Rekrutteringskonsulent med interesse for employer branding i PET

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Søborg, Politiets Efterretningstjeneste

Vil du arbejde med rekruttering og employer branding?

Som rekrutteringskonsulent i HR hos PET skal du fordybe dig i vores nye employer branding strategi og arbejde med målrettede indsatser, så vi sikrer, at de rette kandidater finder vej til os. Du kan se frem til at samarbejde med ledere og medarbejdere på tværs af hele organisationen.

Bliv en del af rekrutteringsprocessen fra A-Z

Du bliver en del af vores rekrutteringsteam, som er placeret i HR. I rekruttering har vi ansvaret fra ansøgning til ansættelse, og vores opgaver består af at understøtte ledere på tværs af PET, når vi skal rekruttere nye kollegaer til huset. Det betyder, at du skal hjælpe lederne med at skrive præcise stillingsopslag og målrette opslagene til de ønskede kandidater. Vi har derfor en bred samarbejdsflade, når vi til dagligt indgår i tæt samarbejde med hele huset for at skabe de bedste forudsætninger for en god rekrutteringsproces.

Som rekrutteringskonsulent i PET vil du møde en bred række af opgaver. Det kan være alt fra planlægning af et rekrutteringsforløb, afholdelse af samtaler til kvalitetssikring af annoncer, deltagelse på karrieremesser på diverse uddannelsesinstitutioner og udarbejdelse af digitale kampagner og annoncer til LinkedIn og andre relevante kanaler. Du vil også komme til at have en tæt dialog med vores kommunikationsafdeling, når vi skal have vores employer branding-indsatser ud at leve. Her vil du bl.a. skulle hjælpe med at udvikle opslag til diverse kanaler, som vil kræve din kreativitet og gode formuleringsevner.

Vi tilbyder dig et fællesskab med mange forskellige fagligheder

Vores arbejdsplads er som ingen andre. Som rekrutteringskonsulent i PET bliver du en del af et fællesskab, som hver dag arbejder for at sikre Danmarks og Rigsfællesskabets sikkerhed. Du får en masse dygtige kollegaer, der vil se frem til at samarbejde med dig og skubbe til din udvikling, ligesom de forventer, at du gør det samme ved dem. I PET investerer vi i at udvikle og dygtiggøre vores ledere og medarbejdere.

Hvis du vil vide mere om vores arbejde, kan du besøge vores hjemmeside her.

Dit nye arbejdssted bliver på Klausdalsbrovej 1 i Søborg, tæt på offentlig transport. Her har vi bl.a. eget fitnesscenter, en aktiv personaleforening og mange sociale arrangementer som fælles træninger, fredagsbarer, fester og julekonkurrencer. Derudover får du fleksible arbejdstider, og mulighed for en 4-dags arbejdsuge.

Du er dedikeret og motiveret for at arbejde med employer branding

Vi forestiller os, at du har 1-2 års erfaring fra en relevant stilling. Måske har du en uddannelse inden for HRM eller kommunikation, men dette er ikke et krav. I stedet lægger vi vægt på din nysgerrighed og dit mod på at lære nyt og udvikle dig. Du kan også være nyuddannet.

Derudover ser vi gerne at:
• Du er udviklingsorienteret og kreativ
• Du har lyst til at indgå i et tæt samarbejde med vores kommunikationsafdeling og ledere på tværs af huset.
• Du har lyst til at udvikle dine kompetencer inden for rekruttering og employer branding.
• Du kan lide at skrive og ser det som en selvfølge at målrette dine tekster og budskaber til den rette modtager og de rette kanaler.
• Du har kendskab til eller erfaring med at bruge LinkedIn, herunder Campaign Manager.
• Du har samtaleerfaring eller har lysten til at lære at blive en dygtig samtaleleder.


Når vi ansætter, kigger vi efter dedikation, gode samarbejdsevner, iderigdom, god dømmekraft, en positiv tilgang til udfordringer samt evne til at gennemskue store mængder information og løse nye opgaver. Det er nogle af de fællestræk, som alle ansatte i PET besidder. Du kan læse mere om vores ansættelsesproces og hvad vi kigger efter her.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsesstart pr. 1. juni 2024.

Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen. Det betyder, at ligesom vi ikke fortæller nogen, at du har søgt en stilling hos os, bedes du tilsvarende ikke dele denne oplysning med nogen.

Det er en forudsætning for ansættelse i PET, at du kan
sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Som sikkerhedsgodkendt forventes det i øvrigt, at du udviser særlig omhu, dømmekraft, loyalitet, og at du er særligt opmærksom på din tavshedspligt i forhold til klassificeret information og information af beskyttelsesmæssig interesse.

Kontakt og ansøgning

Vi forventer at påbegynde samtaler i uge 15.

Du er velkommen til at kontakte os på mail hr-rekruttering@politi.dk for yderligere information eller spørgsmål eller telefon +45 24 62 18 45 på hverdage mellem kl. 08:00-15:00.

Når du søger en stilling hos PET, giver du samtidig lov til, at vi må indhente dit CPR-nummer via CPR-registeret med henblik på identifikation af dig i forbindelse med rekrutteringsprocessen. Vi indhenter dit CPR-nummer med det formål, at vi sikkert kan fremsende relevante og nødvendige dokumenter til dig via Digital Post.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist: 1. april 2024

Træd ind i en lukket verden, der åbner nye døre. Uanset hvem du er og hvilken baggrund du har, så har vi brug for dig og det du kan. Vores formål er at afværge trusler, terror og spionage. Når faren truer, så rykker vi sammen om at passe på rigets sikkerhed. Vi arbejder for dig – vil du arbejde for os?

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Politiets Efterretningstjeneste, Klausdalsbrovej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013797

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet