BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Drømmer du om at levere en god og faglig service ved telefonisk og personlig kontakt overfor mennesker med rusmiddelproblematikker?
Er du imødekommende, struktureret og trives i en meget omskiftelig hverdag, hvor du er centerets ansigt udadtil sammen med en nær kollega?
Så er det lige dig, vi er på udkig efter.
Stillingen er på 37 timer ugentligt og skal besættes pr. 1. januar 2025 (med opstart den 2. januar).
Lidt om os
Gladsaxe Rusmiddelcenter er et ambulant behandlingstilbud, der tilbyder social- og sundhedsfaglig rusmiddelbehandling inden for både stof- og alkoholafhængighed. Vores behandlingstilbud henvender sig til unge, voksne samt deres pårørende.
Personalegruppen på 25 medarbejdere består af socialfaglige medarbejdere, rusmiddelbehandlere, psykolog samt et sundhedsteam med læger, psykiater, sygeplejerske og SOSU-assistent. Vi tror på at en god arbejdsplads skabes i fællesskab og med høj grad af indflydelse, hvilket får os til at yde det bedste for borgerne.
Vi arbejder helhedsorienteret og har fokus på eventuelle, samtidige psykiatriske lidelser samt en opmærksomhed på at mindske indvirkning på familiemedlemmer. Udover at samarbejde med de forskellige fagligheder i Rusmiddelcentret, består arbejdet også i at samarbejde med øvrige enheder i kommunen samt tæt samarbejde med regionens psykiatriske og somatiske behandlingstilbud.
Organisatorisk er Rusmiddelcentret en del af Sociale Tilbud og Indsatser. Vi har tætte samarbejdsrelationer til kommunens øvrige sociale tilbud såvel som beskæftigelsesområdet.
Se mere her: https://gladsaxe.dk/borger/sundhed-og-omsorg/misbrug-af-alkohol-og-rusmidler/gladsaxe-rusmiddelcenter
Dine borgerrettede samt administrative opgaver vil være at
- betjene vores modtagelse, herunder besvare opkald fra borgere, pårørende og samarbejdspartnere
- tage imod borgere, som fremmøder til medicinudlevering, lægesamtaler, behandlingssamtaler og gruppetilbud
- servicere medarbejdere og ledelse i daglige ad hoc opgaver, som understøtter behandling af borgerne
- administrere kalendersystem og booke borgersamtaler
- oprette sager og journalisere i fagjournalsystem
- bistå visitationsudvalget med planlægning, dokumentation og afgørelser
- understøtte ledelsesopgaver i form af f.eks. dagsordener, referater, ferielister, m.v.
Vi lægger vægt på, at du
- har en kontoruddannelse eller anden en mellemlang uddannelse
- har erfaring med sekretærarbejde, gerne inden for det sociale- eller sundhedsfaglige område
- som en central figur i huset er imødekommende og dygtig til at samarbejde.
- skaber overblik over husets daglige drift og tager initiativ ved behov for handling
- har et godt kendskab til Excel, generelt besidder gode IT kundskaber og hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer
- tager imod borgerne med respekt og empati og samtidig formår, at omsætte de rammer vi arbejder under
- bisidder en robusthed og formår at anvende Low Arousal kommunikation og nedtrappe konflikter
- befinder dig godt i en blækspruttefunktion, hvor dagene er meget omskiftelige og du ofte arbejder i et livligt miljø
- kommunikerer klart og tydeligt, også via opslag – gerne med en grafisk snilde
- tager medansvar for, at vi har et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder dig
- en spændende stilling med indflydelse på egne arbejdsopgaver
- engagerede og dygtige kollegaer med forskellige faglige baggrunde
- et fagligt udviklende miljø med fokus på rusmiddelbehandling af høj kvalitet
- at blive en del af en organisation med mange spændende samarbejdspartnere
- ekstern supervision
Ansættelsesvilkår og ansøgning
Stillingener 37 timer ugentligt med ansættelse senest 1. januar 2025. Du har minimum en ugentlig arbejdsdag til kl. 18.00.
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst efter principperne om Ny Løn.
Du er meget velkommen til at ringe og høre mere om stillingen ved at kontakte centerleder Louise Langhoff på telefon 24 27 12 20 eller faglig leder Karina Santos på telefon 21 30 64 54.
Send din ansøgning og relevant dokumentation senest 20. november kl. 16.00.
Vi forventer at holde samtale den 25. november og evt. anden samtale den 27. november 2024. Vi kontakter dig ang. tidspunkt, hvis det bliver aktuelt.
Gladsaxe er den første kommune i Danmark, der har indarbejdet FN’s verdensmål i alt, hvad vi gør. Med verdensmålene som ramme arbejder vi for social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed og grøn omstilling. Det gør vi, fordi vi ønsker at gøre en forskel lokalt, der bidrager til en bæredygtig udvikling globalt.
Du kan læse mere om vores arbejde med FNs verdensmål i Gladsaxestrategien.
I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn/identitet, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Gladsaxe Kommune, Rådhus Alle, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6138627