BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om stillingen:
Vi søger to engagerede økonomipartnere til afdelingen ”Økonomi og Data” i Børne- og Kulturforvaltningen i Gladsaxe kommune. Stillingerne er placeret i det nye team ”Økonomipartnere” og består - udover dig - af seks økonomipartnere og en teamleder.
Økonomipartnerne understøtter kommunens 10 folkeskoler, 10. klasse og ungdomsskolen, biblioteksområdet samt Ung i Gladsaxe (ungdomsklub) primært med opgaver inden for økonomistyring og løn- og personaleadministration. Arbejdet foregår med base på rådhuset, men i et tæt samspil med de institutioner, man bliver partner for og besøger som del af opgaveløsningen.
I teamet er der et godt samarbejde blandt kollegaer med tæt sparring om de opgaver, vi skal understøtte institutionerne i. Udgangspunktet er et stærkt fagligt fællesskab med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af opgaverne i en afvekslende hverdag.
Som økonomipartner er man fast partner for decentrale enheder – for disse stillinger er opgaven understøttelse af to folkeskoler pr. medarbejder.
Vi søger en økonomiparter, der:
- Har erfaring med økonomistyring og personaleadministration - gerne indenfor skoleområdet
- Er faglig dygtig og har et godt overblik
- Kan arbejde selvstændigt og er medskaber af en professionel samarbejdskultur
- Er nysgerrig på sin egen og kollegers praksis
- Vægter relationer højt og bidrager til et godt arbejdsmiljø
- Vil være med til at udvikle vores nye team
Som økonomipartner for to folkeskoler vil du - i samarbejde med skolernes ledelse - varetage opgaver inden for:
- Budgetlægning og budgetopfølgning – Vi anvender ØS-indsigt og NEM-Økonomi.
- Økonomistyring og nøgletal til ledelse og skolebestyrelse.
- Personaleadministration, herunder løn, overenskomster og arbejdstidsaftaler – Vi anvender Silkeborg Data.
- Planlægning af skoleår, herunder ressourceberegning i forhold til antal årsværk, dannelse af opgaveoversigter til lærere og pædagoger m.m. Vi anvender TRIO.
- Indberetning af data til fx STIL og Danmarks statistik.
Vi kan tilbyde:
- Et positivt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer, der hjælper hinanden.
- Et fagligt fællesskab, hvor vi ønsker at løse opgaver med høj kvalitet, skabe overblik og hvor vi sparrer i fællesskab om, hvordan vi kan udvikler og forbedre opgaveløsningen.
- En fleksibel arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejdsdage.
- En ledelse, der er tilgængelig, lægger vægt på dialog og hvor man får hjælp, når der er behov.
Løn- og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst med HK.
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte teamleder, Lene Stuhr, på telefon 39 57 35 01 eller mobil: 21 76 40 02 mandag og tirsdag i uge 30, samt hele uge 31 og herefter. Herudover afdelingsleder, Emil Bagger Nielsen, telefon 31 22 96 11.
Ansøgningsfrist 15. august 2024. Der forventes afholdt samtaler i slutningen af august.
Stillingen er med tiltrædelse pr. 1. oktober 2024.
Stillingen er på fuld tid.
Gladsaxe er den første kommune i Danmark, der har indarbejdet FN’s verdensmål i alt, hvad vi gør. Med verdensmålene som ramme arbejder vi for social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed og grøn omstilling. Det gør vi, fordi vi ønsker at gøre en forskel lokalt, der bidrager til en bæredygtig udvikling globalt.
Du kan læse mere om vores arbejde med FNs verdensmål i Gladsaxestrategien.
I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn/identitet, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
BKF Sekretariat og Politisk betjening, Rådhus Alle, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081836