Passioneret IT Service Delivery Manager til at skabe effektive digitale løsninger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ansøgningsfrist: 15. oktober 2023


Er du en erfaren IT Service Delivery Manager, der kan sikre den optimale serviceoplevelse? Har du flair for at styre og optimere licensporteføljer? Og vil du være med til at drive vores Service Delivery funktion til nye højder gennem stærkt samarbejde med leverandører? Så er du måske vores nye IT-kollega i ISS Facility Services Danmark, som vi søger til vores hovedkontor i Søborg.


ISS Danmark søger en skarp IT Service Delivery Manager til verdens største facility management virksomhed. Som led i vores OneISS strategi arbejder ISS på at styrke vores position som den både danske og globalt førende leverandør inden for facility services, ved at skærpe vores fokus på nøglesegmenter, accelerere teknologiinvesteringer og kontinuerligt udvikle vores globale driftsmodel.

 

Bliv vores IT Service Delivery Maestro med en spændende og alsidig hverdag

Som Service Delivery Manager vil du spille en afgørende rolle i at sikre den smidige levering af vores tjenester. Du vil få ansvaret for servicekvaliteten og brugeroplevelserne, hvor du skal sikre, at alle IT-services fungerer optimalt for dine ISS-kolleger. Dertil er det vigtigt, at du overvåger og evaluerer på den samlede serviceleveringsydelse for at sikre effektivitet og kundetilfredshed.


Du bliver ansvarlig for at opbygge og vedligeholde et stærkt samarbejde med leverandører, hvilket indebærer sikring af de bedste aftaler, stabile og tidsbesparende leverancer samt driften af vores IT Asset management system. Du bliver også ansvarlig for en stor licensportefølje, der kontinuerligt udvikler sig.  Du skal sikre korrekt licenshåndtering, herunder overholdelse af licensaftaler og optimering af licensudgifter. Det er essentielt, at licensporteføljen målrettes vores brugere, således vi sikrer den rette opkrævning af licenser.

 

Du skal være på forkant med at identificere potentielle problemer og risici i serviceleveringsprocessen og udvikle strategier til at forhindre dem. Dette forudsætter samtidigt, at du er opdateret på den seneste viden om nye teknologitrends og muligheder, således du kan rådgive ledelsen om passende IT-services, både økonomisk og teknologisk.


Du bliver en del af vores IT Service Desk team på 8 medarbejdere, hvor du vil samarbejde på tværs af vores IT-afdeling på 30 dygtige og ambitiøse kolleger, der værdsætter faglig sparring for at finde de bedste løsninger. Stillingen er placeret på vores danske hovedkontor i Søborg.

 

Skarp service delivery profil med flair for asset- og stakeholder management

Kernen i vores forretning er mennesker. Derfor er din tilgang til kolleger og stakeholders vigtigt for os for at støtte hinanden, udvise respekt samt være til rådighed for sparring og videndeling.


Som vores IT Service Delivery Manager forestiller vi os, at du besidder en kombination af følgende kompetencer og erfaring:

  • Erfaring med service delivery management, asset styring, licenskontrol og forhandling med leverandører.
  • Flere års erfaring inden for IT-service, gerne fra en større virksomhed.
  • Solidt kendskab til Microsoft teknologier og Office365-pakken.
  • Erfaring med at supportere mobile platforme såsom Android og iOS.
  • Flydende på dansk og engelsk, både i skrift og tale.


Derudover er du struktureret og proaktiv, og forstår vigtigheden af at dokumentere, styre og optimere serviceleveringsprocesser. Du har fremragende kommunikations- og samarbejdsevner, hvilket fremgår på alle organisatoriske niveauer. Du leverer enestående service, og det er en selvfølge for dig i dit daglige arbejde. Du arbejder selvstændigt du trives i et dynamisk miljø med afveksling i opgaverne. Afslutningsvis er du en teamplayer med stort T og bidrager til god stemning i teamet.

 

Vi tilbyder

Bliv en del af en global virksomhed og verdens førende udbyder af facility services. Hos os får du 350.000 kolleger globalt og 6.000 i Danmark, som er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support services, ledelse og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service, hvor vi fokuserer på at levere de bedste facility services og skabe den arbejdsplads, som vores kunder drømmer om.

 

Vi tilbyder dig en interessant og udfordrende stilling, dygtige og ambitiøse kolleger samt spændende karriere- og udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye jobs på tværs af organisationen.

 

Vi tilbyder et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse, høj faglighed og en uformel kultur med humor, åbenhed og plads til et godt grin.

 

Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke, der indeholder pensionsordning, sundhedsforsikring, feriedage og andre fordele. Derudover får du forskellige personalegoder, såsom rabatordninger, feriehusprogram i Danmark og udlandet samt et godt socialt netværk.

 

Ansøgning

Indsend dit CV, motiveret ansøgning og andre relevante dokumenter senest den 15. oktober 2023. Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning i dag frem for i morgen – det kan være dig, vi leder efter.


Vi stræber efter at afvikle en inkluderende og retfærdig rekrutteringsproces og lige muligheder for alle kandidater. Hvis du har spørgsmål til stillingen eller har brug for assistance i rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte Christian Lomholt Rasmussen, IT Service Desk Manager, på +45 20 24 10 33.


Vi ser frem til at høre fra dig!

 

#APlaceToBeYou

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921070

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet