Projektkonsulenter der brænder for affaldssortering til Affaldsindsamling og Sortering i Teknik- og Miljøforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at blive en central figur i at nå Københavns ambitiøse mål på ressource- og affaldsområdet samtidig med, at du gør det nemmere for københavnerne at komme af med alt deres affald?

Stillingen som projektkonsulent bringer dig ud i virkeligheden, hvor du implementerer konkrete affaldsløsninger med københavnerne, viceværter og affaldsansvarlig.

Om jobbet og dine arbejdsopgaver
Med vedtagelsen af kommunens Ressource- og Affaldsplan 2024, Cirkulær København har København fået en målsætning om, at 70% af alt husholdningsaffald skal genanvendes. For at affaldet kan blive genanvendt, skal københavnerne kunne aflevere det i de rette beholdere i deres gårde – hvor der ofte er sparsomt med plads, og hvor affaldet ikke altid har 1. prioritet. Vi er nået langt, men vi skal nå endnu længere, og det gør vi ved at arbejde med flere indsatser. Vi skal afskaffe store container til affald og se på, hvordan vi kan ændre affaldsskakte i Københavns ejendommene for at få endnu mere til genanvendelse. Derudover skal vi have dialog om sorteringsudstyr hos den enkelte borger, for at få endnu mere affald til genanvendelse. Det kræver en struktureret, dedikeret og pragmatisk indsats at nå i mål med dette – og derfor søger vi fire nye kollegaer, der kan bidrage med viden og erfaring og har lysten til at gøre en forskel.

Du bliver en del af et stærkt projektkonsulentteam, der understøtter Københavns affaldsprojekter. Konsulentteamet er sammensat af en masse forskellige fagligheder, og det er kendetegnende for teamet, at der sker en høj grad af erfaringsudveksling på daglig basis – på kryds og tværs af opgaver. Netop vores forskellighed i baggrund og erfaring er en kæmpe styrke, når det drejer sig om at finde gode løsninger på opgaver i byen – ude i virkeligheden, der nogle gange er lidt vanskelige.

Om dig
Du har måske erfaring med håndtering af affald, arbejdet med udrulning af projekter, været selvstændig eller prøvet noget helt fjerde, hvor du dagligt har jongleret borgernes behov op mod nogle overordnede mål og retningslinjer. Du har en rigtig god fornemmelse for, hvordan man møder folk i øjenhøjde og hurtigt får opbygget tillid hos alle – borgere, viceværter og renovatører, så I sammen via dialog kan finde frem til de rigtige løsninger. Du interesserer dig for beboeradfærd, og hvordan vi sikrer at udrulningen af nye tiltag rammer den enkelte borgers hverdag bedst mulig. Du forstår, at vi skal arbejde effektivt, så vi hjælper så mange københavnere som muligt, og du bliver nemt fortrolig med forskellige IT-systemer. Og endelig har du forståelse for – og respekterer – at aftalte procedurer, arbejdsgange og forvaltningsloven er rammer, som vi alle skal efterleve.

Herudover er det et plus, hvis du

  • kan arbejde systematisk, struktureret og løsningsorienteret
  • har erfaring med driftsopgaver
  • kender til affaldsområdet
  • trives i et travlt og uformelt miljø
Om os
Enheden Affaldsindsamling og sortering består af 37 medarbejdere, der arbejder med kundebetjening og data vedr. affaldsindsamlingen i København og implementering af projekter i Cirkulær København. Vi er en enhed, hvor der er højt til loftet og god stemning, og hvor du vil opleve en stor grad af frihed under ansvar i forhold til den daglige opgaveløsning. Vi taler åbent om tingene og ved, at vi alle skal bidrage til at skabe og bibeholde en god arbejdsplads. Og så er vi topengagerede, når det drejer sig om at levere god kundeservice og understøtte og sikre, at København når sine ambitiøse mål på ressource- og affaldsområdet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse er efter gældende overenskomst og i øvrigt efter forhandling med den faglige organisation. Vi har en 37 timers arbejdsuge inkl. frokost, og vi har flextid.

Ansættelsesstedet er Teknik- og Miljøforvaltningen, Klima og byudvikling, Affaldsindsamling og Sortering, Njalsgade, 2300 København S.

Bemærk at der er tale om midlertidige stillinger frem til den 31. januar 2024. Forventet tiltrædelse den 1. september 2023 eller hurtigst muligt.

Mere information
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Anita Ringsing på 2480 2455.

Søg via linket senest søndag den 18. juni 2023
Vi holder ansættelsessamtaler den 22. juni 2023.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192206&DepartmentId=23061&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840291

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet