det saglige.


Vi forventer, at du:

  • evner at arbejde selvstændigt med fokus på høj kvalitet,
  • fordyber dig i detaljen for at tilsikre et fejlfrit resultat,
  • befinder dig godt med rutineprægede arbejdsopgaver, som udføres med stor ansvarsfølelse,
  • er erfaren bruger af officepakken, særligt Word,
  • har nemt ved at sætte dig ind i brugen af nye IT-systemer,
  • er stærk i dansk retskrivning og kan begå dig i skriftlig engelsk.

Erfaring med WordPress og Adobe PDF vil være en fordel. Du får naturligvis en grundig introduktion til jobbet, så du føler dig godt rustet til at få succes med dit ansvarsområde.

Hvad kan vi tilbyde dig?
North Media A/S har i mere end 50 år været en effektiv og innovativ virksomhed, som er førende på sine forretningsområder i Danmark. Vores hovedkontor ligger i Søborg, hvor vi deler lokaler med vores forretninger, Ofir og Bekey. Her tilbyder vi dig:

  • at blive en del af en ambitiøs og fremadskuende koncern, der er midt i en rivende udvikling,
  • personlig og faglig udvikling, i tråd med vores ambitioner,
  • en god beliggenhed tæt ved offentlig transport og masser af frie parkeringspladser,
  • en fantastisk frokostordning fra Meyers med mulighed for at tage aftensmad med hjem,
  • et fitnesslokale til fri afbenyttelse.

Ordentlighed og grundighed kendetegner vores arbejde i North Media, der er en god arbejdsplads med respekt for den enkelte medarbejder. Mit arbejde er meget ansvarskrævende og der er en gensidig tillid til, at det arbejde vi udfører, lever op til virksomhedens kvalitetskrav. Selvom vi har hver vores ansvarsområder, er vi afhængige af hinanden og hjælper hinanden i løsningen af forskellige opgaver. Det arbejde vi udfører er supervigtigt og med at skabe de bedst mulige rammer for bestyrelsen og direktørerne, hvilket giver en høj grad af mening i arbejdet. Der er rig mulighed for personlig udvikling - jeg har på kort tid oplevet at have fået væsentlig flere og vigtigere opgaver. Hvis du er klar til at påtage dig mere ansvar og gør opmærksom på det, så får du lov.

Carina Bülow Hinrichsen,
Kontorassistent

Formalia
Ønsket opstart: Omkring den 2. januar 2024
Arbejdssted: Gladsaxe Møllevej 28, 2860 Søborg (lige ved Gladsaxe Trafikplads).
Ansættelsesvilkår: Barselsvikariat på 37 timer ugentligt med fratrædelse den 31. december 2024

Rekrutteringsprocessen
Har vi vakt din interesse, så send en motiveret ansøgning i dag. Vi holder jobsamtaler løbende og tilstræber os på at give tilbagemelding til alle kandidater løbende i processen. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Leder af direktionssekretariatet Sisi Cohrt på telefon 6196 2054 eller mail  sisi.cohrt@northmedia.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5cd35738)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

North Media A/S, Gladsaxe Møllevej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934445

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet