BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Artelia har et stærkt team, der sikrer optimal balance mellem bygherrens ønsker og projektets økonomi. Vil du være med til at præge udviklingen og markedsføre området?
Hos Artelia er Cost Management et forretningsområde i vækst. Projekterne spænder fra DTU's Bygning 313, et robotlaboratorium til Tunnelfabrikken i Nordhavnen til dyreanlæg i Zoologisk Have. Kort sagt, alle typer byggeprojekter.
Da vi ønsker at udvikle Cost Management yderligere, er vi nu på udkig efter en ny nøglemedarbejder til gruppen.
Erfaring med kundekontakt er centralt, og du skal have lyst til at være en god rådgiver for vores kunder. Det indebærer blandt andet, at du skal være en dygtig kommunikator, som kan forstå et behov og formidle en løsning. Vi forventer samtidig, at du vil være med til at tegne Artelia udadtil og indgå i markedsføringen af vores forretningsområde.
Du kan se frem til at blive en del af et fagligt stærkt ingeniørhus, hvor du har optimale muligheder for at søge sparring og få tekniske input fra et meget bredt felt af specialister.
Cost Management afdelingen består af 11 medarbejdere og hører til i Division Rådgivning og Udland, der har arbejdssted på hovedkontoret i København. Du vil derfor få din daglige gang i et nyt og moderne domicil, der ligger lige ved Buddinge Station med gode muligheder for offentlig transport og tæt på Motorring 3.
Du får ansvaret for udviklingen af Cost Management hos Artelia i et tæt samarbejde med afdelingsledelsen.
Din profil
- Du har +10/ (+5) års erfaring med cost management
- Du er en dygtig kommunikator skriftligt og mundtligt
- Du har lyst til at være med til at udvikle afdelingen
- Du er god til at forudse økonomiske risici og risikoscenarier både fra bygherrens og entreprenørens perspektiv
- Du har kendskab til byggeriets faser, herunder styring af et byggeri fra den indledende planlægning til gennemførelse og indflytning
- Du skal herudover have solid erfaring med følgende:
- Cost management gennem alle faser
- Planlægning af ydelsens forløb og estimering af timeforbrug på opgaven.
Dine primære arbejdsopgaver
- Udvikle, forankre, vidensdele og profilere cost management
- Bidrage til og sikre, at Artelia er førende inden for cost management
- Vurdere og fastlægge, hvorledes nye standarder indarbejdes i Artelia
- Varetage salg til nye og eksisterende kunder.
Vi tilbyder
- Mange spændende og udfordrende projekter
- Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
- En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
- Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
- En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
- Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
- Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Artelia A/S, Buddingevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5939502