Salgschef for professionelle kunder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bekey er Danmarks ledende leverandør af sikre, digitale adgangsløsninger til professionelle og private - og vores ambitioner er skyhøje. Så vil du med på en vækstrejse, og er du strategisk, taktisk og teknisk velfunderet, så er du måske Bekeys nye salgschef til de professionelle kunder.

Hos Bekey fokuserer vi på at skabe innovation inden for områder, hvor den fysiske nøgle nemt kan erstattes med en mere sikker og digital løsning. Du vil som Bekeys nye salgschef for professionelle få en nøglerolle i vores vækstrejse, hvor du med reference til CEO’en får det kommercielle ansvar for vores professionelle segment – et segment der blandt andet inkluderer professionelle kunder såsom pakkedistributører, distributører af måltidskasser, forhandlere af velfærdsteknologiløsninger og andre professionelle kunder.

Om jobbet
Sammen med din medarbejder i afdelingen, vil du varetage alle salgs- og marketingaktiviteter for de professionelle kunder i Danmark, Norge og Sverige.

Dine primære ansvarsområder bliver: 
• Alle opsøgende salgsaktiviteter til potentielle nye professionelle kunder, herunder at identificere nye kundeemner, etablere og følge op på kundepipelines, kundepræsentationer, forhandling og kontraktindgåelse.
• Alle salgsrettede aktiviteter til eksisterende kunder med henblik på mersalg, kundepleje og kontraktforlængelser.
• Alle marketingaktiviteter inden for det professionelle segment, herunder særskilt at medvirke til at sikre, at Bekeys hjemmeside bliver et stærkt centralt site, der understøtter alle salgsaktiviteter til de professionelle kunder.
• Løbende at tilegne sig en god forståelse for udviklingen på markedet, herunder konkurrerende løsninger, markedsvilkår, trends i markedet, trusler og muligheder.
• Sikre, at Bekeys udviklings-roadmap indeholder de funktioner, der er nødvendige for, at Bekeys løsninger er konkurrencedygtige og skaber værdi for kunder og forhandlere inden for det professionelle segment.
• I samarbejde med den administrerende direktør at udarbejde en markedsstrategi, der skal medvirke til vækst for både Bekey og professionelle kunder.

Om os
Du vil blive budt velkommen i et iværksættermiljø, hvor du får nye udfordringer både fagligt og personligt med mulighed for at sætte dit eget præg på stillingen, tage selvstændigt ansvar og afprøve nye initiativer. Vi er et team på 40 dedikerede og passionerede kolleger, som fra kontoret i Søborg har skyhøje ambitioner om at fortsætte udviklingen og udbredelsen af løsningen, der gør hverdagen nemmere for både leverandører og beboere – trygt, nemt og sikkert. 

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn med pension og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer.  Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Søborg med masser af frie parkeringspladser. Vi har gode arbejdsforhold, en fleksibel lønpakke, lækker frokostordning med mulighed for at tage mad med hjem, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om Bekey, så klik ind på vores hjemmeside bekey.dk.

Om dig
Vi forestiller os, at du har 5 års relevant salgserfaring – det kan være erfaring fra ansættelse hos eller salg til pakkedistributører, salg til forhandlere, private og/eller offentlige kunder. Du arbejder vedholdende, med fokus på processen mod målet, og har erfaring med salg til store kunder og de længerevarende salgsprocesser. Du trives i en stilling hvor din gennemslagskraft, beslutsomhed og selvtillid kan komme til udtryk. Med gode kommunikationsevner skaber du nemt nye kontakter og relationer. Du har et stort drive og en initiativrig tilgang, ligesom du arbejder struktureret og vedholdende for at nå virksomhedens og teamets ambitiøse mål.

Interesseret?
Har vi fanget din interesse, skal du blot uploade dit CV (eller linke til din LinkedInprofil) og skrive 3-5 sætninger om, hvorfor du kan blive en succes i rollen. Ser vi et potentielt match, vil Christian Hesselaa (CEO) eller Amanda Mehdi (Rekrutteringsmanager) kontakte dig med henblik på en kort indledende dialog. Vi holder samtaler løbende og ønsker jobbet besat hurtigst muligt

Har du spørgsmål til jobbet, så skriv til CEO Christian Hesselaa på christian.hesselaa@bekey.dk eller ring på tlf. 4267 4445

Vi glæder os til at høre fra dig!

Bekey A/S
Bekey er Danmarks ledende leverandør af sikre, digitale adgangsløsninger, der gør hverdagen nemmere og smartere for både professionelle og private brugere. Bekey sikrer nem og sikker adgang til låste opgangsdøre, private døre og nøglebokse. Vores kunder er private og professionelle brugere såsom distributører, forhandlere af velfærdsteknologiløsninger, ejendomsadministratorer og hjemmeplejen. Bekey’s digitale adgangsløsning bruges til flere end 15 mio. sikre døråbninger hvert år. 
Bekey er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S, der i dag er en koncern med 550 ansatte og en omsætning på mere end 1 mia. kr.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=161aa092)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Bekey A/S, Gladsaxe Møllevej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959320

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet