BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Lidt om os
Råd og Indsats er det team i Gladsaxe kommune, der hjælper vores socialt udsatte borgere, oftest i akutte situationer. Vi udfører primært opgaver tilknyttet Servicelovens §§ 12, 80, 85a, 99, 109 og 110, herunder myndighedsindsats for borger på herberg og krisecenter og 85a, opsøgende besøg i forbindelse med bekymringshenvendelser, støttekontaktperson indsats, CTI/ ICM-indsats i forlængelse af ophold på herberg mm. Der er derfor tale om både myndighed og udfører opgaver, og dermed en variation af udekørende og mere administrative opgaver.
Vores målgruppe, har en varieret kompleksitet af udfordringer/ behov for tværfaglig indsats. Vores indsatser er derfor oftest koordinerende, afklarende, stabiliserende og midlertidige.
Spændfeltet i vores opgaveløsning er både meget bredt og varieret, hvilket stiller krav til vores faglige kunnen og fleksibilitet i opgaveløsningen.
Organisatorisk er Råd og Indsats samorganiseret med Gladsaxe Kommunens Akut Boligformidling og vi er samlet et team på 12 medarbejdere med forskellige fagligheder. Vi er en del af Sociale tilbud og Indsatser.
Vi har i Råd og Indsats tætte samarbejdsrelationer til kommunens øvrige tilbud herunder; beskæftigelsesområdet, øvrig voksenmyndighed og udfører, væresteder mv.
Om dig
- Har en relevant uddannelsesbaggrund, f.eks. socialrådgiver, socialformidler, SOSUassistent, eller (social)pædagog
- Har erfaring med udsatte borgere, og trives med at arbejde relationelt og koordinerende. Samt formår at møde den enkelte borger i hver deres særlige livssituation
- Trives i en hverdag hvor ikke 2 dage er ens, og hvor der ofte er mange bolde i luften som skal gribes
- Har gode samarbejdsevner og kan arbejde tværfagligt og på tværs af sektorer
- Tager medansvar for, at vi har et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder dig
- et job med dedikerede kollegaer som alle drives af at understøtte borgere i en svær livssituation
- en organisation som har fokus på faglig kvalitet, i samspil med gode og pragmatiske løsninger til gavn for borgerne
- et afvekslende job med en høj grad af frihed til at planlægge din arbejdsdag
- et team med en uformel tone
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat 1. november 2024.
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst efter principperne om Ny Løn.
Gladsaxe Kommune har fleksibel arbejdstid og en række personalegoder målrettet den sunde arbejdsplads.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Råd og Indsats Jannie Olsen på telefon 20 30 69 57.
Ansøgningsfrist
Mandag den 23. september 2024
Vi forventer at holde samtaler torsdag den 26. september 2024
Gladsaxe er den første kommune i Danmark, der har indarbejdet FN’s verdensmål i alt, hvad vi gør. Med verdensmålene som ramme arbejder vi for social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed og grøn omstilling. Det gør vi, fordi vi ønsker at gøre en forskel lokalt, der bidrager til en bæredygtig udvikling globalt.
Du kan læse mere om vores arbejde med FNs verdensmål i Gladsaxestrategien.
I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn/identitet, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
SSF BSA, Gladsaxevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6110548